Hij ziet er ook echt uit als een schatje. Dat lijkt me ook echt klote als je weet dat het beestje pijn heeft en jezelf niks kan doen. Je gaat je echt hechten aan zo'n beestjequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Het is ook echt een schatje![]()
Ja, ben vandaag met hem naar de dierenarts geweest. Het arme beestje heeft last van zijn buikje. Begint ook meerdere malen per dag (om de 10/20 minuten) uit het niets zielig te piepen. Nu hopen dat pijnstilling een oplossing biedt. Vind het echt hartverscheurend om hem te horen piepen.
Hier is het verschil ook duidelijk. Diego eet echt alles wat los en vast zit en Luca alleen Andijvie, paprika en witlof. Zit wel duidelijk verschil in karakter ook..quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:08 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Fozzy (zie avatar) zat altijd met zn koppie in mn kruidenthee.. Moest altijd delen.
Saartje en Oekie moeten er niets van hebben.
Zo te horen welquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, het was zeker geen popcorn, dat doet ie ook wel eens
Nou ja, maar hopen dat t eenmalig was?
Ik ben bang dat ik ze maar even minder groente moet geven. Gister 2 andere caafs gezien en die waren een stuk dunnerquote:Op maandag 1 juli 2013 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Schooiersdikke lipjes
Maïsbladeren vinden ze heerlijk. De maïskolf iets minder zie ik, want de helft ligt er nog. Had ik beter zelf kunnen opetenknof en schaap waren net nog aan het lady en de vagebondten met een blad, maar dan zonder de romantiek.
2 mannetjes?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Vooruit.
[ afbeelding ]
Je zou het zo niet zeggen, maar de rechter maakt de linker af als ze de kans krijgt.
De onschuldige.
[ afbeelding ]
De schuldige.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, ik heb 5 cavia's.
Vijf.
Ik word een crazy pig lady
Ik heb ze een beetje gegoogled en lees wisselende verhalen. Inmiddels heb ik (na een heel boze en heel duidelijke mail) wel een reactie terug en ik ben tevreden met de geboden oplossing. Toch ga ik volgende keer eens gorgeous guineas proberen als ik shampoo oid nodig heb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat slecht M-etje!! En raar ook, ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve verhalen gehoord
Probeer ze morgen anders even te bellen: https://www.knoevelshop.nl/shop/contact_us.php
Ik wou dat ik er vijf hadquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, ik heb 5 cavia's.
Vijf.
Ik word een crazy pig lady
Het staat niet op hun dagelijks menu, alleen als het toevallig in huis is krijgen ze wat. En ze krijgen maar een paar likjes en geen hele pot appelmoes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:35 schreef donald_dick het volgende:
zit in perenijsjes en appelmoes niet teveel suiker?
Mijn caafs zijn honden in vermomming.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat een tamme leukerds!
Mijn caafs vinden mij stom en eng en willen alleen maar weg
Ik heb er nog nooit van gehoord. Sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef Danielle83 het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met chipsi mais als bodembekking?
quote:
Hoop niet dat je mannetjes concurrentiedrang krijgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:11 schreef donald_dick het volgende:
Mijn 2 mannetjes hebben sinds een paar uur dus vrouwenbezoek van 2 vrouwtjes (die komen van mijn moeder af die op vakantie is). Vanavond mogen ze even aan elkaar snuffelen. Ben wel benieuwd wat ze van elkaar vinden.
eentje vind het machtig interessant, de andere geeft er (nog) niet om.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoop niet dat je mannetjes concurrentiedrang krijgen
Whehehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eentje vind het machtig interessant, de andere geeft er (nog) niet om.
Je mag er nog wel 2 voor een playdatequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eentje vind het machtig interessant, de andere geeft er (nog) niet om.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]een kleine preview over mijn review
Veel foto's van konten en wegrennende pootjes?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook eens foto's posten van mijn drietal.
Vinden ze altijd zo leuk
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Even wat oudere foto's spammenHad ze volgens mij nog niet gepost.
Knuffelen! Met elkaar. Niet met mij, want ik ben stom.
[ afbeelding ]
Kusje! Niet voor mij, want ik ben stom.
[ afbeelding ]
Staatsieportet.
[ afbeelding ]
Blinde cavia's.
[ afbeelding ]
'Heb je haar weer.'
[ afbeelding ]
'Je bent stom.'
[ afbeelding ]
Ze haten vreemdelingen ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:00 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil ze knuffelen! Ben ik nu ook stom?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:31 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Veel foto's van konten en wegrennende pootjes?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Even wat oudere foto's spammenHad ze volgens mij nog niet gepost.
Blinde cavia's.
[ afbeelding ]
Zijn ze niet omkoopbaar met een lekker sappig stukje lof?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze haten vreemdelingen ookNog meer dan mij
Ze zijn wel eenkennig.
Dierenbeul... hoe durf je foto's te maken!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Meer samengeperst op elkaar en een blik die doodsangst uitstraalt.
Die laatstequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:58 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Zijn ze niet omkoopbaar met een lekker sappig stukje lof?
[..]
Dierenbeul... hoe durf je foto's te maken!![]()
Ik heb nepcavia's![]()
[ afbeelding ]
Teen omnomnom![]()
[ afbeelding ]
Is dat eten?
[ afbeelding ]
Dat is geen lof... ga weg.
[ afbeelding ]
Pas je wel op?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef donald_dick het volgende:
ik heb nu twee mannetjes en 2 vrouwtjes en 2 daarvan zijn nu echt een verliefd stelletje. Continu neusjes bij elkaar halen, knuffelen enzo. en daarna hapt het mannetje in de nekvel van de vrouw en dan wilt ie erop
I know, maar het iss cuteee. Ik zit met de camera in de aanslag en mijn vrouw zit met haar handen over de kont van het vrouwtjequote:Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Pas je wel op?Bevruchting is zo gebeurd als beide nog vruchtbaar zijn en als een vrouwtje voor het eerst zwanger raakt als ze ouder dan 1 jaar is, dan komt dat niet goed, want dan is ze al dicht "vergroeid". Tevens is er nu een risico als de dames weg zijn, dat je twee mannetjes elkaar niet accepteren.
Het is fijn dat je plezier hebt met de caafjes! Maar let wel op de risico's
Ik probeer dit tafereel voor te stellenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
I know, maar het iss cuteee. Ik zit met de camera in de aanslag en mijn vrouw zit met haar handen over de kont van het vrouwtje
als je wil kan ik wel een filmpje uploaden naar youtubequote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer dit tafereel voor te stellen
Jaaaaquote:Op donderdag 5 september 2013 08:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je wil kan ik wel een filmpje uploaden naar youtube
Doen!! Dat moet ik gezien hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je wil kan ik wel een filmpje uploaden naar youtube
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
kusjes bietsen
[ afbeelding ]
filmpje komt misschien later
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
kusjes bietsen
[ afbeelding ]
filmpje komt misschien later
Hoe is het met Beer?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Mijn Otje en Beer zijn ook kleffie en beffie, alleen Beer is ziekHij is kortademig en hij maakt rare slikgeluiden. Hij mankeert verder niets, geen gereutel, schone neus en alles, hij eet ook nog wel, maar hij krijgt nu antibiotica. Hopelijk is het over een week weer goed met hem
Hij is zo lief en knuffelig, mijn knuffelbeer
En Otje kruipt het liefst in hem dus die kan ook niet lang zonder hem.
Aww cavia liefdequote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef donald_dick het volgende:
Onze arme mannetjes missen de vrouwtjes. Zo nu en dan beginnen ze te krijsen en op onderzoek uit en dan vinden ze wat en dan snuffelen en likken eraan en dan weer verder oinken
Mag ik bij jou tv komen kijken? Ik heb de cavia zender niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Wel leuk hoor, Cavia HDTV. Daar gaat hun privacy
Yukiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yuki is ook fan van Mario!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:44 schreef ReVamp_ het volgende:
Leuk deze topic! Mooi om wat ervaringen te lezen.
Ik heb in februari mijn eerste cavia gekocht. Het was de bedoeling om er 2 te nemen maar in de dierenwinkel hadden ze 1 konijn en 1 cavia al een tijd samen. De cavia lag vaak lekker tegen of op het konijn. Ik wilde perse die cavia maar vond het zo zielig om ze uit elkaar te halen. Ook al zijn het 2 verschillende dieren maar ze zijn zo lief samen en voor elkaar! Dit zijn Hertog en Jan![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat konijnen ook gewoon aardiger zijn dan cavia's. Het koppelen is vaak lastiger, maar als ik bij mij kijk hebben de cavia's altijd hommeles om niks en konijntje zit er gewoon tussen en geeft geen fuck als een cavia te dicht langs zijn kont loopt of zijn eten jat ofzoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:26 schreef Danielle83 het volgende:
Ik mocht willen dat mijn cavia's zo lief tegen elkaar liggen. Ze bitch fighten juist over in welk huisje wie mag
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat konijnen ook gewoon aardiger zijn dan cavia's. Het koppelen is vaak lastiger, maar als ik bij mij kijk hebben de cavia's altijd hommeles om niks en konijntje zit er gewoon tussen en geeft geen fuck als een cavia te dicht langs zijn kont loopt of zijn eten jat ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |