quote:From Emmy Award-winning executive producers Greg Daniels (NBC's "The Office," "King of the Hill") and Michael Schur (NBC's "The Office," "Saturday Night Live") comes a new mockumentary that looks at the exciting world of local government. The new half-hour comedy will examine the mundane but necessary ways that people interact with their government, and ask why it's frequently so complicated -- as everyone knows from standing in line at the DMV, applying for home construction permits, or trying to get the city to fix a pothole.
The documentary cameras follow Leslie Knope (Amy Poehler, NBC's "Saturday Night Live," "Baby Mama") a mid-level bureaucrat in the Parks and Recreation Department of Pawnee, Indiana. In an attempt to beautify her town -- and advance her career -- Leslie takes on what should be a fairly simple project: help local nurse Ann Perkins (Rashida Jones, NBC's "The Office," "Unhitched") turn an abandoned construction pit into a community park. Opposing them are defensive bureaucrats, selfish neighbors, real estate developers, and single-issue fanatics -- whose weapons are lawsuits, the jumble of city codes, and the very democratic process that Leslie loves so much.
Leslie is alternately helped and undermined by her colleague, Tom Haverford (Aziz Ansari, "Human Giant," "Scrubs"), who cheerfully exploits his government position for personal gain. She is also thwarted by her boss Ron Swanson, who is philosophically opposed to government in any form.
Helping Leslie and Ann navigate the Pawnee bureaucracy is charismatic city planner Mark Brendanawicz, whose outlook has been soured by 15 years of public service.
If they can pull it off, Leslie hopes that she also will have inspired her uninterested college intern April (Aubrey Plaza, "Mayne Street") and April's whole generation - all the while moving one step closer to her ultimate goal: becoming the first female president of the United States.
"Parks and Recreation" is a production of Deedle-Dee Productions and Universal Media Studios. Along with Daniels and Schur, Howard Klein also serves as executive producer for the series.
Dank u Dank u!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:16 schreef Marie30 het volgende:
Eerst topic met TT.... en wat een parel
Ik moest daar zo hard om lachen! hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, geweldige aflevering. Ze hebben trouwens een take gebruikt waar de acteur die Ron speelt zijn lachen niet in kon houden. Zie je ook aan Jerry.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:16 schreef Blistering het volgende:
''You've brought me the food my food eats''
© Ron Swanson![]()
![]()
Gelijk was ie in mijn ogen iets minder. Maar of het daar nou aan lag...quote:Op zondag 10 februari 2013 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is this a marriage between a gerbil and a rabbit
Te weinig Tom en Donna deze episode!
dat was idd de beste grap van de aflevering hahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is this a marriage between a gerbil and a rabbit
Te weinig Tom en Donna deze episode!
"Any dog under 50 pounds is a cat. And cats are pointless"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ging stuk om You're on with Ron hahaha
En die Jerry die gaat rennen en dan valt![]()
Is het nu zeker dat ze het park krijgen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef Felixa het volgende:
Ron: "Any dog under 50lbs is a cat, and cats are pointless."
Dat kansen zijn groot. Het is de best lopende komedie op NBC, dat niet definitief in zijn laatste seizoen zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:33 schreef Jivis het volgende:
Het was inderdaad hilarisch.
Ik hoop zo dat we nog een nieuw seizoen krijgen.
Populariteit neemt ook toe op de interwebz heb ik het idee. Ik neem aan dat ze daar tegenwoordig ook wel rekening mee houden, naast het afgaan op 'analoge' kijkcijfers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat kansen zijn groot. Het is de best lopende komedie op NBC, dat niet definitief in zijn laatste seizoen zit.
Volgens mij wordt daar helemaal geen rekening mee gehouden, dat is juist ook de kritiek op het meten van de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Populariteit neemt ook toe op de interwebz heb ik het idee. Ik neem aan dat ze daar tegenwoordig ook wel rekening mee houden, naast het afgaan op 'analoge' kijkcijfers.
Vanwege al z'n briljante ezelsbruggetjes natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond Jerry zo zielig deze aflevering, ik kon er deze keer niet om lachen
Rest was erg leuk, maar ik snapte dat gedoe met Andy niet? 100% in zijn written test (hoe dan?) en Chris die zo weemoedig keek?
Ooohja, inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vanwege al z'n briljante ezelsbruggetjes natuurlijk
Ohja, da's wel een goede verklaringquote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef Steve het volgende:
Chris keek omdat iedereen Andy vrij debiel vindt (en hij zich ook zo gedraagt) maar er blijkbaar toch een genie in schuilt..
Was mijn interpretatie iig.
Volgens mij keek hij zo omdat hij het jammer vond voor Andy dat hij zijn droom niet waar kan maken. Dat hij Andy debiel vindt past totaal niet bij de serie en ook niet bij Chris.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef Steve het volgende:
Chris keek omdat iedereen Andy vrij debiel vindt (en hij zich ook zo gedraagt) maar er blijkbaar toch een genie in schuilt..
Was mijn interpretatie iig.
Hmm, da's de beste verklaring denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij keek hij zo omdat hij het jammer vond voor Andy dat hij zijn droom niet waar kan maken. Dat hij Andy debiel vindt past totaal niet bij de serie en ook niet bij Chris.
"But he has a great personality."quote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef Steve het volgende:
Debiel is ook niet echt het goeie woord. Maar ze weten zelf ook dat Andy niet het helderste licht is..
Inderdaadquote:
Die wilde zich meer op zijn filmcarrière storten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef shiznuts het volgende:
En ik begrijp ff niet waarom Brendanawicz opeens weg is?
Daarom is de kans dat het gecanceld wordt ook heel klein. P&R is NBC's best lopende komedie na 30 Rock en the Office. De kijkcijfers zijn niet denderend, maar voor NBC begrippen dus prima.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef Dos37 het volgende:
Zou jammer zijn als het stopt. Hoop dat het sowieso doorgaat. NBC stopt ook al met The Office en is al gestopt met 30 Rock. Community staat ook al op de schop. Dus denk niet dat men teveel gaten in de programmering wil hebben. Een nieuwe serie maken lijkt me duurder dan een bestaande serie te vernieuwen.
Aubrey is echt één van de mooiste vrouwen ooit, vind ik dan...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Wordt Aubrey nou steeds lekkerder of ligt dat aan mij?
Ze heeft wel wat weg van Summer Glau ook.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Toffe epi weer. Ron die Leslie uitlacht in de videostore.
wtfquote:
Dat ligt niet aan jou. Dacht hetzelfde deze afleveringquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Ligt niet aan jou, een heel mooie verschijning, vooral deze aflevering.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:31 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De fuck....quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke clip waarin Usher een bezoekje aan Pawnee brengt
Volgens mij komt dit niet uit een aankomende aflevering, maar is het gewoon een losse clip.
http://www.nbc.com/parks-(...)d-recreation/n33841/
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef bijdehand het volgende:
Wat een leuke aflevering weerEcht de leukste comedie om nu te volgen, imho
Helemaal mee eens. Community is dit seizoen veel minder, The Office is sinds het vertrek van Steve Carell niet meer echt leuk en Big Bang is nog steeds leuk maar niet hilarisch.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef bijdehand het volgende:
Wat een leuke aflevering weerEcht de leukste comedie om nu te volgen, imho
Vind dat de Big Bang wel leuker wordt, maar kan niet tippen aan Parks and Rec!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:40 schreef larry91 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Community is dit seizoen veel minder, The Office is sinds het vertrek van Steve Carell niet meer echt leuk en Big Bang is nog steeds leuk maar niet hilarisch.
P&R steekt er gewoon met kop en schouders bovenuit. En bij Ron's quote over skim milk ging ik strak
Ron: There's only one thing I hate more than lying: skim milk, which is water that's lying about being milk
New Girl is ook goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De enige komedie die op dit moment kan tippen aan P&R is Archer imho
New Girl vind ik heel goed te vergelijken met TBBT: het is wel grappig, maar ik kijk er nooit naar uit. Als er geen nieuwe Parks and Rec uitkomt, dan baal ik. Als er geen nieuwe TBBT of New Girl uitkomt, vind ik het niet ergquote:
Zeker ook heel goed. Maar haalt het net niet bij P&R en Archer imho.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:21 schreef Jivis het volgende:
Ik vind alleen die baby-verhaallijn van Chris en Ann een beetje kut dit seizoen...
[..]
New Girl is ook goed.
Misschien Archer maar eens proberen danquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zeker ook heel goed. Maar haalt het net niet bij P&R en Archer imho.
05x17 Partridgequote:Op zondag 7 april 2013 12:55 schreef fliert het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze nu?
Er staat zoveel shit op het internet, gekmakend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Synopsis voor aflevering 20:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vier eerste? Want het wordt alleen maar beterquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
4 afleveringen gezien van deze serie en ik vind het leuk.
Natuurlijk de vier eerste.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vier eerste? Want het wordt alleen maar beter
Van bijvoorbeeld Community had ik eerst afleveringen uit seizoen 2 gezien op tv. Maar Parks and Rec komt helemaal niet op tv, dus stomme vraagquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk de vier eerste.Beter is altijd goed.
Jawel, elke dag op RTL8 rond een uur of half twee 's nachtsquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van bijvoorbeeld Community had ik eerst afleveringen uit seizoen 2 gezien op tv. Maar Parks and Rec komt helemaal niet op tv, dus stomme vraag
Ah op die manier. Ik kijk eigenlijk vrijwel nooit series op TV.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van bijvoorbeeld Community had ik eerst afleveringen uit seizoen 2 gezien op tv. Maar Parks and Rec komt helemaal niet op tv, dus stomme vraag
Wie de f* heeft dat nou weer bedachtquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jawel, elke dag op RTL8 rond een uur of half twee 's nachts
Hm misschien dat ze 'm ook nog op dvd uitbrengen dan. Zou wel leuk zijn want dan konden m'n ouders het ook een keer zien (op internet kan ik nooit ondertiteling vinden).quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jawel, elke dag op RTL8 rond een uur of half twee 's nachts
Ik ook niet, behalve Seinfeld voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik kijk eigenlijk vrijwel nooit series op TV.
De BBC is ook pas begonnen met uitzenden van 11 tot 12 ofzo op dinsdag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie de f* heeft dat nou weer bedachtDat is toch minachting van de kijker. Zeker met zo'n leuke show als deze.
De show maakt een grote stap vooruit in het tweede seizoen, dus dat komt wel goed danquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
4 afleveringen gezien van deze serie en ik vind het leuk.
Ja, heeft mij bij dan ook een hoop tijd tussen seizoen 1 en 2 gezeten want vond S1 geen zak aan. Na S2 een keer aan te hebben gezet alles direct bekekenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
De show maakt een grote stap vooruit in het tweede seizoen, dus dat komt wel goed dan
Seizoen 1 heb ik ook nooit opnieuw gezien terwijl ik vanaf 2 geloof ik al wel 3 keer heb gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, heeft mij bij dan ook een hoop tijd tussen seizoen 1 en 2 gezeten want vond S1 geen zak aan. Na S2 een keer aan te hebben gezet alles direct bekeken
Character is ook speciaal voor haar gemaakt nadat een van de makers haar tegenkwam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef DUK het volgende:
Ron. Wat een held weer.
Mooie ep.
Ik kwam trouwens laatst op de Twitter van Plaza (April). Volgens mij verschilt haar eigen persoonlijkheid niet veel van die van April. Best vaag to say the least..
Ik vond Safety not Guaranteed ook echt een film voor haar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef DUK het volgende:
Ron. Wat een held weer.
Mooie ep.
Ik kwam trouwens laatst op de Twitter van Plaza (April). Volgens mij verschilt haar eigen persoonlijkheid niet veel van die van April. Best vaag to say the least..
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:33 schreef BasvB het volgende:
Ron die een banaan probeert te eten![]()
Wat een vette ep
Waar is dat ook alweer van?quote:
Vaag inderdaad die tweets.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef DUK het volgende:
Ron. Wat een held weer.
Mooie ep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:44 schreef sbientje het volgende:
in de komende aflevering (vanavond volgens mij?)Ja, maar gelukkig blijft hij wel in de showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 10:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Old fashioned pawnshop waffleiron bidding war.
Die kop van die vent alleen alquote:Op maandag 22 april 2013 10:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Old fashioned pawnshop waffleiron bidding war.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:40 schreef MaxC het volgende:
Dat gezicht van Tom als hij denkt dat hij een trio krijgt
Hahaha..dat was weer mooi ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:40 schreef MaxC het volgende:
Dat gezicht van Tom als hij denkt dat hij een trio krijgt
Zal wel erg jammer als dat niet zou gebeuren. Dit was niet echt een serie-finale aflevering. Maar meer eentje die lijntjes opzet voor volgend nieuwe verhalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Toch jammer dat het seizoen weer over is en seizoen 6 nog niet officieel is confirmed, maar wel erg waarschijnlijk is.
Ron als vader, dat gaat wat wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zal wel erg jammer als dat niet zou gebeuren. Dit was niet echt een serie-finale aflevering. Maar meer eentje die lijntjes opzet voor volgend nieuwe verhalen.
Ja die midseason finale had veel meer het gevoel van afsluiting.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zal wel erg jammer als dat niet zou gebeuren. Dit was niet echt een serie-finale aflevering. Maar meer eentje die lijntjes opzet voor volgend nieuwe verhalen.
Denk eerlijk gezegd dat het Feinstein was. Of hoe die gast ook heette met zijn parfumlijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:26 schreef Markeerstift het volgende:
Wat voor mij nu niet helemaal duidelijk was is of Tom nu niet zelf de andere partij was?
Ja, dagelijks op RTL8 midden in de nacht.. Wel goeie zet dat het nu op Comedy Central komt, deze serie verdient een groter kijkerspubliekquote:Op maandag 6 mei 2013 12:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Zenden het vanaf vandaag uit om 19:15 op comedy central. Is dat de eerste keer dat het in Nederland wordt uitgezonden?
Dit soort series werken niet op zulke zenders.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, dagelijks op RTL8 midden in de nacht.. Wel goeie zet dat het nu op Comedy Central komt, deze serie verdient een groter kijkerspubliek
Klopt, maar ik zie het ook niet ergens anders uitgezonden worden eigenlijk..En wellicht dat mensen door Comedy Central toch geïnteresseerd raken en op eigen tijdstip de serie gaan kijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Dit soort series werken niet op zulke zenders.
Series als Community, Parks, Entourage, moet je vanaf het begin volgen, één worden met de karakters, alleen series die je per aflevering kan kijken zoals two and a half men of the big bang theory werken op Comedy Central, waar je af en toe doorheen zapt.
Kriss?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Idd normaal hou ik niet van het toevoegen van nieuwe personages. Maar Kriss en Ben hebben de serie beter gemaakt
twitter:Nick_Offerman twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:17:32Notes:- one does not "whittle" a canoe.- one propels a Canoe with a paddle, not an oar.- Parks and Rec has been picked up for Season 6. reageer retweet
Ik vond het zelfs niet echt een season finale. Kwam er net pas achter dat die van vorige week alweer de laatste was. De teleurstelling was grootquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deze?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:18 schreef sbientje het volgende:
ik mis nog een gifje van leslie in dat huis, toen ben eerder terugkwam.. Shining star, zoek die eens op voor me![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zit alles terug te kijken en net was de aflevering van Snakejuice aan de beurt. Wat een goede aflevering was dat![]()
haha dat had ik ook zo erg. Wel jammer voor hem, zat te wachten tot er iets idioots mis zou gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of ik hem serieus kan nemen in die rol. In Zero Dark Thirty lukte dat iig. totaal niet, elke kaar dat hij in beeld kwam, zag ik gewoon Andy.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Deze zomer weer eens opnieuw beginnen met seizoen 1
Vraag me af of we Andy nog herkennen in het nieuwe seizoen..is nog veel fitter dan hij was voor die rol in Zero Dark Thirty
[ afbeelding ]
Haha die past er wel perfect bij ja..in een vergelijkbare rol als in Arrested Development hopelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Felixa het volgende:
The Fonz in Parks & Rec als Jean-Ralphio's vader!![]()
http://www.hollywoodrepor(...)henry-winkler-591014
quote:Parks and Recreation Exclusive: Sam Elliott Cast as Ron Swanson's Eagleton Doppelganger
Parks and Recreation‘s sixth season is shaping up to be seriously bizarro.
Acting vet Sam Elliott has signed on to guest star in an episode of the NBC comedy as Ron Swanson’s aggressively mustached counterpart/doppelganger in neighboring Eagleton, TVLine has learned exclusively.
Elliott will appear in the same episode that features Kristen Bell as Leslie’s “richer and better dressed” Eagleton equivalent.
Parks kicks off its sixth season on Sept. 26.
The Stranger in Parks & Recquote:
haha fantastisch tochquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kristen Bell gaat trouwens ook een gastrol spelen als de Eagleton-versie van Leslie en ook Heidi Klum (say whaat?) doet mee als een Deense burgemeester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Franktastic1984 op 01-08-2013 01:24:57 ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
![]()
Rashida Jones, Rob Lowe Leaving Parks and Rec
[ Bericht 8% gewijzigd door Tim86 op 01-08-2013 01:43:13 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
[ Bericht 35% gewijzigd door shiz op 01-08-2013 09:51:56 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
In mijn verbijsterdheid niet bij stil gestaan, nu alsnogquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef heiden6 het volgende:
BEdankt voor de spoiler tags mensen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:26 schreef Franktastic1984 het volgende:
terdheid niet bij stil gestaan, n
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
Casting nieuws
Dammit Jerry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
P&R weekend bij Comedy Central..voor de liefhebbers
Heb toevallig zelf de afgelopen 2 weken alles al teruggekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:52 schreef -Mo- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Deze briljante serie afgelopen weken ontdekt, door een paar afleveringen op CC.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ver zijn "jullie" hier?
Ik heb de eerste 2 seizoenen gekeken nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij zijn hier gewoon 'bij' en wachten dus op nieuwe afleveringen! Veel kijkplezierquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:58 schreef YogaLove het volgende:
Deze briljante serie afgelopen weken ontdekt, door een paar afleveringen op CC.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ver zijn "jullie" hier?
Ik heb de eerste 2 seizoenen gekeken nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je, ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Wij zijn hier gewoon 'bij' en wachten dus op nieuwe afleveringen! Veel kijkplezier, ik ga dit topic ook niet lezen verder dan, ivm spoilers.
Eerst nog 3 volle seizoenen inhalen!
Wát een bazenserie..![]()
![]()
Die foto
En jullie doen allemaal aan spoilers, mooi
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Alleen mbt toekomstige afleveringen..niet wat al is uitgezondenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Die foto
En jullie doen allemaal aan spoilers, mooi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja i know, ik ben helemaal bij dus maakt mij niks uit. Netjes dat alle geruchten voor volgend seizoen verborgen staan iig!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen mbt toekomstige afleveringen..niet wat al is uitgezondenBut while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:41 schreef Jivis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]De titel is niet goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, how I love this show. Zoveel zin in het nieuwe seizoen, hoewel Andy wel gemist gaat worden. Maar goed, ieder personage is gewoon tof dus dat komt wel goed.![]()
wat gaat andy doen dan? heb ik nou weer wat gemist?Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
ik heb me nooit gestoord aan Ann, ze was altijd een stabiele factor, de kijker zeg maar, de enige die niet raar was. en erg leuk om naar te kijken, dus ik zal r missen.![]()
Iets over het nieuwe seizoen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?![]()
![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn inhaal marathon even stilgelegd, kreeg een beetje een overdosis na 3,5 seizoen er binnen 2 weken doorheen te jagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahah die is leuk
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Voor de mensen die Ron Swanson niet langer kunnen missen, hij speelt ook rol in: We're the Millers (2013) - IMDb
Leuke film en leuke rol.![]()
![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Bloopers! En ze zijn leuk tot hilarisch (meestal zijn bloopers een beetje meh). Alleen de stukjes met Jamm zijn stom.
(en verder klikken op youtube, er zijn vijf delen)![]()
Was gisteren een beetje online aan het surfen, kwam ik dit tegen, best lachen:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ja kijk t al vanaf t begin, beste interview programma op youtube, altijd leukquote:Op donderdag 12 september 2013 11:11 schreef shiznuts het volgende:
Was gisteren een beetje online aan het surfen, kwam ik dit tegen, best lachen:![]()
M'n favo serie, ein-de-lijk weerVast ritueel om een random aflevering te kijken voor 't slapen gaan, ik hou van deze serie
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
South Park is ook weer begonnen, net als It's Always Sunny In Philadelphia.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo blij dat het weer terugkomt. Wekelijks lichtpuntjeAs the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Ok, bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 26 september 2013 15:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
South Park is ook weer begonnen, net als It's Always Sunny In Philadelphia.![]()
![]()
Beste comedy serie op dit moment imo.
Goed begin
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: