Dat is het enige positieve dat we aan gisteren overgehouden hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wel een makkelijke manier voor jullie om hem hier telkens te verjagen
Wat een baas die man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef mrstylo het volgende:
Journalist van Omroep Brabant is mijn nieuwe held.![]()
Interview Lens: http://www.omroepbrabant.(...)et+het+ook+niet.aspx
Interview Mark van Bommel: http://www.omroepbrabant.nl/Media.aspx![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef mrstylo het volgende:
Journalist van Omroep Brabant is mijn nieuwe held.![]()
Interview Lens: http://www.omroepbrabant.(...)et+het+ook+niet.aspx
Interview Mark van Bommel: http://www.omroepbrabant.nl/Media.aspx![]()
De defensie ziet er bijna iedere wedstrijd wankel uit, maar dat komt omdat ze te vaak moeten kiezen omdat middenvelders en vleugelspitsen niet met hun man meelopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Afwazig het volgende:
Iedereen heeft het alleen maar over de defensie maar heb je gisteren Van Bommel en Strootman mee zien verdedigen of in de omschakeling terug zien lopen? Daar lag het probleem. PEC combineerde gewoon door het middenveld heen en stond soms met 3 man vrij op randje 16. Dan kun je als verdediger ook niet veel meer.
Twee controleurs die veel te ver van de verdediging afspelen was gister het probleem.
Als PSV een slechte prestatie levert, ligt het volgens de meeste PSV-supporters vaak aan de motivatie of het systeem, maar zou het niet gewoon kunnen dat PSV eigenlijk helemaal niet zo'n goede selectie heeft? Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat de hele verdediging en Wijnaldum niet top-eredivisie-waardig is. Dan heb je nog van Bommel die niet geweldig meer is en Waterman is ook geen topkeeper. Dat betekent dat bijna al die individuele kwaliteit moet komen van de aanvallers en Strootman, maar zijn die echt wel zo goed dat ze het matige niveau van de rest kunnen 'compenseren'? Zulke geweldenaren zijn Matavz, Lens en Mertens toch niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als Advocaat niet heel snel de boel weer zo neer kan zetten als halverwege de eerste seizoenshelft, dan gaan we heel snel afzakken naar positie 5 of 6. Op deze manier winnen we van niemand. Dan kun je in potentie de sterkste selectie hebben (lees: de individueel beste spelers) maar het werkt niet als er geen systeem of gedachte achter zit.
Ik hoop dat de spelers genoeg laten zien de rest van het seizoen, met de hoop dat er komende zomer een hele zut spelers bij PSV vertrekt en er gebouwd kan worden aan een team met de juiste instelling, met een trainer die op durft te bouwen.
Godverdomme PSV. Zoveel geïnvesteerd en dan is het nog een slappe zooi. Thuis kansloos verliezen van PEC is niet alleen treurig, daar moet je je salaris voor inleveren. Zielig ongeïnspireerd zooitje.
4-4-2 met Derijck in het centrum van de verdediging, Zanka ernaast, Manolev rechtsback en Hutchinson op het middeveld als extra middenvelder. Ik zou Locadia en Matavz graag samen in de aanval zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als Advocaat niet heel snel de boel weer zo neer kan zetten als halverwege de eerste seizoenshelft, dan gaan we heel snel afzakken naar positie 5 of 6.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:53 schreef Doublepain het volgende:
Ah, hoe meer trollen hoe pijnlijker het voor jullie gaat worden
Blijkbaar wel, zoveel woede van binnen en nu komt alles eruit. Mooi om dat allemaal te lezen, laat zien hoe groot PSV isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik denk niet dat mensen er veel last van hebben dat ze ernaast zaten op een internet forum.
En ook al wordt PSV kampioen, figuren als Advocaat, Brands, Toivoinen, Strootman, etc. blijven gewoon irritante lui die geen enkele sympathie opwekken, zeker als je je bedenkt dat ze in feite door de gemeente Eindhoven worden betaald.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik denk niet dat mensen er veel last van hebben dat ze ernaast zaten op een internet forum.
Zijn duik, Wisgerhof was er niks bijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
van Bommeltje leek gister wel alsof hij met zijn rollator op het veld stond..
mee eensquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik vind Advocaat juist de enige sympathieke kerel die daar rondloopt.En Lens opzich ook wel.
Jammer alleen dat Advocaat zo'n one trick pony is.
Word je serieus niet moe van zijn toneelspel langs de zijlijn? Stoicijns voor je uit blijven kijken als PSV een wereldgoal bijvoorbeeld. En altijd die opgefokte toon bij interviews, hij snapt nooit dat interviewers vragen stellen voor hun achterban en niet uit persoonlijke interesse (Bert van Marwijk lijdt ook aan dat syndroom). Daarnaast zijn arrogantie dat hij zomaar Maher 'erbij' wilt voor dikke miljoenen en dat 'hij niet kwam voor minder dan de titel'. Ik vind het echt niks.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik vind Advocaat juist de enige sympathieke kerel die daar rondloopt.En Lens opzich ook wel.
Jammer alleen dat Advocaat zo'n one trick pony is.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Word je serieus niet moe van zijn toneelspel langs de zijlijn? Stoicijns voor je uit blijven kijken als PSV een wereldgoal bijvoorbeeld. En altijd die opgefokte toon bij interviews, hij snapt nooit dat interviewers vragen stellen voor hun achterban en niet uit persoonlijke interesse (Bert van Marwijk lijdt ook aan dat syndroom). Daarnaast zijn arrogantie dat hij zomaar Maher 'erbij' wilt voor dikke miljoenen en dat 'hij niet kwam voor minder dan de titel'. Ik vind het echt niks.
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Word je serieus niet moe van zijn toneelspel langs de zijlijn? Stoicijns voor je uit blijven kijken als PSV een wereldgoal bijvoorbeeld. En altijd die opgefokte toon bij interviews, hij snapt nooit dat interviewers vragen stellen voor hun achterban en niet uit persoonlijke interesse (Bert van Marwijk lijdt ook aan dat syndroom). Daarnaast zijn arrogantie dat hij zomaar Maher 'erbij' wilt voor dikke miljoenen en dat 'hij niet kwam voor minder dan de titel'. Ik vind het echt niks.
Knelpunt op de rechtsback positie? Ik heb wel meer knelpunten gezien gisterenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:08 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben het wel met van Bommel eens dat er slecht gevoetbald is, maar dat er met slecht voetbal toch nog een aantal 100% kansen gecreëerd worden. Toegegeven; het is thuis tegen PEC, maar ik denk dat dit wel de formatie is en de tactiek waarmee PSV moet proberen het kampioenschap binnen te trekken. Alleen de rechtsbackpositie is wat mij betreft een zorgenkind, dat kan niet meer op deze manier. Ik weet niet echt waar het aan ligt dat de kleinere ploegen zo'n obstakel vormen (PEC, W2 en RKC) maar toch zit daar een beetje het knelpunt, geloof ik.
Over langere periode genomen, één wedstrijd is geen graadmeter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Knelpunt op de rechtsback positie? Ik heb wel meer knelpunten gezien gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |