Kwalitatief is het niet best, maar in de winterstop ben je toch als eerste geëindigd. Ik denk wel dat dit de manier is, alleen is het zo risicovol dat je af en toe finaal op je bek gaat. Bijvoorbeeld gisteren tegen PEC, maar eigenlijk ging PSV thuis tegen Willem2 (winst of geen winst) ook gigantisch hard onderuit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aansluit, je hebt 2 verdedigende middenvelders die aanvallend tekort komen, je hebt een spits en een 10 die allebei alleen met hun gezicht naar het doel van de tegenstander kunnen spelen, linksbuiten speelt liever hangend, dan kan er eigenlijk alleen op Lens geopend worden, maar dat duurt vaak te lang zodat hij meestal weer buitenspel staat.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Scarface88 het volgende:
Seriously?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Scarface88 het volgende:
Seriously?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:44 schreef Scarface88 het volgende:
Seriously?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het niet wat om Mertens op 10 te zetten dan Wijnaldum op rechts en Lens op links of Lens rechts Depay links? Die kan tenminste een bal vasthouden en in de dekking aangespeeld wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kwalitatief is het niet best, maar in de winterstop ben je toch als eerste geëindigd. Ik denk wel dat dit de manier is, alleen is het zo risicovol dat je af en toe finaal op je bek gaat. Bijvoorbeeld gisteren tegen PEC, maar eigenlijk ging PSV thuis tegen Willem2 (winst of geen winst) ook gigantisch hard onderuit.
#letsdoittogetherquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef Scarface88 het volgende:
Zal wel moeilijk twitteren worden voorlopig met een hand.
Ik denk dat Advocaat bang is dat Mertens totaal niet zal meeverdedigen. Niet dat Wijnaldum dat wel goed doet, maar een andere reden kan ik niet bedenken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het niet wat om Mertens op 10 te zetten dan Wijnaldum op rechts en Lens op links of Lens rechts Depay links? Die kan tenminste een bal vasthouden en in de dekking aangespeeld worden
Als schaduwspits dan, niet als spelverdeler.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het niet wat om Mertens op 10 te zetten dan Wijnaldum op rechts en Lens op links of Lens rechts Depay links? Die kan tenminste een bal vasthouden en in de dekking aangespeeld worden
Ja, dat kun je proberen maar ik vraag me met grote vraagtekens af of dat iets zal doen veranderen. Ik heb het idee dat zowel Mertens als Wijnaldum even onzichtbaar zijn op de 10.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
#CutforBieber, weet jij veel hoeveel bloed hij is verloren in zijn strijd tegen drugs.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ging meer over die rolstoel waar ik verbaasd over ben...Lijkt wel alsof ie doodziek is.
Mijn grap stelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#CutforBieber, weet jij veel hoeveel bloed hij is verloren in zijn strijd tegen drugs.
Jij snapt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:15 schreef Doublepain het volgende:
Pieters moet een stadionverbod krijgen, alleen moeten we iets vinden zodat Wijnaldum medeplichtig blijkt.
2 vliegen in 1 klap
Ja, en in ieder geval je post onderbouwen met bewijsmateriaal. Hoe speelde Zanka gister overigens?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn grap stelen.
Moet in voortaan daar ook een gif van maken, zodat mensen als jij het niet kunnen stelen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, en in ieder geval je post onderbouwen met bewijsmateriaal.
quote:
Zaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe speelde Zanka gister overigens?
Jij was echt boos gisteren, voor jouw doen dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn grap stelen.
Moet in voortaan daar ook een gif van maken, zodat mensen als jij het niet kunnen stelen?
[..]
Jij snapt.
PSV is niet goed voor mijn hart. Na gister, heb ik gewoon een goede vakantie nodig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij was echt boos gisteren, voor jouw doen dan.
Stuur de rekening maar naar Brands.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV is niet goed voor mijn hart. Na gister, heb ik gewoon een goede vakantie nodig.![]()
Thailand?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV is niet goed voor mijn hart. Na gister, heb ik gewoon een goede vakantie nodig.![]()
Ga ik sowieso doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stuur de rekening maar naar Brands.
Nee man. Geen zin om bij elke wijf te twijfelen of ze dat echt zijn.quote:
Ken nog wel wat boykes die daar op leuke plekjes geweest zijn met de homies.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Geen zin om bij elke wijf te twijfelen of ze dat echt zijn.
Vertel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ken nog wel wat boykes die daar op leuke plekjes geweest zijn met de homies.
De jongere uitvoeringen zie je t meestal nog wel aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga ik sowieso doen.
[..]
Nee man. Geen zin om bij elke wijf te twijfelen of ze dat echt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |