Ik bedoelde vrouwen/meisjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet waar.
Heppie in een bikini.![]()
mental image.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet waar.
Heppie in een bikini.![]()
mental image.
quote:
Dat is me inmiddels duidelijk gewordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jep, eentje zie ik nog steeds regelmatig
ach is wel tofquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is me inmiddels duidelijk geworden
met hypo danquote:
Dat lijkt me wel de bedoeling jaquote:
awwwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit beeld staat op mijn netvlies gebrand nu.Niet doen.
Alsjeblieft.
Goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo gaat met mij mee jongens hosselen.
Ja maar dat is gewoon een stalkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jep, eentje zie ik nog steeds regelmatig
neen verbotenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo gaat met mij mee jongens hosselen.
ga weg naar iel mannetje, ik scheur je uiteenquote:
Ja, kan je me sigaar even aangevenquote:
neger alsjeblieftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga weg naar iel mannetje, ik scheur je uiteen
ik ben blanker dan jijquote:
Ik ben een meisje, hij niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom mag jij wel alles en hij niet?
wil je er whiskey bij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja, kan je me sigaar even aangeven?
ik las blekerquote:
pas maar op anders kleed ik me als een, voor altijd op jouw netvlies gebrandquote:
Niet nodig, ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op anders kleed ik me als een, voor altijd op jouw netvlies gebrand
Net foto's gezien van de vriend van die vriendin van mij in haar kleren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op anders kleed ik me als een, voor altijd op jouw netvlies gebrand
ga weg ukquote:
September pasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen
Wanneer word je 16?
beter uk dan roest in je pijpquote:
ik zou er niet om huilen hoor, zou er trots op zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Net foto's gezien van de vriend van die vriendin van mij in haar kleren.Hij moest bijna huilen toen ze ze op facebook wilde zetten.
Was erg leuk dat.
wat een aidszinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Net foto's gezien van de vriend van die vriendin van mij in haar kleren.Hij moest bijna huilen toen ze ze op facebook wilde zetten.
Was erg leuk dat.
pas maar op anders krijg je roest in je uitlaat gij smiechtquote:
elke dag poetsen mien jungquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op anders krijg je roest in je uitlaat gij smiecht
Vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |