Alsof ie een hartaanval heeft gehadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een sneetje zo afgevoerd worden
Er ligt een slagader open dus dat is niet raar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alsof ie een hartaanval heeft gehad
ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Schpast het volgende:
Na dit soort wedstrijden vraag ik me altijd weer af waarom ik fan van PSV ben geworden.
Sneetje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet. Dacht dat het niet al te ernstig wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er ligt een slagader open dus dat is niet raar.
Las ergens dat ie 'n slagader geraakt had ofzo. Volgens mij is dat nog best lastig, dus wel knap.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij was het een slagader..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit echt moeilijk veel bloed aan het fucking raam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dacht dat het niet al te ernstig was
Ik had altijd nog wel een vorm van sympathie voor PSV, want Brabantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Schpast het volgende:
Na dit soort wedstrijden vraag ik me altijd weer af waarom ik fan van PSV ben geworden.
ALLEMAOL NEGERS DOAquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ik had altijd nog wel een vorm van sympathie voor PSV, want Brabant![]()
Maar tegenwoordig hebben ze een onzettend onsympathiek elftal
Mja als je je snijdt dan bloed je sowieso als 'n rund vaak hoewel de "wond" op zich niet al te veel voorstelt. (afgelopen dinsdag nog gehad met 'n plakbandroller of all thingsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Schpast het volgende:
[..]
Er zit echt moeilijk veel bloed aan het fucking raam.Er ligt ook maar een bloedspoor van dertig meter op de grond...
Maar het zal vast niet zo ernstig zijn.
Nehh, maarja, gevalletje eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Schpast het volgende:
[..]
Er zit echt moeilijk veel bloed aan het fucking raam.Er ligt ook maar een bloedspoor van dertig meter op de grond...
Maar het zal vast niet zo ernstig zijn.
Israel hier ver vandaanquote:
bloeding aan de onderarm is de verklaring van advocaat, niks slachtaderlijke bloedingquote:
Dan nog. Een sneetje kun je afdempen met een doekje, dit niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
bloeding aan de onderarm is de verklaring van advocaat, niks slachtaderlijke bloeding
Gadverdamme!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouwen bloeden gemiddeld veel meer op een dagen dat dan elke maand. Met Pieters komt het wel goed hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |