Dit. Je kiest niet op wie je verliefd bent, dat ben je gewoon.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja joh jongens zijn vleeswaren waar je zo even uit kunt kiezen
dan doe je datquote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef technicalx het volgende:
Maar ze moet me ook nog in het echt zien?
nou probeer het zou ik zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef technicalx het volgende:
Heb weer nieuws ze zegt ik wil jou toch omdat de ander ver weg woont en hij alleen maar sex wilt..
en ze zegt trouwens ik zou DENK IK toch voor jou kiezenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou probeer het zou ik zeggen
vraag dan of ze wil datenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef technicalx het volgende:
[..]
en ze zegt trouwens ik zou DENK IK toch voor jou kiezen
Ik zie er elke dag op school en we hebben stage samenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag dan of ze wil daten
en dan kan je niet daten?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zie er elke dag op school en we hebben stage samen
Maar ze vind me dus wel leukquote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef SecretAgent het volgende:
Je hebt 2 opties, of je gaat er op in of je gaat er niet op in. Lijkt me toch niet zo moeilijk?
Waar zijn al die "Waarom" vragen voor nodig?
Ik typte m'n sollicitatie ook op m'n mobiel. Heel blij waren ze daar niet meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef technicalx het volgende:
ik ben 1 week geleden in contact gekomen met een heel leuk meisje
maar het ging dus zo
wij gezellig een hele week praten enzo
blijkt het dat ze een vriendje heeft nouja ik dacht dat hoeft geen drempel te zijn dus na een tijdje zegt ze iloveu ik zeg Wat bedoel je hiermee zegt Ze gewoon als vrienden nou dieZelfde dag savonds zegt ze ik begin je toch een beetje leuk te vinden ik zo net nog niet zegt ze van ja ik moest er overna denken en daarna zegt ze heb zin om je weer te zien kunnen we knuffelen
dit was mijn verhaal
ik typ dit op me mobiel
pff wat een irritant mormelquote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef technicalx het volgende:
ik zeg dat ik altijd voor der ga en dat ik 100% voor der ga
zegt ze awhh wat schattig...
Wat is dan ongeveer de vraag?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff wat een irritant mormelvraag gewoon duidelijk wat zij wil
" luister meisje, ik heb duidelijk aangegeven wat ik wil, nu wil ik duidelijk van jouw kant horen wat je met mij zou willen zodat ik ook weet waar ik aan toe ben."quote:
iK ZEG MIJN LIEFDE WORD MET DE DAG ROTERquote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
" luister meisje, ik heb duidelijk aangegeven wat ik wil, nu wil ik duidelijk van jouw kant horen wat je met mij zou willen zodat ik ook weet waar ik aan toe ben."
Zoiets.
ik snap geen reet van wat je zegt maar het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
iK ZEG MIJN LIEFDE WORD MET DE DAG ROTER
IK VIND JE STEEDS LEUKER EN IK HOOP DAT JE DAT OOK VOOR MIJ VOELT ALS IK JE ZIE kan ook langer duren maarja
ze zegt jah (K)
Ze zegt jah toen ik zei ik hoop dat je dat voor mij voelt als ik je ziequote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap geen reet van wat je zegt maar het zal wel goed zijn.
ah oke leukquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ze zegt jah toen ik zei ik hoop dat je dat voor mij voelt als ik je zie
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef technicalx het volgende:
Heb weer nieuws ze zegt ik wil jou toch omdat de ander ver weg woont en hij alleen maar sex wilt..
Ik snap al vanaf het begin niks van het mokkel zelfquote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap geen reet van wat je zegt maar het zal wel goed zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap al vanaf het begin niks van het mokkel zelf
Maar dan wel op een correcte manier. En niet met een spatie tussen 'VAN' en '!'.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
INTERPUNCTIE, MAAK ER GEBRUIK VAN !
TS komt dan ook over als een gozer van 12 die voor het eerst inziet dat meisjes leuk zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap al vanaf het begin niks van het mokkel zelf
Ik heb nog nooit met een meisje gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
TS komt dan ook over als een gozer van 12 die voor het eerst inziet dat meisjes leuk zijn
En die meid gewoon een ordinaire breezerquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
TS komt dan ook over als een gozer van 12 die voor het eerst inziet dat meisjes leuk zijn
helemaal omdat ze nu al over seks begintquote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die meid gewoon een ordinaire breezer
Gewoon raken en dumpen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal omdat ze nu al over seks begint
Nou binnenhalen die visquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef technicalx het volgende:
Heb beet!
In de pauze met de benen tegen elkaar aangezeten ze legde haar hoofd op mijn schouder enzo
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef technicalx het volgende:
Heb beet!
In de pauze met de benen tegen elkaar aangezeten ze legde haar hoofd op mijn schouder enzo
Keek stiekem naar mij een als ik keek lachte naar mij enzovoortquote:
Wat spannendquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef technicalx het volgende:
Vandaag Op school weer gezien!
ze durft me net een korte knuffel te geven maar dan alleen als niemand het ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |