PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Echt belachelijk, kunnen geen bal fatsoenlijk passen maar doen wel dat soort shitquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:15 schreef pascal08 het volgende:
We kunnen die Russell wel pricefixen. Hij is nu al vrij zeldzaam en als 'ie een IF krijgt, gaat 'ie voor minstens 20k gok ik.
Ik durf het niet in m'n eentje aan. Het is best wel riskant en er staat voor ongeveer 100k aan Russell's op en dan heb ik alle Russell's die er nog bij gaan komen niet meegeteld. Als we er allemaal 2 of 3 kopen, dan is de kans op een groot verlies ook niet zo groot.quote:
quote:
Nais. Ik heb er twee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef strakkeman het volgende:
Benzia wordt zwaar gepricefixed ps3![]()
![]()
![]()
![]()
Die was van mijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gekocht.Koop we allebei die van 8k dan?
Voor hoeveel had je ze dan gekocht. Ze zijn nu 30kquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nais. Ik heb er twee.
Met ThadCastle hoef je ook niks te pricefixen, matenaaiertje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die was van mij
[ afbeelding ] Het was een mopje maar nu voel ik me schuldig
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nais. Ik heb er twee.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nais. Ik heb er twee.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met ThadCastle hoef je ook niks te pricefixen, matenaaiertje.
Nee Pirlo is slecktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:16 schreef nistelaria het volgende:
Is Pirlo de moeite waard als CDM in 3-5-2?
Of Abate als RM?
Ik hoef er niet per se vanaf, maar ik had hem voor 12k.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je ze dan gekocht. Ze zijn nu 30k
Benzia is de laatste speler die ik mis. Net nu ik hem nodig heb wordt hij gepricefixed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoef er niet per se vanaf, maar ik had hem voor 12k.Heb hem er opstaan voor 28,5k
Want?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gasten, ff serieus: PF's die in dit topic zo worden besproken zijn bij voorbaat kansloos.
Want je beseft amper hoeveel mensen hier meelezen en ervan willen profiteren.quote:
Taiwo werd niet openbaar besproken toch? Die lekte alleen uit.quote:
Dat was gewoon slecht gecommuniceerd, slecht gepland en jullie hadden een speler uitgekozen die niet geschikt is.quote:
Gekocht easay monay.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Die pricefixer zet hem erop voor 30k daarna komt deze erop. Let op de teamnaam
Daar kun je ook van profiteren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Want je beseft amper hoeveel mensen hier meelezen en ervan willen profiteren.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
en jullie hadden een speler uitgekozen die niet geschikt is.
Ja, maar hoeveel mensen hadden er toen een Taiwo in hun club denk je? Héél véél. Hij was immers de beste LB in FUT12 en totaal niet zeldzaam.quote:
Doesn't matter had winst.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen hadden er toen een Taiwo in hun club denk je? Héél véél. Hij was immers de beste LB in FUT12 en totaal niet zeldzaam.
Sneijder heeft niet eens zo'n goede pass in-gamequote:
Clasie wel zeker?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sneijder heeft niet eens zo'n goede pass in-game
Jaquote:
Neejoh El Ahmadiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |