Yup ze zijn universeel, die klemmetjes zijn zo gemaakt dat ze in principe op elke auto passen. Daarom zien ze er waarschijnlijk anders uit dan je huidige.. maar het systeem blijft ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ze zijn universeel toch? De klemmetjes zien er heel anders uit dan die op mijn auto zitten.
dan ga je uit je waffel meurenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Klinkt lekker, ga ik de volgende keer eens halen dan!
Jep, en hij past prima op de vensterbank, maar je hebt al best wat prul staanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kan hem nergens op zetten, hij is gewoon te fors. Kijk dan ff naar deze foto?
https://www.dropbox.com/s/ujyf47h9pubnoz1/IMG-20121130-WA0001.jpg
Aangezien ik toch vrijgezel ben geeft dat niets.quote:
en zo blijf je het ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aangezien ik toch vrijgezel ben geeft dat niets.
Jah, die paarse vaasjes moeten weg, vind ik niks maar moet wel wat anders neerzetten. Ik ben gewoon nog niet tevreden wat betreft mijn kamer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, en hij past prima op de vensterbank, maar je hebt al best wat prul staan
quote:
Oke, thnxsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yup ze zijn universeel, die klemmetjes zijn zo gemaakt dat ze in principe op elke auto passen. Daarom zien ze er waarschijnlijk anders uit dan je huidige.. maar het systeem blijft ongeveer hetzelfde
Ik denk ook dat de vensterbank prima kan,een beetje in de hoek,dan heb je nog ruimte genoeg voor andere prulletjes,al vind ik persoonlijk 1 of 2 grote voorwerpen altijd mooier,komt wat rustiger overquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jah, die paarse vaasjes moeten weg, vind ik niks maar moet wel wat anders neerzetten. Ik ben gewoon nog niet tevreden wat betreft mijn kamer.![]()
Maar eerst maar een baan zodat ik weer leuke grote spullen kan kopen.
Bij de mandjes, kussens, wol enzovoort....ofwel, bij de knutselhoek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lag het bij de vilten mandjes/borduurkussens/wol enzo of bij het gewone assortiment ergens?
in mijn action liggen ze bij het kinderspeelgoed, dus wel goed zoeken als je ze niet kan vindenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Bij de mandjes, kussens, wol enzovoort....ofwel, bij de knutselhoek.
Ze lagen nu aan de zijkant van de schappen om er wat extra aandacht aan te geven. (waar ook het vilten zelfmaak letterbakhart en de borduurkussens lagen)
Hetzelfde dus als de jampakketjes, die heb ik ook op 2 verschillende plekken zien liggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
in mijn action liggen ze bij het kinderspeelgoed, dus wel goed zoeken als je ze niet kan vinden
Ah, dank je!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Bij de mandjes, kussens, wol enzovoort....ofwel, bij de knutselhoek.
Ze lagen nu aan de zijkant van de schappen om er wat extra aandacht aan te geven. (waar ook het vilten zelfmaak letterbakhart en de borduurkussens lagen)
Daar zou ik idd niet snel gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
in mijn action liggen ze bij het kinderspeelgoed, dus wel goed zoeken als je ze niet kan vinden
ik dus ook nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dank je!
[..]
Daar zou ik idd niet snel gaan kijken![]()
![]()
bij mijn action zijn ze verplaatst. ze lagen eerst bij het glaswerk vanwege de glazen potjes. toen ik zei dat ik ze eigenlijk wel bij de kook en bakspullen verwachtte, zou de winkelmedewerker het opnemen met de chef en verrek: ze liggen nu bij de kook en bakspullenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Hetzelfde dus als de jampakketjes, die heb ik ook op 2 verschillende plekken zien liggen
Nou moet ik even heel hard nadenken (2 actionwinkels binnen 24 uur, dus ik ga dingen door elkaar halenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mijn action zijn ze verplaatst. ze lagen eerst bij het glaswerk vanwege de glazen potjes. toen ik zei dat ik ze eigenlijk wel bij de kook en bakspullen verwachtte, zou de winkelmedewerker het opnemen met de chef en verrek: ze liggen nu bij de kook en bakspullen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10114874/quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:49 schreef Deezertje het volgende:
Heb whiteboard stiften gezien bij de Action maar kon geen bord vinden... nou jawel, maar die was amper een A4'tje groot..![]()
Sinds de Action ben ik niet meer gewend meer dan 10 euro uit te geven voor een artikelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10114874/
Vloeken in de kerk, maar toch.
Deze? http://jysk.nl/inrichting(...)mina-m-3-fotolijstenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sinds de Action ben ik niet meer gewend meer dan 10 euro uit te geven voor een artikel
Bidon zou kunnen en zelfs een bal en pomp, maar veiligheidschoenen (met stalen neus bedoel je?) niet. Het is te moeilijk om alles uit hun sportassortissement op te sommen, misschien kan je beter een lijst maken met wat je allemaal zou willen, dan kunnen we erop reageren.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Deezertje het volgende:
Jammer dat de Action hier niet echt in de buurt zit (en ook niet een catalogus online heeft, afgezien van de aanbiedingen en nieuwste artikelen), dus daarom maar weer een vraag: wat verkoopt Action allemaal met betrekking tot sporten? Hardlopen bijvoorbeeld...Veiligheidshoes, bidon zijn toch wel dingen die ik bij de Action kan verwachten?
Er staat veiligheidshoes niet veiligheidsshoesquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bidon zou kunnen en zelfs een bal en pomp, maar veiligheidschoenen (met stalen neus bedoel je?) niet. Het is te moeilijk om alles uit hun sportassortissement op te sommen, misschien kan je beter een lijst maken met wat je allemaal zou willen, dan kunnen we erop reageren.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Er staat veiligheidshoes niet veiligheidsshoes![]()
Haha nee veiligheids-hoes ja, maar veiligheidsshoes zou je ook kunnen lezen ja...quote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]Dacht dat dit weer eentje was die te pas en onpas engels en nederlands door elkaar hosselde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |