ja tochquote:
Zo dacht ik eerst ook, maar op een gegeven moment ben ik toch maar naar een meet gegaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit naar een meet geweest![]()
Zie ik mezelf ook niet doen ook
Dat is minder jaquote:
Ik mag eerst kiezen toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de zomer wanneer halfnaakte mannen
Ik zal nooit naar een meet gaan waar veel mensen naartoe gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zo dacht ik eerst ook, maar op een gegeven moment ben ik toch maar naar een meet gegaan
Alsof mensen met vriend/vriendin alleen saai kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij heb Taexon, dus jij gaat sowieso saai doen.
Gewoon naakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als er genoeg geld is om je bikini te betalen
ja 3 die praten en 2 saaie sufkuttenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
als er maar leuke mensen zijn zijn meets leuk!
En dan alleen maar leuke mensen. niet zoals soms is een aantal leuke maar dat je dan 1 zo'n sfeerverpester of 2 hebt ofzo
Te groot is ook weer niet leuk iddquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal nooit naar een meet gaan waar veel mensen naartoe gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |