quote:
Deze is wel goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef MartijnTor het volgende:
Er zat nog een adertje onder het glas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft zelf gezegd; "Het glas was een stuk scherper dan PSV vanavond."
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:37 schreef MartijnTor het volgende:
Heftige foto arm pieters;Dit is toch gewoon bewijs dat voetballers dom zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft zelf gezegd; "Het glas was een stuk scherper dan PSV vanavond."__ Royal fail.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef MartijnTor het volgende:
Er zat nog een adertje onder het glas
Echt niet het meest schokkende wat je op internet kunt vinden...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:45 schreef Dos37 het volgende:
Ik vraag me echt af wie zo'n foto maakt en hem dan ook nog op internet zet
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:37 schreef MartijnTor het volgende:
Heftige foto arm pieters;Foto is niet van Pieters' arm, aldus de technische(?) staf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft zelf gezegd; "Het glas was een stuk scherper dan PSV vanavond."
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef Rectum het volgende:
nu psv weet dat ie naast zijn lichamelijke handicap nu ook verstandelijk beperkt blijkt te zijn kunnen ze nu wel mooi subsidie voor hem aanvragen
Lelijker kan ie er niet op worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is het voordeel van Strootman, die kan met zijn gezicht al dat glas laten breken.
Jammer dat het niet is gebeurd. Wat een sukkel, gadverdamme.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef 2013 het volgende:
Met een beetje pech heeft ie gewoon z'n pezen kapot gesneden.
Ach, we moeten het niet overdrijven. Als je zo lang geblesseerd bent, met zo'n kut-elftal om je heen achterstaat en ook nog eens overdreven makkelijk rood krijgt, dan kun je wel eens emotioneel raken..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:06 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jammer dat het niet is gebeurd. Wat een sukkel, gadverdamme.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef sorcees het volgende:
Bloedeloze wedstrijd, totdat Pieterse vond dat een tatoe te gewoontjes is
Getuigd van weinig professionaliteit (het zijn toch prof voetballers?).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ach, we moeten het niet overdrijven. Als je zo lang geblesseerd bent, met zo'n kut-elftal om je heen achterstaat en ook nog eens overdreven makkelijk rood krijgt, dan kun je wel eens emotioneel raken..
Fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef 2013 het volgende:
[ afbeelding ]
Met een beetje pechgeluk heeft ie gewoon z'n pezen kapot gesneden.
Niet zo emotioneel dat je er niet meer bij denkt. Sukkel dat het is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ach, we moeten het niet overdrijven. Als je zo lang geblesseerd bent, met zo'n kut-elftal om je heen achterstaat en ook nog eens overdreven makkelijk rood krijgt, dan kun je wel eens emotioneel raken..
Een normaal mens komt ook niet door dat glas heen. Je wil niet weten hoe hard hij heeft geslagen. Ik heb ook wel eens ergens tegenaangetrapt waarvan ik dachtdat het dat wel kon hebben. Hij sloeg alleen harder dan verwacht.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Niet zo emotioneel dat je er niet meer bij denkt. Sukkel dat het is.
Als je slaat wil je er doorheen. Anders heb je je hand op 9 plaatsen gebroken.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een normaal mens komt ook niet door dat glas heen. Je wil niet weten hoe hard hij heeft geslagen. Ik heb ook wel eens ergens tegenaangetrapt waarvan ik dachtdat het dat wel kon hebben. Hij sloeg alleen harder dan verwacht.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef Rectum het volgende:
nu psv weet dat ie naast zijn lichamelijke handicap nu ook verstandelijk beperkt blijkt te zijn kunnen ze nu wel mooi subsidie voor hem aanvragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |