Begin maar vast aan dat kratje, hoef je toch niet op te sturenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Duimen voor Feyenoord dan maar zondag.

Oke.quote:
Ik gaf hem nog kansen, maar nu is het over.quote:

Wie z'n schuld is dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja gister zat ik toch helemaal niet op FOK! man

Ik kan het zelf nu.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak gifjes enzo voor hem en dan krijg ik dit. Treurig.

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak gifjes enzo voor hem en dan krijg ik dit. Treurig.
 faalbeest.
 faalbeest.

Even wat ervaringen van deze week bij elkaar schrijvenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man.Hoe kom je er ook weer op.

.
.

Lief dagboek. Whatsapp je maat kapo gewoon dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even wat ervaringen van deze week bij elkaar schrijven.

Zit jij bij de kliek 'ex-hmf-kontlikkers-die-zich-nu-tegen-hem-afzetten?'. Moet ik bouterse-eske praktijken erop na gaan houden?quote:

Ga je z'n mars breken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit jij bij de kliek 'ex-hmf-kontlikkers-die-zich-nu-tegen-hem-afzetten?'. Moet ik bouterse-eske praktijken erop na gaan houden?
Jij staat op mijn blacklist vriend.

Bavaria he. Dat zuip ik alleen als ik loaded ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begin maar vast aan dat kratje, hoef je toch niet op te sturen

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit jij bij de kliek 'ex-hmf-kontlikkers-die-zich-nu-tegen-hem-afzetten?'. Moet ik bouterse-eske praktijken erop na gaan houden?
Jij staat op mijn blacklist vriend.

Een homo die verstand van bier heeft. Die zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bavaria he. Dat zuip ik alleen als ik loaded ben.

Dat ben je toch straksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bavaria he. Dat zuip ik alleen als ik loaded ben.

Bavaria > Heineken anytime of the day though.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een homo die verstand van bier heeft. Die zie je niet vaak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |