PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Villarrealquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik verwacht een spannend slot in de Eredivisie. Ik zie zo geen oppermachtig team.
Hij bedoelt dat ajax oppermachtig is.quote:
Als dat zo isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ajax oppermachtig is.
Kwalitatief gezien zou PSV echt kampioen moeten worden, maar het is daar zo'n teringbende. Gaat wel weer een kampioen van de armoede worden zo, tenzij de kampioen nu ineens echt goed gaat ballen na de winter..afgelopen 2 jaar was Ajax echt mega dominant na de winterstop.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik verwacht een spannend slot in de Eredivisie. Ik zie zo geen oppermachtig team.
oppermachtiger dan PSV iig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als dat zo isheb ik echt medelijden met hem
![]()
Ajasieden zijn niet echt slim dus laat ze maar lekker dingen denkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als dat zo isheb ik echt medelijden met hem
![]()
Dat bedoel ik ja. Geen van de kandidaten komen onverslaanbaar over. Ik zie al de 'top' teams wel punten verspelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien zou PSV echt kampioen moeten worden, maar het is daar zo'n teringbende. Gaat wel weer een kampioen van de armoede worden zo, tenzij de kampioen nu ineens echt goed gaat ballen na de winter..afgelopen 2 jaar was Ajax echt mega dominant na de winterstop.
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ajax oppermachtig is.
3 seizoenen geleden waren ze pas echt oppermachtig. Ongelooflijk dat ze toen geen kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien zou PSV echt kampioen moeten worden, maar het is daar zo'n teringbende. Gaat wel weer een kampioen van de armoede worden zo, tenzij de kampioen nu ineens echt goed gaat ballen na de winter..afgelopen 2 jaar was Ajax echt mega dominant na de winterstop.
Nee, hier ontpopt zich een leuke discussie en ik probeer wat te stokenquote:
Maar voetbal wordt niet op papier gespeeld, Evert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, toen was het beter dan de 2 jaar dat ze wel kampioen werden..Als je toen Ajax - VVV of een ploeg van dat kaliber zag dan was het alleen maar de vraag of ze er met 5 of met meer goals verschil af zouden gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
3 seizoenen geleden waren ze pas echt oppermachtig. Ongelooflijk dat ze toen geen kampioen zijn geworden.
Je garpje zou geslaagd zijn als ik ergens "op papier" zeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar voetbal wordt niet op papier gespeeld, Evert.
Iedereen die toen in de Arena op bezoek kwam ging er met een 4-0 of meer vanaf. Pantelic, wat een baas was dat. Dat eerste interview van hem was zo prachtig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, toen was het beter dan de 2 jaar dat ze wel kampioen werden..Als je toen Ajax - VVV of een ploeg van dat kaliber zag dan was het alleen maar de vraag of ze er met 5 of met meer goals verschil af zouden gaan.
Oh meedoen meedoen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hier ontpopt zich een leuke discussie en ik probeer wat te stoken
ALLAH!quote:
Balotelli kapselquote:
Je hebt het over kwalitatief, dus over de kwaliteit van de spelers. Als team is PSV gewoon een drama.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je garpje zou geslaagd zijn als ik ergens "op papier" zeg.
106-20 en dan tweede wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Iedereen die toen in de Arena op bezoek kwam ging er met een 4-0 of meer vanaf. Pantelic, wat een baas was dat. Dat eerste interview van hem was zo prachtig.
Of verbeek.quote:
Ja, maar ik zeg nergens op papier dus je moet gewoon je bek houwe!!!rQ#@\zxdgquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt het over kwalitatief, dus over de kwaliteit van de spelers. Als team is PSV gewoon een drama.
Hij reageert ook als Balo hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Balotelli kapsel
verder wel een aardig goaltje enzo
oh, ik dacht jaren 90 Gordonquote:
tranquilloquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij reageert ook als Balo haha
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Balotelli kapsel
verder wel een aardig goaltje enzo
Alleen op de keeper af, kwartier de tijd, maar hij wil heel simpel vlak om Velthuizen heen wandelen en dus verliest hij de bal.quote:
Probeert 2x op randje eigen 16 speler te passeren en faalt 2xquote:
Manucho scoorde nog 2x tegen Real en hij heeft een IFquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Probeert 2x op randje eigen 16 speler te passeren en faalt 2xZoveel onnodig risico.
Amrabat ook te slecht
En die aanvallers van AngolaVolgens mij nog nooit een goal gemaakt
Joden zijn altijd al gek geweest op sterren verzamelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3 keer op rij, dan is die 4e ster over 8 jaar wel een feit lijkt me.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Manucho scoorde nog 2x tegen Real en hij heeft een IF
Ja dat was wel domquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Probeert 2x op randje eigen 16 speler te passeren en faalt 2xZoveel onnodig risico.
Amrabat ook te slecht
En die aanvallers van AngolaVolgens mij nog nooit een goal gemaakt
wie de fok ben jij nou weerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Joden zijn altijd al gek geweest op sterren verzamelen
Stereotype lurkerquote:
over half uurtje Santos, kan je zien dat Neymar ook super veel passtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja dat was wel domWou iets te veel.
Ja erg zeg, van 3 meter missen en tegen Real wel 2x scoren. Verder was de eerste dag wel teleurstellend, hopelijk maakt morgen Ghana vs Congo het goed
Jammer, dan moet ik even wachten tot die bij Barca voetbalt. Hij wil er zelf volgens mij wel erg graag naartoe.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
over half uurtje Santos, kan je zien dat Neymar ook super veel passtIn die montages lijkt het een ego maar is hij totaal niet van de paar wedstrijden die ik van hem gezien heb. Zal wel niet op sport1 uitgezonden worden tho
vast wel een stream te vindenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jammer, dan moet ik even wachten tot die bij Barca voetbalt. Hij wil er zelf volgens mij wel erg graag naartoe.
De enige wedstrijd die ik helemaal zag, was tegen Barca en toen was die best wel slecht. Niks lukte toen.
Heb al zo vaak een interview gelezen met een Barca speler die zegt dat Neymar niet bij de club past..zie hem eerder naar Real gaan. Daar past hij ook beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jammer, dan moet ik even wachten tot die bij Barca voetbalt. Hij wil er zelf volgens mij wel erg graag naartoe.
De enige wedstrijd die ik helemaal zag, was tegen Barca en toen was die best wel slecht. Niks lukte toen.
Ja klopt, maar hij zelf wilt volgens mij super graag voor Barcelona spelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb al zo vaak een interview gelezen met een Barca speler die zegt dat Neymar niet bij de club past..zie hem eerder naar Real gaan. Daar past hij ook beter.
Ja even zoeken. Misschien even stukje bekijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vast wel een stream te vinden
Nee, ik ga weer verder autistisch lurken en stil zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Joden zijn altijd al gek geweest op sterren verzamelen
ook goed. de groetenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer verder autistisch lurken en stil zijn
Vvv, heerenveen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef wieisboos het volgende:
Godver alle concurrenten verspelen punten![]()
Ik ook, maar ja..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij zelf wilt volgens mij super graag voor Barcelona spelen.
Dan moeten ze alleen Robben nog terughalen. Allemaal einzelgangers voorinquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb al zo vaak een interview gelezen met een Barca speler die zegt dat Neymar niet bij de club past..zie hem eerder naar Real gaan. Daar past hij ook beter.
Robben terughalen? Vond je hem vroeger goed bij Barca?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moeten ze alleen Robben nog terughalen. Allemaal einzelgangers voorin
Terughalen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moeten ze alleen Robben nog terughalen. Allemaal einzelgangers voorin
Sarcasme lulquote:
Real?quote:
Zoiets heb ik ook ooit vernomen. Hij had een voorcontract getekend ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
Er was toch uit de jaarverslagen van Barca ofzo gebleken dat ze al 10 miljoen hadden betaald als optie op Neymar?
Of was dat onzin
Ik had je nog dm's gestuurd maar die vond je zeker niet relevant?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ooit vernomen. Hij had een voorcontract getekend ofzo.
3-0!
Ah ik dacht dat ik iets over barcelona lasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Real?
Neymar - Ronaldo - Robben voorhoede. Die spelen geen bal af
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had je nog dm's gestuurd maar die vond je zeker niet relevant?
Komt voor de bakker.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 ons gehakt en nee het mag geen onsje meer zijn geld groeit me niet op me rug
De CF is op xbox maar 5k (uurtje geleden), CAM wel duurder door een niet nader te noemen persoon.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Pogba laagste BIN al 58k op PS3!
Had ik er maar 1 gekocht.
Wel:
[ afbeelding ]
Dat smaakt niet bij de Paellaquote:
Neequote:
Toch nog een kleine winst op gepakt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Pogba laagste BIN al 58k op PS3!
Had ik er maar 1 gekocht.
Wel:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Altijd mooi meegenomen dit soort coins, je moet er alleen op het juiste moment bij zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toch nog een kleine winst op gepakt.![]()
[ afbeelding ]
Ik was te laat. Gaat zo snel soms.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Altijd mooi meegenomen dit soort coins, je moet er alleen op het juiste moment bij zijn.
Hij was slechts 15k hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was te laat. Gaat zo snel soms.
Ja toch +14 shootingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Wordt een leuke IF in ieder geval:
[ afbeelding ]
Bij silver IF's kijk ik nergens meer van opquote:
Kan bij jou nog best een goede vervanger zijn voor Mvuemba?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij silver IF's kijk ik nergens meer van op
Als hij zulke stats krijgt wel ja, al ben ik wel fan van Mvuembaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan bij jou nog best een goede vervanger zijn voor Mvuemba?
jep hier ook...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
Andere ook last van completing bug??
twee maanden niet gespeeld?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Dat is lang geleden, zeker een maand of 2..
Kijken of ik weer eens een leuk teampje kan maken, heb nog 800.000 coins en 5 teams
Paar wedstrijden, op 1 hand te tellen.quote:
dan zullen die spelers niet zoveel meer waard zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Paar wedstrijden, op 1 hand te tellen.
Valt mee he, markt is herstellende.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zullen die spelers niet zoveel meer waard zijn
Heb nog wel een hoop IF's, maar de waarde van mijn club zal idd enorm gezakt zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zullen die spelers niet zoveel meer waard zijn
Lucas is nog wel vrij prijzig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb nog wel een hoop IF's, maar de waarde van mijn club zal idd enorm gezakt zijn![]()
Dit is mijn laatste team wat ik toen gemaakt hebt:
[ afbeelding ]
Sergio Ramos heb ik toen gekocht voor 165kquote:
Dit zijn de IF's die ik nu nog heb, waarschijnlijk allemaal discardvaluequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lucas is nog wel vrij prijzig.
Ramos ook.
Lucas is nog wel wat waard toch? Benzema, Hazard en Ramos sowieso 30k+.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit zijn de IF's die ik nu nog heb, waarschijnlijk allemaal discardvalue![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
X-doos zeker?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:28 schreef pascal08 het volgende:
Jullie moeten me echt eens vertellen waarom iemand deze van mij koopt:
[ afbeelding ]
Terwijl dit allemaal onder de 4k verkrijgbaar is.![]()
[ afbeelding ]
Gibbs is duurquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit zijn de IF's die ik nu nog heb, waarschijnlijk allemaal discardvalue![]()
http://puu.sh/1PPTD
http://puu.sh/1PPUm
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn er weinig Ronaldo's op de markt
Ik hoopte dat hij rond het miljoen zat, wilde ik hem even proberenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik wilde er 1 halen... 1.5M was de goedkoopste: Ja, DAG!!!
Net nadat Bony uitkwam ben ik gestopt, kan je nagaan hoe lang geleden dat isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Bony en Mertens zijn best wel wat waard omdat ze relatief zeldzaam zijn geworden. Dat zal bij Geromel ook niet anders zijn en zo zijn er nog wel een paar. Denk dat ze allemaal minstens 20k waard zijn en een paar nog flink wat meer.
Hij gaat zeker niet meer zo goedkoop worden als in 12.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij rond het miljoen zat, wilde ik hem even proberen
Waarom Hazard en Aguero verkopen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gibbs is duur
Lucas is duur
Tremoulinas 20K wel
Cleverly 20K
Monreal 15K
Adler 20
Hazard en Aguero etc. zou ik wel verkopen
In 12 kocht ik hem rond deze tijd voor 600kquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij gaat zeker niet meer zo goedkoop worden als in 12.
Denk het ook nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij gaat zeker niet meer zo goedkoop worden als in 12.
Die gaan alleen nog maar dalenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom Hazard en Aguero verkopen?
Verkoop gewoon alles, het is nu tijdelijk allemaal relatief duur.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom Hazard en Aguero verkopen?
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verkoop gewoon alles, het is nu tijdelijk allemaal relatief duur.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ok.
Ga het grootste deel idd verkopen en 1 team wil ik houden om te spelen.
Wanneer beginnen de TOTY's eigenlijk?
2 weken terugquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ok.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ok.
Zo je ziet gelijk hoe belangrijk hij is voor Newcastlequote:
Nu ben Arfa nog terugquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zo je ziet gelijk hoe belangrijk hij is voor NewcastleZo'n speler misten ze wel de afgelopen tijd
LOLlllllllquote:
Dat was TOTS waarschijnlijk. Die komt in de zomer ergens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:49 schreef dion_v_k het volgende:
Vorig jaar had ik TOTY Kagawa met een waarde van 330k.
Ik dacht dit jaar net zoveel geluk te hebben... Niet dus
Ja zeker, echt een geweldige speler is dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zo je ziet gelijk hoe belangrijk hij is voor NewcastleZo'n speler misten ze wel de afgelopen tijd
Wattan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Zhano het volgende:
Nog geen reactie van EA hoe ik mn TOTY Ronnie ga krijgenKut EA.
Huh? Die felblauwe kaartjes van vorig jaar waren toch TOTY's?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dat was TOTS waarschijnlijk. Die komt in de zomer ergens.
Nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Huh? Die felblauwe kaartjes van vorig jaar waren toch TOTY's?
TOTY is gebaseerd op het team van het jaar dat de FIFA bekendmaakt. TOTS maakt EA zelf met de beste spelers uit verschillende competities. Correct me if im wrong.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Huh? Die felblauwe kaartjes van vorig jaar waren toch TOTY's?
Aaaahh, ik zit verkeerdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee.
FUT12:
TOTY: Zwart
TOTS: Blauw
FUT13:
TOTY: Blauw
TOTS: ???
Wel op blijven letten hè. Je kan niet even 2 maandjes achterover leunen en denken dat alles nog hetzelfde is. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:
Ja had ze daarover getweet omdat ze niet echt duidelijk waren of ik m gewoon in mn account krijg of dat ik een trade offer ofzo moet doen...quote:
yup, wanneer komt hij weer terug?quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel op blijven letten hè. Je kan niet even 2 maandjes achterover leunen en denken dat alles nog hetzelfde is. Zo werkt het natuurlijk niet.
Nice, zo compenseer je toch je verlies op andere spelers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
Wtf! IF Lucas is gewoon 400k+
Ik kocht hem 2 maanden geleden voor 210k
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef wieisboos het volgende:
Ik moest even aan Lindgren. denken toen ik een comment op een video van gearsofnl zag
[ afbeelding ]
Zie je welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar noemde iedereen die TOTSeasons nog TOTY, dus ik begrijp de verwarring wel
Dat noemen ze nou slapend rijk worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
Wtf! IF Lucas is gewoon 400k+
Ik kocht hem 2 maanden geleden voor 210k
Ik vind het ook veel stoerder om te zeggen dat ik TOTY Falcao en TOTY Benzema had dan TOTS Falcao en TOTS Benzema.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar noemde iedereen die TOTSeasons nog TOTY, dus ik begrijp de verwarring wel
TOTS lijkt dan ook teveel op KOTS.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel stoerder om te zeggen dat ik TOTY Falcao en TOTY Benzema had dan TOTS Falcao en TOTS Benzema.
God weet wat je tegenkomt bij "kots in je broek"quote:Op zondag 20 januari 2013 00:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zocht op "flots in je broek"... kreeg ik dit.
Even gekeken, echt een aanrader.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
God weet wat je tegenkomt bij "kots in je broek"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beste stukje uit Django Unchained![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:10 schreef leoon. het volgende:
OH OH ZODADELIJK FUT KORT ONBEREIKBAAR. Ga uw bunkers in en neem veel eten mee! We gaan eraan
nee, geld verdienenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:10 schreef leoon. het volgende:
OH OH ZODADELIJK FUT KORT ONBEREIKBAAR. Ga uw bunkers in en neem veel eten mee! We gaan eraan
ooh. ik waande me al helemaal gelukkigquote:
Wellitonquote:Op zondag 20 januari 2013 00:25 schreef pascal08 het volgende:
Pffff, eindelijk weer eens een seizoen waarbij ik kan maak op de titel, dat is echt lang geleden. Welliton is zo'n beest hè, ongelofelijk. Emenike is echt bout.
Ik heb Pato op CAM. Bevalt me wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Welliton
wat kan die man toch schieten, hij speelt in elk geval beter dan Pato
daar lijkt hij me ook wel goed, maar echt als spits vind ik hem maar matig...quote:Op zondag 20 januari 2013 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Pato op CAM. Bevalt me wel.
trustenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef leoon. het volgende:
Tot morgen mannen. (of straks hoe je het ook maar zeggen wil)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef wieisboos het volgende:
Die kans is héél groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lindgren heet op PSN: Lindgr0nquote:
Minimaal 88 pacequote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand een betere voorhoede maken waarbij alle spelers minimaal Att.Workrate High hebben en minimaal 88 pace?
[ afbeelding ]
Ja, ik vond hem wel prima spelen, maar het team draaide voor geen meter, dus echt lekker heb ik hem ook niet kunnen testen. Wel een paar geniale goals mee gemaaktquote:Op zondag 20 januari 2013 00:47 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand met IF Di Natale gespeeld? Is het wat?
Sub Hulk elke wedstrijd als spits erin, die vent is achterlijk goed daarquote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand een betere voorhoede maken waarbij alle spelers minimaal Att.Workrate High hebben en minimaal 88 pace?
[ afbeelding ]
Werk egt goed joh gewoon met zn alle achterin en dan containen als een gek en dan als je de bal hebt naar voren rossen met een hoge steekbal en dan sweaty afleggen en scoren egt werkt egt goed.quote:
7 chem trek ik wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sub Hulk elke wedstrijd als spits erin, die vent is achterlijk goed daar
Anders doe jequote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Werk egt goed joh gewoon met zn alle achterin en dan containen als een gek en dan als je de bal hebt naar voren rossen met een hoge steekbal en dan sweaty afleggen en scoren egt werkt egt goed.
Nee, want dan moet ik m'n hele achterhoede gaan vervangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders doe je
[ afbeelding ]
in 352
Braziliaanse achterhoedequote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik m'n hele achterhoede gaan vervangen.
Heb ik al in een ander team.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Braziliaanse achterhoede
Emenike ipv Hulk
Remy kost ongeveer 43Kquote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef detennismaster het volgende:
Cisse - Remy is ook een aardig overpowerde voorhoede.
Nu nog wel ja, net in packsquote:
Iedere vriend van Jiggy Djé is een vriend van mijquote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef Fenomeno het volgende:
TTTimmeke toch
IF Fletcher komende week hoop ik
http://www.futhead.com/fifa/players/5240/quote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef Bmo89 het volgende:
Welke zilveren spelers hebben goed gepresteerd dit weekend?
Waar is kraan is wel met afstand z'n slechtste en meest commerciele junk liedjequote:Op zondag 20 januari 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere vriend van Jiggy Djé is een vriend van mij
Schijt, ik vind hem tofquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Waar is kraan is wel met afstand z'n slechtste en meest commerciele junk liedje
ik heb me eigenlijk nooit beseft dat dat nummer van kraan was als ik hem hoorde tot nuquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Waar is kraan is wel met afstand z'n slechtste en meest commerciele junk liedje
Jij dacht dat het gewoon ging over iemand die niet wist waar hij zijn handen kon wassen?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef Donaldo het volgende:
[..]
ik heb me eigenlijk nooit beseft dat dat nummer van kraan was als ik hem hoorde tot nu
Normaal zou ik nu de discussie aangaan maar ik ben aangeschoten, heb hoofdpijn en moet nog tot een uur of 5 wakker blijven dus deze keer zie ik het door de vingersquote:
nee ik heb eigenlijk nooit naar de tekst geluisterd gezien ik bij bombomdigidiggi al afhaakquote:Op zondag 20 januari 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij dacht dat het gewoon ging over iemand die niet wist waar hij zijn handen kon wassen?
Smaak is smaak tochquote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Normaal zou ik nu de discussie aangaan maar ik ben aangeschoten, heb hoofdpijn en moet nog tot een uur of 5 wakker blijven dus deze keer zie ik het door de vingers
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef Donaldo het volgende:
[..]
nee ik heb eigenlijk nooit naar de tekst geluisterd gezien ik bij bombomdigidiggi al afhaak
FUTHEAD of FUTWIZ ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:52 schreef dion_v_k het volgende:
Gebruiken jullie nog steeds Futhead om teams te bouwen?
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:55 schreef Zhano het volgende:
Ik heb tranen gelachen , onnozel gedaan, en tenslotte tevreden..... Mijn hand door het raam.
Neh, gejat van Dumpert.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je daar de hele dag over nagedacht?
Mogguh man.quote:
Verdedigen is voor homo's. Eckte bazen vallen alleen maar aan en doen niets wanneer de tegenstander aanvalt.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar 1 speler met High defensive workrate.
quote:
Ik ben helemaal wakkahr.quote:
ID PLZquote:Op zondag 20 januari 2013 03:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal wakkahr.
Btw, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat ik een betere spits heb ontdekt dan Reus.OMGWTF, ja echt!
quote:let me win il give u 100k
Ik: lolquote:cause if u win u wil get rubbish from pack
ik: nopequote:ok i lied 5k yer or no
En tenslotte:quote:all my money 10200 yer or no
En toen trok hij de stekker er maar uitquote:i hav no pauses remaining can u pause so i can forfit
Raad maar wie het is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door pascal08 op 20-01-2013 04:25:16 ]
[ Bericht 43% gewijzigd door pascal08 op 20-01-2013 04:25:20 ]
Welliton!quote:
Karmaquote:
Nja, zolang ik gewoon divisiebehoud heb, vind ik het best. Nog 1 puntje uit 3 wedstrijden nodig. Maarja, ik heb al 2 keer dit seizoen de gelijkmaker geïncasseerd in de 90e minuut.quote:
Ohja,logischquote:Op zondag 20 januari 2013 07:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Benson natuurlijk! Twee goals tegen PSV
Klopt, maar goed... Alle Eredivisie IF zijn het uitproberen waard toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 07:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja,logischZou zeker verdiend zijn. Alleen... Hebben we er wel iets aan? Zijn stats+2 blijft eigenlijk best kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |