Ik ben bang dat dat onderste geelwitte drabje de aardappelpuree moet voorstellenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat is er met die witlof gebeurd? Gepureerd ofzo?
Hoe krijgt ze het voor elkaar om aardappelpuree zo ranzig te laten glimmenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat onderste geelwitte drabje de aardappelpuree moet voorstellen
Lekker al je voedsel kapot kokenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef Joenes het volgende:
De buikoperatie huismoeder uit het vorige topic deelt nu dagelijks haar avond eten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die vent weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:38 schreef Queens het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kutverhaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:38 schreef Queens het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:38 schreef Queens het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een vent van rond de 40quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat een kutverhaal.
Wat een dom mens.
En ze moet leren spellen.
Stomme profielfoto.
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ook niet helemaal gelezen, de strekking was wel vrij duidelijkquote:
Wel lief van je dat je de profielfoto van diegene die post nog even onherkenbaar hebt gemaaktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef StofferEnBlik het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien juist omdat het zo ongepast is, maar ik moest lachen
Unfrienden zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Grappig, ik ben zo iemand heb juist een grafhekel aan mensen die elke dag vanalles over alles wat ze doen op fb posten
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:47 schreef Queens het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je de profielfoto van diegene die post nog even onherkenbaar hebt gemaakt
wow, ook gewoon in dezelfde stijl, binnen 5 minuten.. Ik was er na 10 minuten nog niet achter wat er nu stondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Queens het volgende:
Dat mensen dit zodanig begrijpen dat ze er zelfs op kunnen reageren vind ik best knap eigenlijk.
[ afbeelding ]
Het ziet er niet zo fris uit, maar volgens mij kan ze geen vast voedsel eten vanwege d'r operatie, dus om d'r nu daarom af te zeikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef Joenes het volgende:
De buikoperatie huismoeder uit het vorige topic deelt nu dagelijks haar avond eten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar waarom moet je er een foto van plaatsen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het ziet er niet zo fris uit, maar volgens mij kan ze geen vast voedsel eten vanwege d'r operatie, dus om d'r nu daarom af te zeiken
Gewoon ter informatie aan haar vriendinnen die met haar hebben meegeleefd ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:04 schreef Joenes het volgende:
[..]
Maar waarom moet je er een foto van plaatsen?
Niet weten wat RIP betekentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef StofferEnBlik het volgende:
[ afbeelding ]
droogquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef StofferEnBlik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef StofferEnBlik het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |