Dat is precies wat vBommel bedoelt, dat de media alles basseert op 1 wedstrijd. Elke keer maar weer, dan kunnen mensen wel negatief over vBommel doen over hoe hij tegen de media spreekt. Maar hier heeft hij gewoon een punt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over langere periode genomen, één wedstrijd is geen graadmeter.
Al gooi je Mertens daar en Depay op links. Dan speel je zelfs beterquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik verwijt Advocaat weinig. Alleen zijn keuze voor Wijnaldum...knal desnoods Van Ooijen daar neer, maarr GEEN Wijnaldum
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al gooi je Mertens daar en Depay op links. Dan speel je zelfs beter
Dit valt Brands aan te rekenen, en hij mag nog steeds blijven investeren in spelers als Maher, dat is ook niet de oplossing voor het probleem...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dan kun je in potentie de sterkste selectie hebben (lees: de individueel beste spelers) maar het werkt niet als er geen systeem of gedachte achter zit.
Sanders zit er toch niet voor de voetbaltechnische zaken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit valt Brands aan te rekenen, en hij mag nog steeds blijven investeren in spelers als Maher, dat is ook niet de oplossing voor het probleem...En niemand die daar ingrijpt, zelfs Sanders niet.
Dan nog denk ik niet dat het knelpunt alleen daar ligtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over langere periode genomen, één wedstrijd is geen graadmeter.
Ontslaan is een optie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sanders zit er toch niet voor de voetbaltechnische zaken?
Ik geloof niet dat het gespeeld is bij Dickie, volgens mij is hij echt zoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Word je serieus niet moe van zijn toneelspel langs de zijlijn? Stoicijns voor je uit blijven kijken als PSV een wereldgoal bijvoorbeeld. En altijd die opgefokte toon bij interviews, hij snapt nooit dat interviewers vragen stellen voor hun achterban en niet uit persoonlijke interesse (Bert van Marwijk lijdt ook aan dat syndroom). Daarnaast zijn arrogantie dat hij zomaar Maher 'erbij' wilt voor dikke miljoenen en dat 'hij niet kwam voor minder dan de titel'. Ik vind het echt niks.
Ook al verliezen ze volgende week weer zijn ze nog niet afgehaakt. Het blijft de eredivisie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:16 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed, denken jullie dat hiermee PSV definitief is afgehaakt om de titel of moet er nog meer gebeuren wil dat echt plaatsvinden?
Nee, het is inderdaad niet zo dat als je Hutchinson vervangt voor een ander dat alles probleemloos wordt gewonnen. Wijnaldum sjokt nog altijd een beetje rond, Narsingh is niet inzetbaar, posities zijn over het algemeen behoorlijk mager gedekt in de tweede keus etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan nog denk ik niet dat het knelpunt alleen daar ligt
Ja definitief. Nacompetitie is een zekerheidje. Tenzij ze volgende week winnen want dan kan de platte kar weer afgestoft worden, hè.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:16 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed, denken jullie dat hiermee PSV definitief is afgehaakt om de titel of moet er nog meer gebeuren wil dat echt plaatsvinden?
Daarom, het zegt niksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al verliezen ze volgende week weer zijn ze nog niet afgehaakt. Het blijft de eredivisie.
Definitief natuurlijk niet. Maar er moet heel wat gebeuren willen ze serieus mee (blijven) doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:16 schreef Iwanius het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 15:32:30Grappen over PSV'er Erik Pieters: 'Bloed, Zweet en Ramen' http://t.co/Yss4gXRK reageer retweet
Ik weet niet of het aansluit, je hebt 2 verdedigende middenvelders die aanvallend tekort komen, je hebt een spits en een 10 die allebei alleen met hun gezicht naar het doel van de tegenstander kunnen spelen, linksbuiten speelt liever hangend, dan kan er eigenlijk alleen op Lens geopend worden, maar dat duurt vaak te lang zodat hij meestal weer buitenspel staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad niet zo dat als je Hutchinson vervangt voor een ander dat alles probleemloos wordt gewonnen. Wijnaldum sjokt nog altijd een beetje rond, Narsingh is niet inzetbaar, posities zijn over het algemeen behoorlijk mager gedekt in de tweede keus etc.
Ik zeg dat de tactiek en de opstelling naar mijn idee wel aansluit bij dit elftal en dat ze op deze manier moeten proberen de titel binnen te slepen. De enige die wat mij betreft echt buiten de boot valt op zijn positie is Hutchinson als rechtsback.
Maar ik hoop wel van harte dat PSV afhaakt. Ik houd niet van clubs die met geld smijten dat ze niet eerlijk hebben verdiend.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al verliezen ze volgende week weer zijn ze nog niet afgehaakt. Het blijft de eredivisie.
PSV is inderdaad spraakmakend ..... thuis verliezen van degradatiekandidaten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Toch aardig gelukt. [ afbeelding ]
Zou jij willen overwegen om gewoon eens dood neer te vallen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:40 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel van harte dat PSV afhaakt. Ik houd niet van clubs die met geld smijten dat ze niet eerlijk hebben verdiend.
Ging meer over die rolstoel waar ik verbaasd over ben...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Hij mag dus naar huis, ow nog een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |