Apart, heb ik nog nooit gehad. Klik je altijd wel even op een waypoint als je ze tegenkomt? Dat is namelijk nodig om ze te activeren. Als je ze alsnog weer kwijtraakt kan je die areas ook rushen met quicksilver potions.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zoals ik al zei; die ben ik kwijt... zal wel een bug zijn.
heb de portal in town en in het 3e(?) gebied iig aangeklikt want ik heb daar ook gebruik van gemaakt, maar de keer erop kon ik het weer opnieuw doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:10 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Apart, heb ik nog nooit gehad. Klik je altijd wel even op een waypoint als je ze tegenkomt? Dat is namelijk nodig om ze te activeren. Als je ze alsnog weer kwijtraakt kan je die areas ook rushen met quicksilver potions.
mijn vriendin heeft diverse keren de summoner/mage route geprobeerd. Werkt niet echt op lowlvlquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:28 schreef Fe2O3 het volgende:
Het lijkt of sommige dingen niet onthouden worden? Ik heb nu al 5x aangezet dat ik alle item drops wil zien :/
Verder wel humor, downloaden duurde uiteindelijk wel lang, dus morgen maar weer verder. Heb nu een lvl 6 witch die ik tot sumonner wil gaan maken. (alleen gaan die 4 zombies die ik nu heb wel eeeeeeeeeeerg rap dood :/
Voor spectres heb je ook een gem nodig toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik heb nu skeletons en zombies van rond de level 8, kan nu 5 zombies en 6 skeletons en heb bijna minion instability passive. Ik moet zeggen dat ik ze in het begin ook niet sterk vond en gewoon veel spells gebruikte, maar nu zijn ze wel zodanig sterk dat ze niet snel dood gaan en aardig wat damage doen tegen creeps met elemental resistance waar ik zelf weinig tegen kan met mijn spells. Ik vind het wel jammer dat ik nog geen spectres heb.
Sowieso wordt het spel steeds leuker hoe langer je het speelt.
Ja is gewoon een gem net als raise zombie en skeletons. Level 19 is spectres volgens mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor spectres heb je ook een gem nodig toch?
Naast de vergelijking met D3 geeft dit filmpje sowieso een duidelijke uitleg over alle orbs en wat je nou eigenlijk met items kan. Wat wel gezegd kan worden is dat het reforgen waar hij zo makkelijk praat een vrij kostbaar proces is. Vele uniques en rares kan je voor een enkele gcp (gem cutters prism) of chaos/divine/alchemy orbs kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef popolon het volgende:
Eén van de redenen dat dit beter is dan het hele item-gedoe in D3:
De skilltree is gewoon geniaal als je er over nadenkt.
hoezo zou een templar een tank zijn? of een support? Gewoon shield charge + str nodes+psychical dmg nodes en beuken maarquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb op release diablo 3 gekocht, 6 uurtjes gespeeld. Vervolgens Torchlight2 gekocht vlak na de release, een 4pack, voor vrienden etc. 1 uurtje gespeeld. Nu is Path of Exile uit, free 2 play, en al 15+ uurtjes gespeeld. Ik heb echt een probleem.Of diablo en torchlight trekken me niet, of het is omdat path of exile gewoon veel makkelijke mij met vrienden laat spelen.
Kan iemand mij even een kleine samenvatting geven van die hybrid classes?
Duelist, Templar en Shadow. Ik ben nu een shadow en geen idee wat nou zijn plus punten zijn. Hij lijkt me wat assassin, ik gebruik in elk geval claws en daggers met een beetje attack speed, crits en life steal.
Duelist (geen idee)
En templar is een soort van support/tank? Aura tank?
Zit er dan nog wel replay value in?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan van alles met elke char maken, je zou met een marauder een mage kunnen worden, het enige verschil tussen de classes zijn uiterlijk, quest rewards en het belangrijkste, waar ze beginnen in de skilltree
zoals de guardian in guildwars 2 zeg maarquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef jagga het volgende:
[..]
hoezo zou een templar een tank zijn? of een support? Gewoon shield charge + str nodes+psychical dmg nodes en beuken maar.
Heel kleine beetje int voor wat kleine bufjes, ét voilà, een supermakkelijke gameplay, vies tanky en heerlijke dps output
zo zie ik templar niet echt. Ik snap wel wat je bedoeld, echter zie ik een templar als een "holy" warrior met 1hander +shield. Marauder meer als een 2hander type of 2x 1hander.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zit er dan nog wel replay value in?
[..]
zoals de guardian in guildwars 2 zeg maar
Defensive beserker ofzo, naja in elk geval. Jammer van de mindere replay value.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:23 schreef jagga het volgende:
[..]
zo zie ik templar niet echt. Ik snap wel wat je bedoeld, echter zie ik een templar als een "holy" warrior met 1hander +shield. Marauder meer als een 2hander type of 2x 1hander.
Jazeker, je kan niet constant respeccen, je krijgt dacht ik 10 punten om je punten terug te zetten en je kan items kopen zodat je 1 punt terug kan zetten. Dus je moet wel nadenken voordat je zomaar ergens je punten in stopt. Tip, ga voor redelijk wat hp nodes, op normal gaat het wel maar op moeilijkere niveaus ga je eraanquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zit er dan nog wel replay value in?
[..]
zoals de guardian in guildwars 2 zeg maar
Ik volg een 30k dagger/claw crit build (crits, lifesteal, attack speed) qua skilltree, vond het wel handig om wat guides door te lezen omdat ik er niets van snapte in het beginquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jazeker, je kan niet constant respeccen, je krijgt dacht ik 10 punten om je punten terug te zetten en je kan items kopen zodat je 1 punt terug kan zetten. Dus je moet wel nadenken voordat je zomaar ergens je punten in stopt. Tip, ga voor redelijk wat hp nodes, op normal gaat het wel maar op moeilijkere niveaus ga je eraan
3 difficultys, en daarna krijg je maps van x lvl mobs die je kunt spawnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik volg een 30k dagger/claw crit build (crits, lifesteal, attack speed) qua skilltree, vond het wel handig om wat guides door te lezen omdat ik er niets van snapte in het beginIk denk dat ik die skilltree ook wel aanmaak, aangezien dit gericht is op hardcore difficulties + pvp, dus dat ik eerst alvast iets heb. Mijn 2e account word een templar en die bouw ik dan na eigen smaak, Act 1, 2 en 3 zijn zo uitgespeeld merk ik trouwens, dus ik vroeg me af. Hoe vaak kan je het spel doorrushen? hoeveel difficulties?
Huh? wat moet ik daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
3 difficultys, en daarna krijg je maps van x lvl mobs die je kunt spawnen
Ah dat is tof, dat ze meer acts gaan maken is ook mooi. En de PvP is ook mooi. Wel tof dat ze ook aan een goede endgame werken, ipv alleen maar grinden. Zo word het spel ook niet snel saaiquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
je hebt nu 3 acts (ze willen er 5 maken) en alles is er in 3 difficultys.
zodra je alles heb uitgespeeld (zeg monster lvl 65) dan kunnen er in de hoogste monsterlvlmaps nieuwe kaarten droppen van hogere monsterlevelmaps.
je zit dus in de laatste map in de questchain, en dan dropt er een lvl 66 map. vervolgens ga je naar stad, dan summon je die map, en dan kan je een lvl 66 map clearen. oftewel je kan zo oneindig doorgaan met nieuwe maps vinden en clearen, dus je komt wel steeds verder in de game.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |