Aureline heeft toch ook zo'n kaartje met draakje? die vind ik wel leuk voor een jochiequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef Juud79 het volgende:
Wij hadden dit kaartje voor ons meisje, ik vind hem nog steeds erg leuk. Andere naam en lettertype natuurlijk. Nu al even op zoek naar een jongenskaartje, maar dat is best lastig.
[ afbeelding ]
Hier is ook de binnenzijde te vinden, hebben ze sowieso wel leuk kaartjes.
http://liefleukeneigen.nl(...)cties/aureline/susa/
Ze was geel als een kanarie dus we moesten welquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind m ook niet lelijk, ik ben alleen geen voorstander van zwartwitfoto's dan denk ik altijd aan overleden kindjes..
Had wel goed gepast bij een aantal namen die nu in het namentopic voorbij komen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ze was geel als een kanarie dus we moesten wel
Jouw voornaam is wel een uitdaging!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ff een crappy versie van die van Elin
[ afbeelding ]
met uil, met foto
ohhhh wauwquote:Op zondag 7 april 2013 11:57 schreef Limone het volgende:
Wij kregen gister een kaartje van http://www.letterpers.nl/. Ik ben verliefd!Ik kan het lijstje niet meer aanpassen, anders had ik deze en die van tm er zo bijgezet!
ons geluk dus idd dat marcek offsetdrukker isquote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef Suikertante het volgende:
Wij hebben wel lekker geillustratord, maar ik woon dan ook in Illustrator
Ons kaartje is helaas niet echt realiseerbaar voor de meeste internetdrukkers vanwege het formaat en de vouwwijze, en als het kan dan is het papier zo dun. Dus we zijn toch bij een drukker uitgekomen. 125 stuks offset voor 250 euro. Was eigenlijk niet zoiets van plan maar ja, we kunnen ze wel van de belasting aftrekken
Zooo, hoppa. Ff ter info tussen de 5 en 6 cm ontsluiting door!quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Suikertante het volgende:
Gelukkig komen we toch iets goedkoper uit want ik had me in het formaat vergist
Maar wel offset nog steeds!
Ik werd zó blij van dit kaartjequote:Op maandag 15 april 2013 07:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben ook nog steeds gelukkig met het kaartje van onze jongste. Super zomers, passend bij zijn naam; we worden er zelf erg blij van.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de kaartjes die binnenkort gaan komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |