Zoveelste voorbeeld dat Brands er helemaal niks van kan, totaal ongeschikt voor een topclub die man. Je vraagt je toch af hoelang ze zo'n man nog laten stuntelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet ik, was ik het ook niet mee eens, net als met Manolev, maar Brands is gewoon bang dat spelers transfervrij weglopen, hoe goed of slecht ze dan ook zijn.
Hij heeft een visie om van PSV een gezonde club te maken, volgens mij bedoelt hij het niet verkeerd, hij sapt het alleen niet zo goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoveelste voorbeeld dat Brands er helemaal niks van kan, totaal ongeschikt voor een topclub die man. Je vraagt je toch af hoelang ze zo'n man nog laten stuntelen.
Sjongejonge, niet betalen gedurende de revalidatie wat mij betreft. Wat een idioot.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:56 schreef Doublepain het volgende:
Pieters heeft veel schade aan zijn arm en mag dus weer revalideren. Wat een kneus ook
't zou toch wat zijn, als door dat ene verlies tegen Zwolle het mis gaat. Maar goed, Zwolle was gewoon veel beter, blijft jammer dat ik er niet bij kon zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JE WORD GVD GEEN KAMPIOEN ALS JE VAN ZWOLLE THUIS VERLIEST.
En terecht. Of het nou door revalidatie of een schorsing is, zo'n idioot hoeft wat mij betreft niet bij PSV te spelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:03 schreef DonRaja het volgende:
Frustraties zijn in veel gevallen begrijpelijk, maar dienen daarom niet ongestraft te blijven. Ik vrees dat jullie Pieters weer een maandje kwijt zijn.
Punt is dat hij niet gemist gaat worden, ook hij was gisteren dramatischquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:03 schreef DonRaja het volgende:
Frustraties zijn in veel gevallen begrijpelijk, maar dienen daarom niet ongestraft te blijven. Ik vrees dat jullie Pieters weer een maandje kwijt zijn.
Je mag ook geen ambulancebroeders in elkaar slaan. Daar is ook elk jaar aandacht voor. En toch gebeurd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:58 schreef Muto het volgende:
Als profvoetballer hoor je kanker niet te roepen. Zeker als er jaarlijks, door de KNVB en clubs, aandacht wordt geschonken aan het weren van dat woord uit de stadions.
En die mensen worden ook jaarlijks gestraft voor hun daden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je mag ook geen ambulancebroeders in elkaar slaan. Daar is ook elk jaar aandacht voor. En toch gebeurd.
Dat is nou een mens.
Ja dat vind ik stom. Pieters moet je gelijk van de loonlijst flikkeren als je de kans krijgt. Als hij geen blessure heeft, dan krijgt hij hem wel. Verdedigend wordt je er ook niet blij van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet ik, was ik het ook niet mee eens, net als met Manolev, maar Brands is gewoon bang dat spelers transfervrij weglopen, hoe goed of slecht ze dan ook zijn.
twitter:PSV twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:37:27UPDATE Pieters: hij is vannacht geopereerd in het ziekenhuis. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. (1/2) reageer retweet
twitter:
Nu snap ik niet waarom iedereen dit nou zo lachen vind en erg, want zulke dingen gebeuren elk seizoen meerdere keren bij grote clubs.quote:
Thuis normaliter nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu snap ik niet waarom iedereen dit nou zo lachen vind en erg, want zulke dingen gebeuren elk seizoen meerdere keren bij grote clubs.
In nederland? Lolquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:04 schreef Muto het volgende:
[..]
En die mensen worden ook jaarlijks gestraft voor hun daden.
Ik denk dat het gaat om de wijze waarop en de reactie van bijvoorbeeld Pieters. Maar vrees niet, als jullie van PEC verliezen, zal er ook gelachen worden hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu snap ik niet waarom iedereen dit nou zo lachen vind en erg, want zulke dingen gebeuren elk seizoen meerdere keren bij grote clubs.
Hoe wrang het ook is, een fitte Pieters (met fatsoenlijk wedstrijdritme) is 1 van de betere verdedigers van PSV, tuurlijk zegt dat ook veel over het niveau van de rest van de verdedigers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dat vind ik stom. Pieters moet je gelijk van de loonlijst flikkeren als je de kans krijgt. Als hij geen blessure heeft, dan krijgt hij hem wel. Verdedigend wordt je er ook niet blij van.
Dat klopt zeker, maar ik heb een liefde voor PEC, alleen mag ik dat niet zo hard zeggen hier op dit forum.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de wijze waarop en de reactie van bijvoorbeeld Pieters. Maar vrees niet, als jullie van PEC verliezen, zal er ook gelachen worden hoor
Waarom zou je dat niet mogen zeggen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar ik heb een liefde voor PEC, alleen mag ik dat niet zo hard zeggen hier op dit forum.
Alles mag, hoe onbegrijpelijk dan ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar ik heb een liefde voor PEC, alleen mag ik dat niet zo hard zeggen hier op dit forum.
Waar is PEC in je UI dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat ik dan aangevallen word.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen zeggen?
Is ook weer overdreven, domme actie dat zeker, meer moet je er niet van makenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Alleen zou ik als trainer Pieters niet meer willen, als je zo'n actie flikt als speler, terwijl er mensen naar je opkijken, kun je beter helemaal stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |