quote:Hierbij mijn langere mail! Het gaat super goed met Fons. Het is echt een scheetje die graag bij je op schoot wil liggen. Het liefst zo hoog mogelijk of op een onmogelijke plek.
We zijn onlangs verhuist naar een groter huis en Sjaak en Fons zijn de laatste 2 weken lekker op onderzoek in het hele huis.
Het bad vind Fons maar interessant. We hebben er nu maar een trapje bij gezet zodat hij er zelf in kan klimmen want hij deed alle mogelijke moeite om maar in het bad te komen.
Wanneer hij dan eindelijk in het bad zit gaat die miauwen en dan moet ik de kraan open draaien. Niet te lang want dat is eng, maar eventjes zodat hij kan drinken.
Tussen Sjaak en Fons gaat het ook super goed, ze kunnen zeer goed samen, delen nu al 1 kattebak (hadden er eerst twee maar ze wisselden steeds van kattebak). Sjaak is wel de baas,
maar is stiekem wel bang voor Fons. Vooral met eten, Fons is daar zo agressief in en eet dan ook Sjaak zn brokken op, dat Sjaak dan maar even wegloopt. Als Fons alleen Sjaak al hoort eten
is hij er al een speer bij! Hij begint al behoorlijk groot te worden (vooral zijn buik!)
We zijn wel sinds anderhalve maand geleden met oorzalf. Fonsje heeft oormijt meegenomen vanuit jullie (misschien dat jullie er ook last van hebben daar?) en heeft het aan Sjaak gegeven.
Sjaak vindt het echt verschrikkelijk en blijft de hele dag boos op je als je die tube weer in zn oor drukt! Maar we gaan maar door. Al 2 x bij de dierenarts geweest maar het gaat helaas nog
steeds niet over.
Ik heb een aantal foto's bijgevoegd en zal ook nog een heel lief filmpje versturen per wetransfer, daar zit hij in bad en na de tijd is Sjaak Fons aan het drooglikken, super lief! Alleen die
bestanden zijn te groot om toe te voegen in e-mail!
Deze foto's zijn heel oudquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:05 schreef Lollertrolle het volgende:
Ahhh, die zwartjes, dat zijn altijd al de mooiste geweest naar mijn mening <3
Mag ik vragen hoe je je katten zo gewend laat raken aan die kittens?
Hebben er hier ook zo'n situatie gehad, 2 oude katers, 1 overlijdt, nieuwe kitten gehaald en de oude wilt al 2 jaar totaal niks van hem hebben, grommen en blazen en al
Ontzettend leuk inderdaad!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:46 schreef Holyme het volgende:
Ahh wat leuk om updates te krijgen Oognip! Kreeg er van de week ook 1 binnen, zit helemaal blij te wezen dan, zo fijn om te lezen dat katjes 't goed maken! Zo te zien hebben deze 't ook goed getroffen
Ahwquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:14 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn die twee leuke kleintjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |