Dan doe je dat lekker zaterdag na de film maar niet op schoolquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik vroeg dus aan haar via whatsapp of zij meer wilt en dat wilt ze alleen als ik haar vraag persoonlijk
Maar dan kan ik VOLGENS HAAR niet kussen voor die tijd =.=quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan doe je dat lekker zaterdag na de film maar niet op school
Kan je wel 'quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik vroeg dus aan haar via whatsapp of zij meer wilt en dat wilt ze alleen als ik haar vraag persoonlijk
Misschien helpt het als ik vertel dat we allebei autistisch zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan je wel '' neerzetten, maar persoonlijke dingen moet je ook gewoon face to face doen.
Verklaart wel wat ja, nou ja, gewoon een keer als jullie samen zijn vragen of ze verkering wil of zoiets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:41 schreef technicalx het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik vertel dat we allebei autistisch zijn
Tuurlijk kan dat wel, als jullie allebei willen hoeft dat niet af te hangen van een vraag als "wil je met me?" Maar lijkt een zoen me voldoende bevestigingquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:39 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar dan kan ik VOLGENS HAAR niet kussen voor die tijd =.=
Zoals ik al zeiquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, als jullie allebei willen hoeft dat niet af te hangen van een vraag als "wil je met me?" Maar lijkt een zoen me voldoende bevestiging
Ja dan vraag je haar morgen apart en vraag je of ze een relatie met je wilquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef technicalx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
we zijn autistisch
GVD ik kan mezelf wel schieten zo onzeker ben ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan vraag je haar morgen apart en vraag je of ze een relatie met je wil
Als je dit heel graag wil wat ik wel denk, moet je er gewoon voor gaan en haar gewoon vragen morgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:47 schreef technicalx het volgende:
[..]
GVD ik kan mezelf wel schieten zo onzeker ben ik
We mogen dan misschien autistisch zijn maar is dat niet heel autistisch van derquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ze wil je schijnbaar niet zoenen als je haar niet gevraagd hebt dus ik zou dan voor plan B gaan
jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
We mogen dan misschien autistisch zijn maar is dat niet heel autistisch van der
Dan doe ik plan b? :pquote:
Het is eerlijk gezegd een beetje een vaag verhaal, ik denk dat ze het gewoon leuk vind als jij initiatief en lef toont door haar persoonlijk te vragen en daarna misschien ook wel te zoenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dan doe ik plan b? :p
dus eigenlijk als je het heel zwart/wit bekijkt had ze me nooit van haar leven gevraagd maar wel verteld dat ze me verliefd op me was omdat ze wilt dat ik haar persoonlijk vraag? :p
tsja ergens wel logisch dat ze alleen wil zoenen met relatie maar alsnog, vaak groeit het juist naar elkaar toe door zoenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef technicalx het volgende:
[..]
We mogen dan misschien autistisch zijn maar is dat niet heel autistisch van der
Vrouwen je kunt beter kippen houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja ergens wel logisch dat ze alleen wil zoenen met relatie maar alsnog, vaak groeit het juist naar elkaar toe door zoenen
Die pikken je zaad tenminste?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef technicalx het volgende:
[..]
Vrouwen je kunt beter kippen houden
Dat slaat nergens op, ik denk dat zij ook gewoon zekerheid wil voordat ze zomaar met iemand zoent en ergens kan ik dat ook nog wel begrijpen, misschien is ze ook wel eens in de zeik genomen waardoor ze nu onzeker is geworden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef technicalx het volgende:
[..]
Vrouwen je kunt beter kippen houden
Je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef technicalx het volgende:
Oke naja mensen
morgen ga ik der vragen en ik weet 95% zeker dat ze ja gaat zeggen
en ik ga het zo brengen
Lieve *censor* Ik ben in een korte tijd heel veel van je gaan houden en erg verliefd op je geworden wil je met me?
ze is verliefd op me dus dan kan ze hier toch geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet doen waar je je goed bij voelt
wie niet waagt wie niet wintquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef technicalx het volgende:
[..]
ze is verliefd op me dus dan kan ze hier toch geen nee tegen zeggen
We hadden het er net nog over dat we zaterdag dan samen film gaan kijken hihi allebei hihi typen natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie niet waagt wie niet wint
hihi wat spannendquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef technicalx het volgende:
[..]
We hadden het er net nog over dat we zaterdag dan samen film gaan kijken hihi allebei hihi typen natuurlijk
Als zij wil zal het welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef technicalx het volgende:
[..]
Echt hea
maarja ik hoop dat ik morgen iets met der krijg
Tja als je verliefd op iemand bent dan ga je natuurlijk geen nee zeggen of welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij wil zal het wel
lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef technicalx het volgende:
[..]
Tja als je verliefd op iemand bent dan ga je natuurlijk geen nee zeggen of wel
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?quote:
Uhm nee..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?
jah tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef technicalx het volgende:
[..]
en met die hint van ik wil dat een jongen dat persoonlijk zegt of ie met me wil zegt al genoeg nietwaar?
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef technicalx het volgende:
[..]
Heb je het wel goed doorgelezen
tsja ik hoop voor je dat het wat wordtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef technicalx het volgende:
[..]
En je whatsappt ook niet 24/7 met iemand waar je geen hol aan vind
we shall seequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja ik hoop voor je dat het wat wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |