Vanwege de bestandsgrootte wel iets aan kwaliteit ingeleverd....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:58 schreef Scorpie het volgende:
http://www.animated-gifs.(...)-hasselhoff/0004.gif
Kan iemand deze animated gif verkleinen? Ik wil hem graag als avatar
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vanwege de bestandsgrootte wel iets aan kwaliteit ingeleverd....
[ afbeelding ]
Heb er een beetje een eigen draai aan gegeven. Hopelijk vindt je 't wat...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:09 schreef Differ het volgende:
Kan iemand misschien mijn UI wat scherper krijgen en misschien een lichtgroen flikkerend licht erbij knallen?![]()
Gracias
Baas!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb er een beetje een eigen draai aan gegeven. Hopelijk vindt je 't wat...
[ afbeelding ]
Jezus wat weer een riooltelevisie. mensen uitlachen die nog nooit seks hebben gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Poederman het volgende:
is het mogelijk een animated gif te maken van 6:08 tot 6:10 ?
alvast bedankt
Zo is 'ie iets vervormd:quote:Op zondag 26 mei 2013 23:48 schreef Rockiejj het volgende:
Wie kan deze naar 60x60 verkleinen? (Mag max 150kb zijn!)
[ afbeelding ]
HaJee, je bent geweldig, maar dat wist je al, toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo is 'ie iets vervormd:
[ afbeelding ]
Met een beetje van de zijkanten eraf is 'ie niet vervormd:
[ afbeelding ]
Dat mag ik niet over mezelf zeggen....quote:Op zondag 26 mei 2013 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
HaJee, je bent geweldig, maar dat wist je al, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel een beetje moeten knippen. Met name het gejuich aan het eind is flink ingekort...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Is het mogelijk om dit in een 60*60 gif te maken voor mijn UI welke tevens niet groter is dan de standaardgrote (kb) ? Mijn dank zou echt oneindig zijn en mijn vreugd wellicht nog groter als de vreugd van deze vent
Beeldverhouding iets gewijzigd om alles er een beetje op te krijgen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het heel erg fijn vinden als iemand hier een UItje van kan maken. Pics van private delen als beloning mits interesse.
Neem aan dat UI-formaat maken de bedoeling was?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Weissman het volgende:
Zou iemand deze 4 kunnen doen ? Dan kan ik weer even vooruitAlvast bedankt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Poederman het volgende:
is het mogelijk een animated gif te maken van 6:08 tot 6:10 ?
alvast bedankt
Dat downloaden en knippen enzovoort van die YT-filmpjes is me teveel gedoe. Sorry. Hopelijk wil iemand anders dat doen die dat misschien makkelijker/sneller kan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef Rockiejj het volgende:
Ga ik nog een keer heel vervelend zijn, maar ik kan het gewoon niet
Ik wil graag een UI vanaf 2:26 tot 2:32 en dan Debora's gedans.
Wie kan er zo lief zijn om daar wat van te maken?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
In UI formaat zou geweldig zijn.
Had er meer van verwacht. Zo is het wel heel klein allemaalquote:
Moment, het kan nog andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had er meer van verwacht. Zo is het wel heel klein allemaal. Toch heel erg bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |