wil je er whiskey bij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja, kan je me sigaar even aangeven?
ik las blekerquote:
pas maar op anders kleed ik me als een, voor altijd op jouw netvlies gebrandquote:
Niet nodig, ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op anders kleed ik me als een, voor altijd op jouw netvlies gebrand
Net foto's gezien van de vriend van die vriendin van mij in haar kleren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op anders kleed ik me als een, voor altijd op jouw netvlies gebrand
ga weg ukquote:
September pasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen
Wanneer word je 16?
beter uk dan roest in je pijpquote:
ik zou er niet om huilen hoor, zou er trots op zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Net foto's gezien van de vriend van die vriendin van mij in haar kleren.Hij moest bijna huilen toen ze ze op facebook wilde zetten.
Was erg leuk dat.
wat een aidszinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Net foto's gezien van de vriend van die vriendin van mij in haar kleren.Hij moest bijna huilen toen ze ze op facebook wilde zetten.
Was erg leuk dat.
pas maar op anders krijg je roest in je uitlaat gij smiechtquote:
elke dag poetsen mien jungquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op anders krijg je roest in je uitlaat gij smiecht
Vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |