abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2000 @ 19:37:00 #1
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_355516
Beetje off-topic misschien, maar...

Is het jullie ook opgevallen dat Veronica eigenlijk helemaal geen Veronica meer heet? In de reclamefilmpjes en leaders heeft men het steeds over 'The Young One'. "Zometeen bij de Young One, blablabla". Ik vind dat zo debiliserend klinken, en al helemaal voor een omroep die toch al zo'n dertig jaar bestaat. "Veronica" wordt niet eens meer genoemd.

Wat is het idee hierachter? Ik geloof dat Veronica de HMG-groep wil verlaten, maar de HMG is eigenaar van de merknaam "Veronica". Kennelijk wil men de kijker alvast laten wennen aan de nieuwe naam voor de zender...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 22 september 2000 @ 19:39:13 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_355524
Ik vind Koos echt een Young One en daarom is wat mij betreft de naam volledig gerechtvaardigd.
pi_355528
Yupz, ik denk dat je hiermee de bal perfect in het netje schiet, ze zullen toch moeten overstappen naar iets anders dan Veronica, en wat is er dan beter bekend dan the young one?
pi_355645
Misschien heeft het te maken met het feit dat VOO ophoudt te bestaan op de wijze waarop ze nu uitzendingen doen. Tussen nu en ...??? willen ze uitsluitend via Internet hun programma´s gaan uitzenden.

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 22-09-2000 20:24]

Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 22 september 2000 @ 23:01:31 #5
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_355936
quote:
Op 22 september 2000 20:23 schreef Letterman het volgende:
Misschien heeft het te maken met het feit dat VOO ophoudt te bestaan op de wijze waarop ze nu uitzendingen doen. Tussen nu en ...??? willen ze uitsluitend via Internet hun programma´s gaan uitzenden.
Klopt helemaal Letterman. Overigens is de vereniging Veronica nog steeds eigenaar van de naam en niet de HMG. In de nieuwe gids van VOO staat ook een stukkie over de nieuwe naam van de zender als VOO echt opstapt. Men zit te twijfelen tussen the young one en RTL7

Veronica heeft ook een nieuwe slogan bedacht (never grow up) waarmee ze nu zelf aan de weg timmeren.

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_355953
nou, dan kan het maar beter The Young One worden. RTL7 klinkt zo duits!!!!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 september 2000 @ 02:10:36 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_356221
Het wordt iig geen RTL 6, want dat hebben ze al geregistreerd toen Paul de Leeuw jaren geleden een geintje had met RTL Six, is beter dan niks! Ook lijkt RTL 6 teveel op SBS 6, waardoor er verwarring zou kunnen ontstaan. Nee, ik zou het the Young One noemen als ik hen was...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_356260
Ja naar alle waarschijnlijkheid zal Veronica worden hernoemd naar The Young one. Die naam wordt zorvuldig getest en uitgekozen door een of ander bureautje schijnt

Want Veronica stapt uit de HMG groep en raakt daarmee de tv zender en radio zender kwijt ??? En het omroepblad zit weer in een andere stichting of weet ik veel Van wie wordt de website http://www.veronica.nl eigenlijk. Daar zit ook een Big Brother afdelinkje op http://big-brother.veronica.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_356559
Hmmm, het domain www.theyoungone.nl en www.rtl7.com zijn al vergeven maar www.theyoungone.com, www.rtl7.nl zijn wel al van veronica.

Marcel.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 09:28:52 #10
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_359268
"I feel sorry for the elephant..."
"you BASTARD"
"Bloody 'ell"
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_359274
quote:
Op 22 september 2000 23:01 schreef Bertje het volgende:
Klopt helemaal Letterman. Overigens is de vereniging Veronica nog steeds eigenaar van de naam en niet de HMG. In de nieuwe gids van VOO staat ook een stukkie over de nieuwe naam van de zender als VOO echt opstapt. Men zit te twijfelen tussen the young one en RTL7

Veronica heeft ook een nieuwe slogan bedacht (never grow up) waarmee ze nu zelf aan de weg timmeren.

zoiets als Veroniksan?
Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')