abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121744668
Hallo!

Sinds 3 jaar ben ik voor het DierenOpvangCentrum Enschede gastgezin voor kittens! Dit is nu het vierde jaar dat ik kittens opvang. Ik vang kittens op in alle soorten en maten, weesjes, flessenkittens etc.

Zelf heb ik drie katten: Muis, Pingoo en Luna.

Foto's van mijn eigen katten met pleegkittens voor het schattigheidsgehalte
Pingoo

Luna

Muis zegt :r :')

[ Bericht 37% gewijzigd door senesta op 26-07-2013 23:40:18 ]
  vrijdag 18 januari 2013 @ 23:05:53 #2
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_121746256
Ahhh, die zwartjes, dat zijn altijd al de mooiste geweest naar mijn mening <3

Mag ik vragen hoe je je katten zo gewend laat raken aan die kittens?
Hebben er hier ook zo'n situatie gehad, 2 oude katers, 1 overlijdt, nieuwe kitten gehaald en de oude wilt al 2 jaar totaal niks van hem hebben, grommen en blazen en al :(
pi_121748547
Zo, ik heb even een nieuw deel geopend voor updates :)

Eerst van Zeno:

quote:
Hierbij mijn langere mail! Het gaat super goed met Fons. Het is echt een scheetje die graag bij je op schoot wil liggen. Het liefst zo hoog mogelijk of op een onmogelijke plek.
We zijn onlangs verhuist naar een groter huis en Sjaak en Fons zijn de laatste 2 weken lekker op onderzoek in het hele huis.
Het bad vind Fons maar interessant. We hebben er nu maar een trapje bij gezet zodat hij er zelf in kan klimmen want hij deed alle mogelijke moeite om maar in het bad te komen.
Wanneer hij dan eindelijk in het bad zit gaat die miauwen en dan moet ik de kraan open draaien. Niet te lang want dat is eng, maar eventjes zodat hij kan drinken.

Tussen Sjaak en Fons gaat het ook super goed, ze kunnen zeer goed samen, delen nu al 1 kattebak (hadden er eerst twee maar ze wisselden steeds van kattebak). Sjaak is wel de baas,
maar is stiekem wel bang voor Fons. Vooral met eten, Fons is daar zo agressief in en eet dan ook Sjaak zn brokken op, dat Sjaak dan maar even wegloopt. Als Fons alleen Sjaak al hoort eten
is hij er al een speer bij! Hij begint al behoorlijk groot te worden (vooral zijn buik!)

We zijn wel sinds anderhalve maand geleden met oorzalf. Fonsje heeft oormijt meegenomen vanuit jullie (misschien dat jullie er ook last van hebben daar?) en heeft het aan Sjaak gegeven.
Sjaak vindt het echt verschrikkelijk en blijft de hele dag boos op je als je die tube weer in zn oor drukt! Maar we gaan maar door. Al 2 x bij de dierenarts geweest maar het gaat helaas nog
steeds niet over.

Ik heb een aantal foto's bijgevoegd en zal ook nog een heel lief filmpje versturen per wetransfer, daar zit hij in bad en na de tijd is Sjaak Fons aan het drooglikken, super lief! Alleen die
bestanden zijn te groot om toe te voegen in e-mail!

pi_121748558
O+ O+ O+ O+
pi_121748840
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:05 schreef Lollertrolle het volgende:
Ahhh, die zwartjes, dat zijn altijd al de mooiste geweest naar mijn mening <3

Mag ik vragen hoe je je katten zo gewend laat raken aan die kittens?
Hebben er hier ook zo'n situatie gehad, 2 oude katers, 1 overlijdt, nieuwe kitten gehaald en de oude wilt al 2 jaar totaal niks van hem hebben, grommen en blazen en al :(
Deze foto's zijn heel oud :D Ik heb op dit moment geen kittens meer :)

Vervelende situatie zeg! :( Wat ik altijd doe is; niks! Gewoon de kittens bij onze katten laten en ze aan elkaar laten snuffelen/slaan/wassen. Het duurt een tijdje voordat het goed gaat, maar we hebben hier eigenlijk nog nooit problemen gehad.

Echt tips heb ik niet behalve dat je misschien een feliwaystekker kan gebruiken?
pi_121749056
Tijd voor een update van P&S over Daimoon (Vince) in dit topic *O*
  zaterdag 19 januari 2013 @ 01:38:18 #7
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_121751706
Daimoon gaat als een speer, hij en Midas breken de tent soms helemaal af met zijn tweetjes. Inmiddels hebben we er een Shar-Pei pupje bij, Ravi, die ook vrolijk met de twee katten mee gaat lopen doen. Daimoon loopt er daardoor soms bij als een punker met allemaal 'gel' in zijn haar.

Kijk eens wat een mooie ogen ik heb!

[ Bericht 0% gewijzigd door Pagan op 19-01-2013 01:56:45 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_121752369
Wat een prachtstel bij elkaar O+ en prachtig stel ogen O+
pi_121754907
Ahh wat leuk om updates te krijgen Oognip! Kreeg er van de week ook 1 binnen, zit helemaal blij te wezen dan, zo fijn om te lezen dat katjes 't goed maken! Zo te zien hebben deze 't ook goed getroffen O+
pi_121756368
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 09:46 schreef Holyme het volgende:
Ahh wat leuk om updates te krijgen Oognip! Kreeg er van de week ook 1 binnen, zit helemaal blij te wezen dan, zo fijn om te lezen dat katjes 't goed maken! Zo te zien hebben deze 't ook goed getroffen O+
Ontzettend leuk inderdaad!
Baal wel van die oormijt :( wist wel dat ie vieze oortjes had en dat heb ik schoongemaakt met paraffine. Toen was het schoon, maar blijkbaar zat er toch nog troep in.
Nou ja, kan gebeuren!
  zaterdag 19 januari 2013 @ 11:14:06 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_121756558

Dat zijn die twee leuke kleintjes :P ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121757100
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 11:14 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]

Dat zijn die twee leuke kleintjes :P ;)
Ahw O+ Noah en Moon, Pim en Tim O+ Wat onwijs tof dat ze nog zo lief zijn met zijn tweetjes O+
pi_121757721
Ik doe ook mee met een foto update O+

Al is Noortje het daar minder mee eens _O-

pi_121759485
Noortje O+ Lekkerdier O+
pi_121759988
Haha ik drukte per ongeluk op de foto van noortje, toen had ik een kingsize noortje in beeld :p
pi_121770179
Lara is ondertussen de uhm "heks" van het huis onder de katten. Joep eet, Lara komt en neemt het over. De enige die het nog net niet van zich af laat nemen is Bo. Als dames onderling is het een blaast (Bo) en de ander kijkt van. "tsk, nog even en kruip ik ook bij jou voor".

Lara toen ze net een dag in huis was.

Lara en Joep.

Spelen

Lara een half jaar en de dag van de sterilisatie.
pi_121770503
Lara! Wat is ze toch leuk hè? O+ Kleine haaibaai!
  Manager PR/Moderator zaterdag 19 januari 2013 @ 18:42:35 #18
269689 crew  Viv
pi_121778786
Lara O+ O+ O+ die wil ik echt heel graag nog eens zien O+
  zondag 20 januari 2013 @ 20:14:32 #20
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_121816129
Met Izzy en Gwen gaat het prima! Vorige week hebben ze de sneeuw ontdekt.

Oeh, wat is dit? Spannend!

Izzy vond het geweldig. Lekker snuffelen in de sneeuw...

Graven...

Springen...

En lopen als een stoere tijger. 8-)

Gwen vond het minder leuk. Ze bleef eerst bij het huis, lang het randje.

Nee, blijf van me af met je koude pootjes!

Hier is het tenminste veilig.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 20:19:58 #21
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_121816414
Leuk al de foto's! O+ O+ O+

Lara is ook echt een mooierd. O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_121816613
Kattenpootjes in de sneeuw O+ wat zijn Gwen en Izzy groot geworden ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_121816681
Wauw wat een leuke update van Gwen en Izzy O+ Wat een prachtige dames zijn het toch O+
  zondag 20 januari 2013 @ 20:28:51 #24
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_121816832
Izzy is echt enorm, Gwen blijft een kleintje. :)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:48:06 #25
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_122791601
Kleine update van de dames. :)

Binnen een beetje slapen is erg fijn...

Maar buiten spelen is ook leuk! Gwen is een echte klauteraar, ze klom zo *roetsj* de boom in. Izzy probeerde haar achterna te klimmen, maar het lukte haar niet.

Izzy kwam niet verder dan halverwege de boom en droop weer af, kwaad mauwend naar Gwen en mij.

Gwen bovenop de schuur, vogeltjes aan het kijken.

Ze kunnen gelukkig makkelijk het schuurtje weer af. Overigens schijnt het dat Izzy gewoon bij de buren naar binnen wandelt. Een buurman vertelde me dat hij een keer op bed lag en dat er toen opeens een kat naast hem lag. _O- Sowieso springt ze bij al het bezoek gewoon op schoot. Gwen is veel meer verlegen en wil eerst even kijken of je wel te vertrouwen bent, maar als ze je eenmaal kent is ze echt een knuffelkont. *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')