abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:01:29 #226
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_121761139
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:56 schreef S0nic het volgende:

[..]

Wel een makkelijke manier voor jullie om hem hier telkens te verjagen :D
Dat is het enige positieve dat we aan gisteren overgehouden hebben :D :')
  Forum Admin zaterdag 19 januari 2013 @ 14:03:33 #227
35723 crew  GGMM
pi_121761215
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef mrstylo het volgende:
Journalist van Omroep Brabant is mijn nieuwe held. _O_ _O_
Interview Lens: http://www.omroepbrabant.(...)et+het+ook+niet.aspx
Interview Mark van Bommel: http://www.omroepbrabant.nl/Media.aspx

:') _O-
Wat een baas die man.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121761522
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef mrstylo het volgende:
Journalist van Omroep Brabant is mijn nieuwe held. _O_ _O_
Interview Lens: http://www.omroepbrabant.(...)et+het+ook+niet.aspx
Interview Mark van Bommel: http://www.omroepbrabant.nl/Media.aspx

:') _O-
_O_
Groot fan van User Wotte
pi_121761647
Pieters.. :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121761664
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Afwazig het volgende:
Iedereen heeft het alleen maar over de defensie maar heb je gisteren Van Bommel en Strootman mee zien verdedigen of in de omschakeling terug zien lopen? Daar lag het probleem. PEC combineerde gewoon door het middenveld heen en stond soms met 3 man vrij op randje 16. Dan kun je als verdediger ook niet veel meer.

Twee controleurs die veel te ver van de verdediging afspelen was gister het probleem.
De defensie ziet er bijna iedere wedstrijd wankel uit, maar dat komt omdat ze te vaak moeten kiezen omdat middenvelders en vleugelspitsen niet met hun man meelopen.

Net alsof je bij de pupillen voetbalt, dit PSV. Iedereen wil lekker aanvallen, maar als er verdedigd moet worden, geven ze niet thuis.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_121761875
Als Advocaat niet heel snel de boel weer zo neer kan zetten als halverwege de eerste seizoenshelft, dan gaan we heel snel afzakken naar positie 5 of 6. Op deze manier winnen we van niemand. Dan kun je in potentie de sterkste selectie hebben (lees: de individueel beste spelers) maar het werkt niet als er geen systeem of gedachte achter zit.

Ik hoop dat de spelers genoeg laten zien de rest van het seizoen, met de hoop dat er komende zomer een hele zut spelers bij PSV vertrekt en er gebouwd kan worden aan een team met de juiste instelling, met een trainer die op durft te bouwen.

Godverdomme PSV. Zoveel geïnvesteerd en dan is het nog een slappe zooi. Thuis kansloos verliezen van PEC is niet alleen treurig, daar moet je je salaris voor inleveren. Zielig ongeïnspireerd zooitje.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:32:56 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121762252
Advocaat speelt toch juist altijd hetzelfde. Lekker counteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:51:34 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_121762824
Toch wel grappig dat PSV altijd zoveel investeert en zulke grote praatjes heeft en dan zo wisselvallig is. Ook die Marcel Brands loopt er altijd bij met zo'n uitstraling alsof hij TD van Real Madrid is. Advocaat die 'alleen komt voor de titel', wat met veel bombarie wordt aangekondigd. Daarnaast heb je nog spelers als Van Bommel, Mertens, Toivoinen en Strootman, waarschijnlijk de vier meest onsympathieke spelers van het land. Blegh... Des te mooier dat ze dan verliezen van PEC. :D
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_121762871
Ah, hoe meer trollen hoe pijnlijker het voor jullie gaat worden :)
pi_121762888
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als Advocaat niet heel snel de boel weer zo neer kan zetten als halverwege de eerste seizoenshelft, dan gaan we heel snel afzakken naar positie 5 of 6. Op deze manier winnen we van niemand. Dan kun je in potentie de sterkste selectie hebben (lees: de individueel beste spelers) maar het werkt niet als er geen systeem of gedachte achter zit.

Ik hoop dat de spelers genoeg laten zien de rest van het seizoen, met de hoop dat er komende zomer een hele zut spelers bij PSV vertrekt en er gebouwd kan worden aan een team met de juiste instelling, met een trainer die op durft te bouwen.

Godverdomme PSV. Zoveel geïnvesteerd en dan is het nog een slappe zooi. Thuis kansloos verliezen van PEC is niet alleen treurig, daar moet je je salaris voor inleveren. Zielig ongeïnspireerd zooitje.
Als PSV een slechte prestatie levert, ligt het volgens de meeste PSV-supporters vaak aan de motivatie of het systeem, maar zou het niet gewoon kunnen dat PSV eigenlijk helemaal niet zo'n goede selectie heeft? Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat de hele verdediging en Wijnaldum niet top-eredivisie-waardig is. Dan heb je nog van Bommel die niet geweldig meer is en Waterman is ook geen topkeeper. Dat betekent dat bijna al die individuele kwaliteit moet komen van de aanvallers en Strootman, maar zijn die echt wel zo goed dat ze het matige niveau van de rest kunnen 'compenseren'? Zulke geweldenaren zijn Matavz, Lens en Mertens toch niet?
pi_121762894
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als Advocaat niet heel snel de boel weer zo neer kan zetten als halverwege de eerste seizoenshelft, dan gaan we heel snel afzakken naar positie 5 of 6.
4-4-2 met Derijck in het centrum van de verdediging, Zanka ernaast, Manolev rechtsback en Hutchinson op het middeveld als extra middenvelder. Ik zou Locadia en Matavz graag samen in de aanval zien.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_121762928
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:53 schreef Doublepain het volgende:
Ah, hoe meer trollen hoe pijnlijker het voor jullie gaat worden :)
:') Ik denk niet dat mensen er veel last van hebben dat ze ernaast zaten op een internet forum.
pi_121762991
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:') Ik denk niet dat mensen er veel last van hebben dat ze ernaast zaten op een internet forum.
Blijkbaar wel, zoveel woede van binnen en nu komt alles eruit. Mooi om dat allemaal te lezen, laat zien hoe groot PSV is O+
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:57:13 #239
53267 TC03
pi_121762993
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En ook al wordt PSV kampioen, figuren als Advocaat, Brands, Toivoinen, Strootman, etc. blijven gewoon irritante lui die geen enkele sympathie opwekken, zeker als je je bedenkt dat ze in feite door de gemeente Eindhoven worden betaald. :')
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:59:31 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121763082
Ik vind Advocaat juist de enige sympathieke kerel die daar rondloopt.En Lens opzich ook wel.

Jammer alleen dat Advocaat zo'n one trick pony is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121763091
Wat een interview :') ..
pi_121763109
van Bommeltje leek gister wel alsof hij met zijn rollator op het veld stond..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 15:00:14 ]
pi_121763174
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
van Bommeltje leek gister wel alsof hij met zijn rollator op het veld stond..
Zijn duik, Wisgerhof was er niks bij :') _!
  zaterdag 19 januari 2013 @ 15:04:32 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121763255
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik vind Advocaat juist de enige sympathieke kerel die daar rondloopt.En Lens opzich ook wel.

mee eens
  zaterdag 19 januari 2013 @ 15:04:32 #245
53267 TC03
pi_121763256
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef Caland het volgende:

Word je serieus niet moe van zijn toneelspel langs de zijlijn? Stoicijns voor je uit blijven kijken als PSV een wereldgoal bijvoorbeeld. En altijd die opgefokte toon bij interviews, hij snapt nooit dat interviewers vragen stellen voor hun achterban en niet uit persoonlijke interesse (Bert van Marwijk lijdt ook aan dat syndroom). Daarnaast zijn arrogantie dat hij zomaar Maher 'erbij' wilt voor dikke miljoenen en dat 'hij niet kwam voor minder dan de titel'. Ik vind het echt niks. :')
  Forum Admin zaterdag 19 januari 2013 @ 15:05:53 #246
35723 crew  GGMM
pi_121763302
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Word je serieus niet moe van zijn toneelspel langs de zijlijn? Stoicijns voor je uit blijven kijken als PSV een wereldgoal bijvoorbeeld. En altijd die opgefokte toon bij interviews, hij snapt nooit dat interviewers vragen stellen voor hun achterban en niet uit persoonlijke interesse (Bert van Marwijk lijdt ook aan dat syndroom). Daarnaast zijn arrogantie dat hij zomaar Maher 'erbij' wilt voor dikke miljoenen en dat 'hij niet kwam voor minder dan de titel'. Ik vind het echt niks. :')
Helemaal mee eens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121763329
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mee eens.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121763389
Ik ben het wel met van Bommel eens dat er slecht gevoetbald is, maar dat er met slecht voetbal toch nog een aantal 100% kansen gecreëerd worden. Toegegeven; het is thuis tegen PEC, maar ik denk dat dit wel de formatie is en de tactiek waarmee PSV moet proberen het kampioenschap binnen te trekken. Alleen de rechtsbackpositie is wat mij betreft een zorgenkind, dat kan niet meer op deze manier. Ik weet niet echt waar het aan ligt dat de kleinere ploegen zo'n obstakel vormen (PEC, W2 en RKC) maar toch zit daar een beetje het knelpunt, geloof ik.
Dit, dus.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 15:09:29 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121763440
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:08 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben het wel met van Bommel eens dat er slecht gevoetbald is, maar dat er met slecht voetbal toch nog een aantal 100% kansen gecreëerd worden. Toegegeven; het is thuis tegen PEC, maar ik denk dat dit wel de formatie is en de tactiek waarmee PSV moet proberen het kampioenschap binnen te trekken. Alleen de rechtsbackpositie is wat mij betreft een zorgenkind, dat kan niet meer op deze manier. Ik weet niet echt waar het aan ligt dat de kleinere ploegen zo'n obstakel vormen (PEC, W2 en RKC) maar toch zit daar een beetje het knelpunt, geloof ik.
Knelpunt op de rechtsback positie? Ik heb wel meer knelpunten gezien gisteren
pi_121763458
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Knelpunt op de rechtsback positie? Ik heb wel meer knelpunten gezien gisteren
Over langere periode genomen, één wedstrijd is geen graadmeter.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')