dat er geen discussie hier mogelijk was met bepaalde figuren is geen publiek geheim.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV is gewoon de beste geen discussie mogelijk
Je hebt geen discussie van mij gewonnen hoor. Ik ben Sushi gaan eten en heb gisteren de hele dag gewerkt. Mijn punt staat nog steeds zo vast als een huis, maar jullie zijn létterlijk te dom om het te snappen. Zo grappig, al die boeren van het VMBO kader die denken mee te mogen pratenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken? En discussie niet kan winnen. Die hebben we vrijdag glansrijk gewonnen door het falen van HMF.
Verder was er geen discussie hoor.
Maar jij vindt PSV wel een interessante club, of niet? Je bent hier namelijk wel erg veel te vindenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat er geen discussie hier mogelijk was met bepaalde figuren is geen publiek geheim.
vmbo*quote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt geen discussie van mij gewonnen hoor. Ik ben Sushi gaan eten en heb gisteren de hele dag gewerkt. Mijn punt staat nog steeds zo vast als een huis, maar jullie zijn létterlijk te dom om het te snappen. Zo grappig, al die boeren van het VMBO kader die denken mee te mogen praten.
Je kan blijven linken, zolang je het verschil niet snapt tussen 'datum aanpassen' en 'artikel aanpassen', blijf je ONTZETTEND grappig en geef je blijk van hoe o-l-i-e-d-o-m je nou eigenlijk bent. j0rdiiii heeft gewoon zitten huilen van het lachen door jou achter zijn PC'tje.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Moet ik die link NOG een keer plaatsen?
Ik lijk wel een visionair. En met mij vele andere niet PSVers die Wijnaldum al geen 10 vonden. Maar jullie praatte t maar weer steeds goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, het is niet anders. Wijnaldum deed het in de eerste seizoenshelft van zijn eerste seizoen nog wel goed, daarna niks meer laten zien.
Misschien speelde hij toen niet op de '10' positie.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, het is niet anders. Wijnaldum deed het in de eerste seizoenshelft van zijn eerste seizoen nog wel goed, daarna niks meer laten zien.
ik vind het best een interessante club ja. Maar wat is daar relevant aan?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar jij vindt PSV wel een interessante club, of niet? Je bent hier namelijk wel erg veel te vinden
Ja klopt, dacht dat mijn bericht niet kwam.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond geen vmbo in die tekst boeler.
O kijk hem snel editten dan..
Rechts op het middenveld ja. Daar is hij wel iets beter, al laat hij dan weer te vaak zijn man lopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien speelde hij toen niet op de '10' positie.
Wilde ik even weten.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik vind het best een interessante club ja. Maar wat is daar relevant aan?
Ga niet rechtpraten wat krom is manquote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan blijven linken, zolang je het verschil niet snapt tussen 'datum aanpassen' en 'artikel aanpassen', blijf je ONTZETTEND grappig en geef je blijk van hoe o-l-i-e-d-o-m je nou eigenlijk bent. j0rdiiii heeft gewoon zitten huilen van het lachen door jou achter zijn PC'tje..
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga niet rechtpraten wat krom is manJe wil een discussie winnen door de datum aan te passen en te doen alsof dat artikel actueel is.
Lul toch niet zo.
oh dus je geeft het toe dat je de datum hebt aangepast..... mooi discussie geslotenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan blijven linken, zolang je het verschil niet snapt tussen 'datum aanpassen' en 'artikel aanpassen', blijf je ONTZETTEND grappig en geef je blijk van hoe o-l-i-e-d-o-m je nou eigenlijk bent. j0rdiiii heeft gewoon zitten huilen van het lachen door jou achter zijn PC'tje..
good for you.quote:
Neenee, jullie gingen met mijn opmerking de kant op van "CL IS NIET MEER BEGROOT UWWUUW". Daar had ik het heleeemaal niet overquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga niet rechtpraten wat krom is manJe wil een discussie winnen door de datum aan te passen en te doen alsof dat artikel actueel is.
Lul toch niet zo.
Nee hoor, je zei dat ik het artikel had aangepast.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
oh dus je geeft het toe dat je de datum hebt aangepast..... mooi discussie gesloten
Waarheidquote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
good for you.
Ik vind het interessant hoe een ooit succesvolle en financieel gezonde club zich door mismanagement in de nesten heeft gewerkt. Ajax en Feyenoord hebben die storm overleefd, ben benieuwd hoe PSV daar mee omgaat. Tot dusver ben ik er allerminst van onder de indruk.
Dat moet je je wat inlezen. Koning Sanders heeft al zoveel rotzooi opgelost en psv weer gezond gemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
good for you.
Ik vind het interessant hoe een ooit succesvolle en financieel gezonde club zich door mismanagement in de nesten heeft gewerkt. Ajax en Feyenoord hebben die storm overleefd, ben benieuwd hoe PSV daar mee omgaat. Tot dusver ben ik er allerminst van onder de indruk.
Dit. Wat is hun reactie? Dat ze nog maar eens willen investeren in een nieuwe speler. (Maher)quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
good for you.
VBL / Het grote PSV topic #669: #letssmashittogetherquote:Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor, je zei dat ik het artikel had aangepast.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dit is het originele bericht sukkel.
http://www.omroepbrabant.(...)erlies+voor+PSV.aspx
Je hebt gewoon de datum aangepast: Dit is een bericht van dinsdag 1 november 2011 en niet dinsdag 1 november 2012 (dat is ook op een zaterdag).
Daarnaast gaat het over het seizoen 2010/2011 en in dat seizoen had psv inderdaad nog cl begroot. Pas aan het eind van het seizoen kwam het geld van de gemeente binnen MET de eis dat de komende seizoenen cl niet begroot mag worden.
Je faalt zo enorm hard.
Allerminst?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
good for you.
Lees je eerste post in dit topic, mafkees.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
VBL / Het grote PSV topic #669: #letssmashittogether
Dit is het originele bericht sukkel.
http://www.omroepbrabant.(...)erlies+voor+PSV.aspx
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |