SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huppelkind gaat met c_a mee naar huis
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind gaat met c_a mee naar huis
Same shit, different day
SC hopper present![]()
koopjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem gekocht voor 1 euro
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Logisch!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
DAAR MOET EEN AARDBEI IN!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lig in bed nu. Ben wel kapot, dus qua energie kan ik het niet hebben, maar het is zooo gezellig.. dat kan gewoon niet anders!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt een stuk gezelliger dan op de bank zittenWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mijn zoon ligt in een winkelwagen!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig in bed nu. Ben wel kapot, dus qua energie kan ik het niet hebben, maar het is zooo gezellig.. dat kan gewoon niet anders!
Er wordt gitaar gespeeld!!!
Oh en iets met drank
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon ligt in een winkelwagen!!!
Oh en iets met drank
maar was de meet niet op donderdagavond
Same shit, different day
SC hopper present![]()
whahahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een kindje gekocht
[ afbeelding ]
dus![]()
Jawohlquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar was de meet niet op donderdagavond![]()
Ging door
[b]AirwiN schreef [/b]
In gedachten ben ik bij jullie! Voel mijn aanwezigheid zo maarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon ligt in een winkelwagen!!!
Oh en iets met drank
What you forget, you are gonna repeat.
Niet iedereenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]iedereen de hele dag gebleven?
helden!!!!Ik was er gisteren en vanmorgen. 12 ging ik weg.
What you forget, you are gonna repeat.
ahhhhh nu snappikkutquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet iedereenIk was er gisteren en vanmorgen. 12 ging ik weg.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Engel, muhahahahahahahah, Joof en vin zijn die-hards!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]iedereen de hele dag gebleven?
helden!!!!
Viro is na een ziekenhuisbezoek ivm zn vader terug gekomen!
c_a is hier nu voor het eerst
Ik voel je!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In gedachten ben ik bij jullie! Voel mijn aanwezigheid zo maar
Mijn linkertiet voelt warmer aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het alleen vanavond was geweest had ik wel kunnen komenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel, muhahahahahahahah, Joof en vin zijn die-hards!!
Viro is na een ziekenhuisbezoek ivm zn vader terug gekomen!
c_a is hier nu voor het eerst
mja gisteren ging niet, druk op werk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Er is meerdere malen gezegd dat het een meerdaagse meet zou zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het alleen vanavond was geweest had ik wel kunnen komen
mja gisteren ging niet, druk op werk
[b]AirwiN schreef [/b]
dat heb ik dan niet meegekregenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is meerdere malen gezegd dat het een meerdaagse meet zou zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heul nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
Huppelkind: joof zit er forever alone bij!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
Huppelkind: joof zit er forever alone bij!
Arme JoofSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jij: hey hoooi
Vreemde: Ben jij vr
Jij: Ja..
Jij: Jij?
Vreemde: Hoi ik man
Jij: Hey hallo man
Jij: Hoe is het met je? man
Vreemde: 38 erg
Vreemde: En heet rob
Jij: Ik wordt altijd heel geil van uitgewoonde, 38 jarige mannen..
Vreemde: Ja lekker met Jou dan
Vreemde: Hoe Oud Ben jij
Jij: Ik ben 19
Vreemde: Hmmmm
Chat met vreemden__!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:31 schreef Topiek het volgende:
Chat met vreemden__!
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:31 schreef Topiek het volgende:
Chat met vreemden__!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zijn er hier mensen die thuis zijn in games? Ik ben echt totaal niet van het gamen (de meesten haat ik zelfs), maar ik heb een weddenschap verloren () en nu moet ik Call of Duty leren spelen van m'n vrienden. Omdat zij er compleet kapot weg van zijn.
Dus. Iemand ervaring met dat spel toevallig?
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Charmed!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:37 schreef GauloisesB. het volgende:
Zijn er hier mensen die thuis zijn in games? Ik ben echt totaal niet van het gamen (de meesten haat ik zelfs), maar ik heb een weddenschap verloren () en nu moet ik Call of Duty leren spelen van m'n vrienden. Omdat zij er compleet kapot weg van zijn.
Dus. Iemand ervaring met dat spel toevallig?![]()
ja ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:37 schreef GauloisesB. het volgende:
Dus. Iemand ervaring met dat spel toevallig?![]()
![]()
Is het tof/de moeite waard/etc etc?quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:39 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Is het tof/de moeite waard/etc etc?![]()
ja hoor, welke cod?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:39 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Is het tof/de moeite waard/etc etc?
Wist je al dat ik op huppel en vinnie lig?![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn asbak staat op jouw uhm kut. Hihi![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: