Klopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:42 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Is de Dinamo in die groep niet Dinamo Zagreb? Voor zover ik weet had Dinamo Kiev altijd een wit nep-logo.
Neuhquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Pleit hier af en toe gewoon uitslagen reek printscreen neer om de 30 wedstrijden ofzo;)
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:07 schreef xminator het volgende:
Aanbieding FM13 voor 20 of 12 euro:
http://www.reddit.com/r/f(...)about_60_off_on_the/
Sinds Drizzt hier post vliegen de topics je om de orenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Pleit hier af en toe gewoon uitslagen reek printscreen neer om de 30 wedstrijden ofzo;)
Daar heb ik een handje van, jaquote:Op zondag 20 januari 2013 02:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sinds Drizzt hier post vliegen de topics je om de oren
It's lonely at the topquote:Op zondag 20 januari 2013 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een handje van, jaIk had een tijdlang ook zeker 50-75% van alle posts in het Skyrimtopic in bezit
Wat wij in 1 post zeggen heb jij 10 posts voor nodig, om daar nou trots op te zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een handje van, jaIk had een tijdlang ook zeker 50-75% van alle posts in het Skyrimtopic in bezit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Heerlijk elftal inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 03:42 schreef Tim86 het volgende:
Eerste seizoen met Borussia Dortmund de treble gepakt..geen idee hoe though..mega veel geluk en gefaal van andere teams..op de slotdag speelde ik thuis gelijk tegen Hoffenheim en was ik kampioen omdat Schalke verloor
Oh en die treble is in mijn geval beker, kampioen en EL..lag er in de poule van de CL al uit maar had in de beker en de EL alleen maar pauperteams eigenlijk..beste tegenstanders waren Newcastle (finale) en Leverkussen (die ik thuis had in de semi van de beker). Heb nu wel echt een geniaal team staan..Heb Perisic, Bender en Grosskreutz verkocht (alleen die laatste had een basisplaats) en nu inmiddels ook Subotic omdat het bod van Man U van 42 miljoen ofzo gewoon te mooi was. Heb precies de spelers kunnen halen die ik wilde..vorig jaar Nainggolan en nu Ter Stegen, Tasci en een van de beste Bundesliga spelers vorig jaar: Schurrle.
Dit is het team nu![]()
[ afbeelding ]
Nainggolan heeft wel een basisplaats, maar is geblesseerd momenteel.
Dat is toch wel een heerlijk elftal.quote:Op zondag 20 januari 2013 03:42 schreef Tim86 het volgende:
Eerste seizoen met Borussia Dortmund de treble gepakt..geen idee hoe though..mega veel geluk en gefaal van andere teams..op de slotdag speelde ik thuis gelijk tegen Hoffenheim en was ik kampioen omdat Schalke verloor
Oh en die treble is in mijn geval beker, kampioen en EL..lag er in de poule van de CL al uit maar had in de beker en de EL alleen maar pauperteams eigenlijk..beste tegenstanders waren Newcastle (finale) en Leverkussen (die ik thuis had in de semi van de beker). Heb nu wel echt een geniaal team staan..Heb Perisic, Bender en Grosskreutz verkocht (alleen die laatste had een basisplaats) en nu inmiddels ook Subotic omdat het bod van Man U van 42 miljoen ofzo gewoon te mooi was. Heb precies de spelers kunnen halen die ik wilde..vorig jaar Nainggolan en nu Ter Stegen, Tasci en een van de beste Bundesliga spelers vorig jaar: Schurrle.
Dit is het team nu![]()
[ afbeelding ]
Nainggolan heeft wel een basisplaats, maar is geblesseerd momenteel.
quote:
Thanksquote:Op zondag 20 januari 2013 10:39 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dat is toch wel een heerlijk elftal.
Jezus, dat is ook niet leuk meer. Man City heeft ook een achterlijk budget..die hebben tov vorig seizoen een compleet nieuwe basis 11 staanquote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik speel met Man Utd, 5e seizoen. Inmiddels boven de 400 miljoen te besteden.
Ik heb na 3 seizoenen achter mekaar de triple (kampioen, beker, fruitschaal) halen met Twente nog geen aanbieding gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Na anderhalf seizoen wil Barcelona me al hebben
Maar ik blijf lekker in Dortmund
Dat was de eerste keer een grote fout van me, zooitje basiskrachten verkocht en er betere spelers voor gehaald. Vond er na een aantal wedstrijden geen zak meer aan omdat het mijn Twente niet meer wasquote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus, dat is ook niet leuk meer. Man City heeft ook een achterlijk budget..die hebben tov vorig seizoen een compleet nieuwe basis 11 staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |