PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Echt belachelijk, kunnen geen bal fatsoenlijk passen maar doen wel dat soort shitquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:15 schreef pascal08 het volgende:
We kunnen die Russell wel pricefixen. Hij is nu al vrij zeldzaam en als 'ie een IF krijgt, gaat 'ie voor minstens 20k gok ik.
Ik durf het niet in m'n eentje aan. Het is best wel riskant en er staat voor ongeveer 100k aan Russell's op en dan heb ik alle Russell's die er nog bij gaan komen niet meegeteld. Als we er allemaal 2 of 3 kopen, dan is de kans op een groot verlies ook niet zo groot.quote:
quote:
Nais. Ik heb er twee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef strakkeman het volgende:
Benzia wordt zwaar gepricefixed ps3![]()
![]()
![]()
![]()
Die was van mijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gekocht.Koop we allebei die van 8k dan?
Voor hoeveel had je ze dan gekocht. Ze zijn nu 30kquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nais. Ik heb er twee.
Met ThadCastle hoef je ook niks te pricefixen, matenaaiertje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die was van mij
[ afbeelding ] Het was een mopje maar nu voel ik me schuldig
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nais. Ik heb er twee.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nais. Ik heb er twee.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met ThadCastle hoef je ook niks te pricefixen, matenaaiertje.
Nee Pirlo is slecktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:16 schreef nistelaria het volgende:
Is Pirlo de moeite waard als CDM in 3-5-2?
Of Abate als RM?
Ik hoef er niet per se vanaf, maar ik had hem voor 12k.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je ze dan gekocht. Ze zijn nu 30k
Benzia is de laatste speler die ik mis. Net nu ik hem nodig heb wordt hij gepricefixed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoef er niet per se vanaf, maar ik had hem voor 12k.Heb hem er opstaan voor 28,5k
Want?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gasten, ff serieus: PF's die in dit topic zo worden besproken zijn bij voorbaat kansloos.
Want je beseft amper hoeveel mensen hier meelezen en ervan willen profiteren.quote:
Taiwo werd niet openbaar besproken toch? Die lekte alleen uit.quote:
Dat was gewoon slecht gecommuniceerd, slecht gepland en jullie hadden een speler uitgekozen die niet geschikt is.quote:
Gekocht easay monay.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Die pricefixer zet hem erop voor 30k daarna komt deze erop. Let op de teamnaam
Daar kun je ook van profiteren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Want je beseft amper hoeveel mensen hier meelezen en ervan willen profiteren.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
en jullie hadden een speler uitgekozen die niet geschikt is.
Ja, maar hoeveel mensen hadden er toen een Taiwo in hun club denk je? Héél véél. Hij was immers de beste LB in FUT12 en totaal niet zeldzaam.quote:
Doesn't matter had winst.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen hadden er toen een Taiwo in hun club denk je? Héél véél. Hij was immers de beste LB in FUT12 en totaal niet zeldzaam.
Sneijder heeft niet eens zo'n goede pass in-gamequote:
Clasie wel zeker?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sneijder heeft niet eens zo'n goede pass in-game
Jaquote:
Neejoh El Ahmadiquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:41 schreef Reemi het volgende:
Spontaan weer fan van KSI geworden
[ afbeelding ]
Niks aan toe te voegen. Maar dat weet pascal volgens mij zelf ook wel hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gasten, ff serieus: PF's die in dit topic zo worden besproken zijn bij voorbaat kansloos.
twitter:KSIOlajidebt twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 14:12:59If you're going to the Ajax vs Feyenoord match tomorrow, I'll see you there. Apparently away fans are not allowed in the stadium xD reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:41 schreef Reemi het volgende:
Spontaan weer fan van KSI geworden
[ afbeelding ]
In welke formatie heb jij hem staan dan? Ik merk echt geen verschil met de kaart van vorig jaar. Nog steeds een baasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sneijder heeft niet eens zo'n goede pass in-game
twitter:OlafGDR twitterde op woensdag 24-10-2012 om 22:32:44@KSIOlajidebt ajax is a better club right now, deal with it reageer retweet
Ik had hem centraal in 352, hij scoorde wel vrij veel maar gaf echt bijna geen assistsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:43 schreef laucas het volgende:
[..]
In welke formatie heb jij hem staan dan? Ik merk echt geen verschil met de kaart van vorig jaar. Nog steeds een baas
Misschien te weinig diepgang rondom Sneijderquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem centraal in 352, hij scoorde wel vrij veel maar gaf echt bijna geen assists
De Rossi gaf ze veel meer, die had echt een veel fijnere passing.
Robinho, Lamela, Miccoli, Cavaniquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Misschien te weinig diepgang rondom Sneijder
Evertonquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
HAHAHAHAHA
HEERENVEEN
Binnen de minuut 0-1 achter
quote:
Speelt hij altijd alquote:
3-5-2quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef wieisboos het volgende:
Welke formatie krijgt een oranje icoontje op ST in 3-5-2?
edit: 5-3-2
Bentekequote:
Nee vraag was welke oranje worden in 3-5-2. Dat was 5-3-2 dusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3-5-2
4-1-2-1-2
5-2-2-1
Deze worden dus oranje als je ze op ST zet in 5-3-2. Dat was je vraag toch?
Goud is rating x 122quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef Bmo89 het volgende:
Hoe bereken je ook alweer de discardwaarde van een IF?
Ben je nou Jordan FC?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef pascal08 het volgende:
Wat zei je ook alweer PotS?
[ afbeelding ]
1 zwaluw maakt nog geen zomer. En al zou het wel zomer zijn, dan kun je ook een keer geluk hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:55 schreef pascal08 het volgende:
Wat zei je ook alweer PotS?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, IkHoudNietVanMatenaaiers FC.
het is winter, waar heb je het over manquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer. En al zou het wel zomer zijn, dan kun je ook een keer geluk hebben
Oke want die pricefixt en jij wilde dat ik ze voor 8k kocht dus leek meer dat jij mij voor de gek wilde houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, IkHoudNietVanMatenaaiers FC.
Aken en Keulen zijn toch ook niet op één dag gebouwd?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer. En al zou het wel zomer zijn, dan kun je ook een keer geluk hebben
Ik ga geen kaarten van 8k kopen als ik alleen ben. Als we het met meerdere hadden gedaan, had ik best naar 15-20k wil fixen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke want die pricefixt en jij wilde dat ik ze voor 8k kocht dus leek meer dat jij mij voor de gek wilde houden.
Ik wil best een keertje pricefixen maar dan moet het besloten blijven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga geen kaarten van 8k kopen als ik alleen ben. Als we het met meerdere hadden gedaan, had ik best naar 15-20k wil fixen.
Het inkoopproces wel ja, de rest kan je gewoon posten hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil best een keertje pricefixen maar dan moet het besloten blijven.
Als je ze allemaal op kan kopen idd, maar dat is zelden het geval en dan krijg je ook mensen die gaan jagen op goedkopere en jou dan gaan undercutten. Duurt het langer voordat jouw kaarten verkopen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het inkoopproces wel ja, de rest kan je gewoon posten hoor.
Al je genoeg vermogen hebt, maakt dat niets uit. Ik deed vorig jaar een pricefix met een bronze CB uit de MLS. Ik had toen geloof ik 800k geïnvesteerd en ik had het er een week later alweer uit. Undercutters hou je toch altijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je ze allemaal op kan kopen idd, maar dat is zelden het geval en dan krijg je ook mensen die gaan jagen op goedkopere en jou dan gaan undercutten. Duurt het langer voordat jouw kaarten verkopen..
Cuestaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al je genoeg vermogen hebt, maakt dat niets uit. Ik deed vorig jaar een pricefix met een bronze CB uit de MLS. Ik had toen geloof ik 800k geïnvesteerd en ik had het er een week later alweer uit. Undercutters hou je toch altijd.
Ik ken nog wel iemand die je kan helpen. Hij heet itzdavid ofzo. Zeer betrouwbare jongen. Echt waar.quote:
waarom zouden de meeste mensen dat niet hopen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Agbonlahor heeft gescoordDe meeste mensen hopen nu natuurlijk dat hij niet nog een goal maakt.
Er zijn meer mensen die een hekel aan hem hebben dan mensen die hem gebruiken denk ik (ook al is hij silver)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zouden de meeste mensen dat niet hopen?wie wil er nou niet een IF Agbonlahor
Pics van fopje? Of is dat een vent? Laat dan maarquote:
Nog maar 43 punten inlopenquote:
Vorig jaar was het hier not done om hem te gebruiken, maar sinds hij zilver is...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Agbonlahor heeft gescoordDe meeste mensen hopen nu natuurlijk dat hij niet nog een goal maakt.
als die IF wordt, wordt ie minstens een miljoen, die ga je echt niet vaak tegenkomen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die een hekel aan hem hebben dan mensen die hem gebruiken denk ik (ook al is hij silver)
Dus? Wij waren vorige jaar kampioenquote:
De markt crasht wel als hij een IF krijgt. Met IF Lukaku deze week valt dat nog wel mee maar dat is ook omdat de rest van het TOTW niet zo goed is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als die IF wordt, wordt ie minstens een miljoen, die ga je echt niet vaak tegenkomen hoor
Nee, wel huilen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Moest iemand nog lachen om de TT eigenlijk?
Nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Moest iemand nog lachen om de TT eigenlijk?
quote:
Die gaat dan gewoon een 75 IF krijgen hoor. Goed voor de omzet, Engelse kids blij, want dan kunnen ze net als vorig jaar Agbon voorin zetten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De markt crasht wel als hij een IF krijgt. Met IF Lukaku deze week valt dat nog wel mee maar dat is ook omdat de rest van het TOTW niet zo goed is.
Elke 74 krijgt een 74 IFquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gaat dan gewoon een 75 IF krijgen hoor. Goed voor de omzet, Engelse kids blij, want dan kunnen ze net als vorig jaar Agbon voorin zetten.
Stel hij krijgt een gold IF, wat zou er dan met z'n prijs gebeuren.quote:
Mwah, gewoon een goedkope gold denk ik... 50k?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef Sjempjun het volgende:
[..]
Stel hij krijgt een gold IF, wat zou er dan met z'n prijs gebeuren.
Lager dan de silver denk ik?
75 rating, komen er heel wat kaartjes op de markt. Zal na 1 week relatief goedkoop zijn denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef Sjempjun het volgende:
[..]
Stel hij krijgt een gold IF, wat zou er dan met z'n prijs gebeuren.
Lager dan de silver denk ik?
Ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een goedkope gold denk ik... 50k?
Pascal, vindt hem chillquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al wel eens IF Lewandowski gebruikt ?,
Ik, Tim en Stijn. We vinden 'm allemaal baas, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
Maar, iedereen wil hem gebruiken... Dus zullen er ook wel veel gold packs voor verkocht worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
EA zal hem nooit een low-rated gold maken. High-rated silver = hoge prijs = veel packs = veel geld verdienen.
Ik denk dat er toch meer mensen met gouden teams spelen. Veel in Engeland, denk dat de omzet hoger zal zijn met goud. Volgens mij vallen de pakjes nu ook wel mee, met toch veel IF silvers + IF Lukaku. Silver non shiney contracten die voor woekerprijzen er uit gaan..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
EA zal hem nooit een low-rated gold maken. High-rated silver = hoge prijs = veel packs = veel geld verdienen.
Dat tweede klopt lijkt mij, maar als 'ie 75 wordt dan zijn er binnen no-time heel veel Agbon's op de markt. Wie gaat er dan nog packs openen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:37 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, iedereen wil hem gebruiken... Dus zullen er ook wel veel gold packs voor verkocht worden.
Op gold pack wordt meer verdiend dan op silvers?
Eigen schuld, moeten ze maar meer FIFA spelen, dan hadden ze 'm nooit verhuurd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef Thorb het volgende:
Santana scoort net de 3-0 tegen Dortmund
Bedoelde Bremenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar meer FIFA spelen, dan hadden ze 'm nooit verhuurd.
Ja, maar moet Lacazette (1 van de 2) er niet uit voor Benzia?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quincy heeft hier toch gewoon 9 chem?
Ja ik zag het net pasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, maar moet Lacazette (1 van de 2) er niet uit voor Benzia?
Dat is Naldo?quote:
Ik dacht dat Santana ook verhuurd was.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is Naldo?
Geen idee waar Santana eerst speelde, maar ging Naldo niet van Bremen naar Wolfsburg?
Ja. Beste spits die ik al gebruikt heb in het spel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
Prioriteiten leggen op droombeeldenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus? Wij waren vorige jaar kampioenBeker en CL prioriteit nu het niks meer is in de competitie.
[ afbeelding ]
Tja, zit ook weer wat in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar meer FIFA spelen, dan hadden ze 'm nooit verhuurd.
REAL , REAL , REALquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prioriteiten leggen op droombeelden
Zo bizar veel tegendoelpunten dit seizoen, waarvan erg veel domme fouten. 't Is maar goed dat Barca zoveel balbezit heeft, want de verdediging van Barca zou overlopen worden als er net zoveel druk op stond als op andere ploegen.quote:
Maak het zo dat IF Guzman op CAM komt dan kan je het makkelijk naar Cech maken via rechts.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heerlijk team, nog ongeslagen na 5 potjesWil het nog gaan ombouwen dat Cech erin kan, en nog wat verbeteringen!
[ afbeelding ]
IF Eriksen en VdV lijken me beterquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak het zo dat IF Guzman op CAM komt dan kan je het makkelijk naar Cech maken via rechts.
komt weer een herriërquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
"ga daar nie ligge kampen man, mongool"![]()
Veeg me op.
"het is versjrgikkelek"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
komt weer een herriër
kut helicopteg
Haha ja, dat was het moment dat ik maar weggeklikt hebquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
"ga daar nie ligge kampen man, mongool"![]()
Veeg me op.
Als Eastmond in het spel zat had dit gekund. En inb4 Squillaciquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Denk dat dit wel fijn is
Eastmond zit er niet in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Denk dat dit wel fijn is
ow da is balen.. die squillaci is inderdaad een drama maar kan er niks anders van makenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Eastmond in het spel zat had dit gekund. En inb4 Squillaci
Jammer, het was verder zo'n leuk team.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
ow da is balen.. die squillaci is inderdaad een drama maar kan er niks anders van maken
dat eindequote:
No go? Who elsequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:00 schreef ThadCastle het volgende:
LEKKER JESUS![]()
![]()
Jonnsie, Neto Berola als CAM
Ja teringquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
De co-commentator bij Eurosport zegt alleen maar eh en uh. Dat is echt irritant als commentator
VdV is traag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
IF Eriksen en VdV lijken me beter
Doe jaja CAM, dat is echt een baasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef Jonnsie het volgende:
Zo. Ik ben trots, dit moet mijn silver team gaan worden
[ afbeelding ]
En Danny Nelissen bekent Epo gebruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
die commentator's van Eurosport:
co-commentator: blablauhhblauhblabla uhhh uhu bla
comentator: uhu
Hall zit er niet in.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Zo.. dit moet hem dan worden, ook beter met koscielny op cb
Ja inderdaad, dus ik weet niet hoe ik dat moet ombouwen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
IF Eriksen en VdV lijken me beter
Nou dan weet ik het ook niet meer.. als die bronze spelers van futhead er niet opzitten geef ik het opquote:
alle nobody's gaan nu opeens bekennen. Ook die hufter van Thomas Dekker. Wat hebben die gasten gelogen al die jaren. Heb nog een hele reportage gezien, hoe zwaar hij het wel niet had met zijn "onterechte" schorsingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
En Danny Nelissen bekent Epo gebruikt
Nu Boogerd nog..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alle nobody's gaan nu opeens bekennen. Ook die hufter van Thomas Dekker. Wat hebben die gasten gelogen al die jaren. Heb nog een hele reportage gezien, hoe zwaar hij het wel niet had met zijn "onterechte" schorsing
Neem Slew, dan moet het lukken dacht ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:14 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet meer.. als die bronze spelers van futhead er niet opzitten geef ik het op
Ja die hebben minder te verliezen. Boogie en Dekker mogen er nu ook wel meekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alle nobody's gaan nu opeens bekennen. Ook die hufter van Thomas Dekker. Wat hebben die gasten gelogen al die jaren. Heb nog een hele reportage gezien, hoe zwaar hij het wel niet had met zijn "onterechte" schorsing
Dat is helemaal een laf ventje. In de tour dat iedereen stijf bleek te staan van de epo, bloeddoping etc etc, fietste hij een dag doodleuk alle cols van buitencategorie op met een vreselijke voorsprong, en won de koninginnerit. Verder is het een sukkel. Aan de epo en nog altijd 2e wordenquote:
Geniaalquote:
150quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:18 schreef JochemP het volgende:
Wat is een ST>CF kaartje waard op PS3?
"kutspel, ik gooi 'm lekker op de stenen"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geniaalalleen vloeken en tieren, ik heb een traantje gelaten vanwege genialiteit
#dtvquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"kutspel, ik gooi 'm lekker op de stenen"
Waarom komen mensen met een zachte 'g' altijd zo waardeloos over?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"kutspel, ik gooi 'm lekker op de stenen"
Waarom komen mensen met een zachte 'g' altijd zo waardeloos over?
neequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:32 schreef Bmo89 het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel kaarten van een speler in omloop zijn. Dus niet if1 if2 etc, maar hoeveel aantal kaartjes er zijn.
Moet je ff EA bellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:32 schreef Bmo89 het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel kaarten van een speler in omloop zijn. Dus niet if1 if2 etc, maar hoeveel aantal kaartjes er zijn.
Google het andersquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:32 schreef Bmo89 het volgende:
quote:
Normaal speelt Michu in de punt, vandaag een linie naar achteren. De Guzman daarom ook. Dat is helemaal niet waar hij normaal speelt.quote:
Vet blij met Pedroquote:
Wel. Hij speelt vaak zat controlerendquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Normaal speelt Michu in de punt, vandaag een linie naar achteren. De Guzman daarom ook. Dat is helemaal niet waar hij normaal speelt.
Niet als Michu in de punt speelt en dat waren bijna alle wedstrijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel. Hij speelt vaak zat controlerend
In de rust gaan ze gewoon doorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:38 schreef ThadCastle het volgende:
Dit commentaar is echt belachelijk
Frank Kramer, de commentator, deed vroeger altijd die wedstrijden van tientallen jaren geleden. Dat keek ik altijd, zonden ze allemaal oude champions league wedstrijden uit enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In de rust gaan ze gewoon door![]()
Misschien investeren in een betere verdediging?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik stond net achter in de eerste helft met 5 - 2 win ik met 9 - 7
nicequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Frank Kramer, de commentator, deed vroeger altijd die wedstrijden van tientallen jaren geleden. Dat keek ik altijd, zonden ze allemaal oude champions league wedstrijden uit enzo
Sinterklaas ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef Philos het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/619/
IF op komst
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En de kerstman niet te vergeten!
Waarom de paashaas dan niet ook direct noemen
Ja was al keer gepostquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of dit al gepost was?
jupjupquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of dit al gepost was?
Als ie maar lang genoeg wacht is het onderhand 2014quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
AZ begint wel aardig..Velthuizen is nu al steeds aan het tijdrekken. Als hij maar lang genoeg wacht dan is Bony terug denkt hij
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
AZ begint wel aardig..Velthuizen is nu al steeds aan het tijdrekken. Als hij maar lang genoeg wacht dan is Bony terug denkt hij
Als de competitie op basis van de eerste 20 minuten beslist zou moeten worden (gebaseerd op veldspel) zou AZ zeker titelkandidaat zijn. Ze storten na 20 minuten alleen doorgaans in, daarna lukt er helemaal niksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
En goalen maken lukt ook niet..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de competitie op basis van de eerste 20 minuten beslist zou moeten worden (gebaseerd op veldspel) zou AZ zeker titelkandidaat zijn. Ze storten na 20 minuten alleen doorgaans in, daarna lukt er helemaal niks
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb een blessure na een online pot.
Gebeurd heel zelden ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb een blessure na een online pot.
Benieuwd wat die kaarten op gaan leveren als de blessure bug gemaakt isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ssst! Laat Toefjes nou even blij zijn
DE BLESURENS WERKEN WEER!!! INKOPEN!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ssst! Laat Toefjes nou even blij zijn
Denk niet dat de kaarten overdraagbaar zijn naar FUT14.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Benieuwd wat die kaarten op gaan leveren als de blessure bug gemaakt is
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk niet dat de kaarten overdraagbaar zijn naar FUT14.
twitter:eredivisielive twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 21:23:57NIEUWS: Armenteros per direct van Heracles naar Anderlecht. Binnen een paar minuten op http://t.co/19jfh2sV zijn verhaal! reageer retweet
Die wilde Feyenoord toch hebben?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Reemi het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 21:23:57NIEUWS: Armenteros per direct van Heracles naar Anderlecht. Binnen een paar minuten op http://t.co/19jfh2sV zijn verhaal! reageer retweet
aderlating voor Heracles.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Reemi het volgende:
Hij had vorige week al getekend met ingang van eind dit seizoen, maar gaat nu dus per direct.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |