Is het jullie ook opgevallen dat Veronica eigenlijk helemaal geen Veronica meer heet? In de reclamefilmpjes en leaders heeft men het steeds over 'The Young One'. "Zometeen bij de Young One, blablabla". Ik vind dat zo debiliserend klinken, en al helemaal voor een omroep die toch al zo'n dertig jaar bestaat. "Veronica" wordt niet eens meer genoemd.
Wat is het idee hierachter? Ik geloof dat Veronica de HMG-groep wil verlaten, maar de HMG is eigenaar van de merknaam "Veronica". Kennelijk wil men de kijker alvast laten wennen aan de nieuwe naam voor de zender...
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 22-09-2000 20:24]
quote:Klopt helemaal Letterman. Overigens is de vereniging Veronica nog steeds eigenaar van de naam en niet de HMG. In de nieuwe gids van VOO staat ook een stukkie over de nieuwe naam van de zender als VOO echt opstapt. Men zit te twijfelen tussen the young one en RTL7
Op 22 september 2000 20:23 schreef Letterman het volgende:
Misschien heeft het te maken met het feit dat VOO ophoudt te bestaan op de wijze waarop ze nu uitzendingen doen. Tussen nu en ...??? willen ze uitsluitend via Internet hun programma´s gaan uitzenden.
Veronica heeft ook een nieuwe slogan bedacht (never grow up) waarmee ze nu zelf aan de weg timmeren.
Want Veronica stapt uit de HMG groep en raakt daarmee de tv zender en radio zender kwijt ??? En het omroepblad zit weer in een andere stichting of weet ik veel Van wie wordt de website http://www.veronica.nl eigenlijk. Daar zit ook een Big Brother afdelinkje op http://big-brother.veronica.nl
Marcel.
quote:zoiets als Veroniksan?
Op 22 september 2000 23:01 schreef Bertje het volgende:
Klopt helemaal Letterman. Overigens is de vereniging Veronica nog steeds eigenaar van de naam en niet de HMG. In de nieuwe gids van VOO staat ook een stukkie over de nieuwe naam van de zender als VOO echt opstapt. Men zit te twijfelen tussen the young one en RTL7Veronica heeft ook een nieuwe slogan bedacht (never grow up) waarmee ze nu zelf aan de weg timmeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |