Klopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:42 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Is de Dinamo in die groep niet Dinamo Zagreb? Voor zover ik weet had Dinamo Kiev altijd een wit nep-logo.
Neuhquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Pleit hier af en toe gewoon uitslagen reek printscreen neer om de 30 wedstrijden ofzo;)
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:07 schreef xminator het volgende:
Aanbieding FM13 voor 20 of 12 euro:
http://www.reddit.com/r/f(...)about_60_off_on_the/
Sinds Drizzt hier post vliegen de topics je om de orenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Pleit hier af en toe gewoon uitslagen reek printscreen neer om de 30 wedstrijden ofzo;)
Daar heb ik een handje van, jaquote:Op zondag 20 januari 2013 02:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sinds Drizzt hier post vliegen de topics je om de oren
It's lonely at the topquote:Op zondag 20 januari 2013 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een handje van, jaIk had een tijdlang ook zeker 50-75% van alle posts in het Skyrimtopic in bezit
Wat wij in 1 post zeggen heb jij 10 posts voor nodig, om daar nou trots op te zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een handje van, jaIk had een tijdlang ook zeker 50-75% van alle posts in het Skyrimtopic in bezit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |