Alle areas worden random gegenarate tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:47 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ah dat is tof, dat ze meer acts gaan maken is ook mooi. En de PvP is ook mooi. Wel tof dat ze ook aan een goede endgame werken, ipv alleen maar grinden. Zo word het spel ook niet snel saai
Maar ik dacht dat alle dungeons random ge-generate werd, maar dat valt dus tegen.
Niet dat ik weet? Ik zie niets random gegenerate worden. Alles blijft hetzelde :pquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Alle areas worden random gegenarate tochOp towns na
Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Ik zie niets random gegenerate worden. Alles blijft hetzelde :p
Ik dacht dat hele dungeons anders gebouwd warenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:39 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.
Hetzelfde principe zit in Diablo 2
Ja en nee. De complete layout veranderd wel, maar het blijft wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik dacht dat hele dungeons anders gebouwd waren
HC is grindenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Aloria het volgende:
Ben nu 38 op hc, toch effe peity pets in een dikke party gedaan, was de enige met 400 hp wops... rest 1000+
Achja enige wat ik deed was wat minions summonen en dan hard wegrennen haha.
Werd dus hard gecarried, maarja ben dus nu cruel hc zolang het geen act bosses zijn gaat alles lekker. Niet snel maar wel lekker.
Hja wops ben ook dood gegaan op 45 hehe achja ik deed alleen mee met hc voor een bet ben nu 20 euro rijkerquote:
Je kunt je build zo aanpassen dat je altijd bijv caster bent. Ook al begin je als maurader.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ben aan het installeren, ga een int dex build maken omdat ik magen prefereer maar ook wat defence wil hebben al is het maar in de vorm van evade, templar zit me niet echt lekker omdat ik bang ben dat die melee is, dus denk dat ik shadow ga spelen.
of is dat wel snor bij de witch? als die kan teleporten oid dan vind ik dat ook wel best..
zolang ik maar niet melee ben dat is mijn pet peeve.
heb je daar een voordeel in dan?quote:
control + click op een gebied en je kunt een nieuwe instance creeeren, hoef je geen 15 min te wachtnequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:39 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.
Hetzelfde principe zit in Diablo 2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |