PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Denk je dat PSV achter die reactie van Pieters staat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
Zeg ThadCastle, wat kraam jij nou weer voor een onzin uit?
ja dan zit ik ook hardop te lachen achter mijn pc'tjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef JochemP het volgende:
Ik vind het grappig als PSV'ers gefrustreerd zijn
Ik mag toch hopen van niet. Hoezo dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk je dat PSV achter die reactie van Pieters staat?
Beter dan als dronkenlap in het stadion van alles richting de grensrechter zijn hoofd te slingerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja dan zit ik ook hardop te lachen achter mijn pc'tje
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
Edit: Dat wat je in het vorige topic zei (quote faalde)
Ditzo
Dat Pieters een beetje gek is, zegt niet dat de rest van PSV zo is.. dat wilde ik ermee zeggen
Van ander forum, stond op PN in het voorbeschouwingstopicquote:AD: "PSV knalt uit de startblokken"
ED: "PSV laats niets heel van PEC"
Voetbalzone: "PEC verlaat Eindhoven met de staart tussen de benen"
NOS: "PSV kent geen genade voor arm PEC"
Telegraaf: "Slordig PSV pakt drie punten"
8-0 (4-0)
12' Mertens
16' Mertens
33' Matavs
42' Lens
55' Strootman
62' Matavs
77' Matavs
85' Matavs
Ach, als je de naam van je eigen spits al niet eens weetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van ander forum, stond op PN in het voorbeschouwingstopic
Eurosport tijdens de Africa cupquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
Morgen begint het echte voetbal weer
http://www.afrikacup.tv/Afrika%20Cup%20Toernooigids.pdf
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja dan zit ik ook hardop te lachen achter mijn pc'tje
Ik ga Zuid-Afrika wel volgen om Serero in actie te zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
Morgen begint het echte voetbal weer
http://www.afrikacup.tv/Afrika%20Cup%20Toernooigids.pdf
Hij gebruikte Eto'o met 6 chem voordat het hip was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef Thorb het volgende:
http://twitter.yfrog.com/nyv39gobj
Pieters met Eto'o
De keepersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Eurosport tijdens de Africa cup![]()
Commentator
Serero, dat hij geen 4* skills heeft is onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga Zuid-Afrika wel volgen om Serero in actie te zien.
inb4 Serero haters
Drogbaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Celebrations
Supporters
Tackles
Solo's
Velden
Ja maar denk niet dat Maher hier veel verschil had gemaakt. Verdediging en opbouw is echt heel dramatisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
Pieters hopelijk uitgeschakeld![]()
En zou me nu niet verbazen als deze week Maher gehaald wordt.
Verdedigers![]()
Niet eens een bal over 5 meter kunnen spelen, ze leken nu wel team die 6 klasse speelt ipv een team die 4 klasse speelt.
![]()
![]()
http://nl.soccerway.com/i(...)ns/2014/group-stage/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar denk niet dat Maher hier veel verschil had gemaakt. Verdediging en opbouw is echt heel dramatisch.
Is er al een wedstrijdschema van de Afrika cup?
Gezien de vrij grote hoeveelheid bloed op het glas en op de grond, zou dat zo maar kunnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beetje overdreven lijkt me, of hij heeft een adertje open. Wel echt dom van hem..
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://nl.soccerway.com/i(...)ns/2014/group-stage/
Nee, maar wie weet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar denk niet dat Maher hier veel verschil had gemaakt. Verdediging en opbouw is echt heel dramatisch.
Is er al een wedstrijdschema van de Afrika cup?
dunno, zal wel op eurosport komen allemaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Komt het ook op Nederland 1/3?
Hij is 2 punten omhoog gegaan toch? De rest van z'n stats zijn ook alleen maar omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef TBakkert het volgende:
wel grappig om te zien dat Ramires t.o.v FIFA12 is gedowngrade terwijl hij heel belangrijk was voor Chelsea in de Champions League(met name die goal tegen Barca)
shit, ik was weer te snel met iets postenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is 2 punten omhoog gegaan toch?
Hij zou minstens 84 moeten zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
shit, ik was weer te snel met iets posten
ik zag een IF van hem van FIFA 12 die 82 was, hij is nu 81 algemeen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
shit, ik was weer te snel met iets posten
ik zag een IF van hem van FIFA 12 die 82 was, hij is nu 81 algemeen.
Met 90 pace, 86 passing en 85 defending graag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij zou minstens 84 moeten zijn
daar ben ik het mee eens, maar hij is wel overpowered nu, ik gebruik hem ook veelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
85 shooting en longshot trait en 90 strength.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met 90 pace, 86 passing en 85 defending graag.
In de competitie was hij helemaal niet zo goed hoor..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel. Dit jaar is hij minder maar vorig jaar was hij echt super belangrijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de competitie was hij helemaal niet zo goed hoor..
Wat is daar raar aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Best wel raar...interview met een speler van Zwolle in zijn wedstrijdshirt nog middenin de sponsorhome van PSV
Als er meer mensen willen ben ik wel bereid mijn xbox weer heulemaal naar boven te verplaatsen voor een paar potjes vertier.quote:
Interviews met spelers doe je doorgaans op het veld of in de tunnel, tenzij het echt al na het douchen enzo is..Interviews in een sponsorhome zie je nooit hoor, zeker niet met een tegenstander en al helemaal niet voor het douchenquote:
Ik wil ook wel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als er meer mensen willen ben ik wel bereid mijn xbox weer heulemaal naar boven te verplaatsen voor een paar potjes vertier.
Ik snap best dat ze in deze kou niet al te lang buiten willen blijven. Als zon speler dan bereid is het in de plaatselijke studio te doen, die dan toevallig in de businessclub is vind ik dat niet zo raar hoor. Wat is erop tegen? Hij gaat 3 trappen op en doet daar zijn verhaal in gewoon een fijne warme ruimte in de plaats van op een ijskoud veld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Interviews met spelers doe je doorgaans op het veld of in de tunnel, tenzij het echt al na het douchen enzo is..Interviews in een sponsorhome zie je nooit hoor, zeker niet met een tegenstander en al helemaal niet voor het douchen
Dan zit je helaas verkeerd op dit forum.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zoek iemand van boven de grote rivieren voor een intellectueel gesprek.
Doe nou niet alsof jij daar wel tot in staat bentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aldus de stille manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aldus de stille man
Ik doe ook mee
Voeg zelf dan een keer wat toe (en nee hiermee wil ik niet zeggen dat ik wel wat toevoeg) ... hele tijd met zijn allen in stilte zitten is ook niet echt ideaal vind ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
Nog zo'n harde schreeuwer. Ja daar kom ik niet boven uit. De hele tijd houdou roepen en over worstenbroodjes praten
Kan ik even mijn muziekje luisterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voeg zelf dan een keer wat toe (en nee hiermee wil ik niet zeggen dat ik wel wat toevoeg) ... hele tijd met zijn allen in stilte zitten is ook niet echt ideaal vind ik.
Kom nou maar gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan ik even mijn muziekje luisteren
Jouw fluitkunsten vind ik ook wel aangenaam.
Jij dmt niet graag he kutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zo moet nog even iets opzoeken en dan xbox naar boven brengen.
Instellen dat hij automatisch update ofzo. Ik zie zodra ze gestuurd wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die dm's zie ik pas als ik naar een ander topic ga, kut.
Diouf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Schalke wint met 5-4 van Hannover..Diouf maakte nog een omhaal (de 4e van Hannover )
Diouf gaat gepricefixed wordenquote:
Da paceeeequote:
hij is toch goedkoopquote:
mij je account lenenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, iemand nog een manier om snel 25k winst te maken als ik 75k heb?
25k kopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
quote:
quote:
Fitnesskaartjes en contracten kopen en met 100-200 winst verkopen. Het kost je wel een klein uurtje om 25k bij elkaar te handelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
Het Tony-Watt effect.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou iemand Diouf nou weer pricefixen![]()
Omdat hij bij Hannover speelt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou iemand Diouf nou weer pricefixen![]()
daar zal ik sowieso wel mee beginnen, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fitnesskaartjes en contracten kopen en met 100-200 winst verkopen. Het kost je wel een klein uurtje om 25k bij elkaar te handelen.
Je moet wel een snel zijn in het klikken. Er zitten meer mensen achter goedkope fitness- en contractkaartjes aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar zal ik sowieso wel mee beginnen, bedankt voor de tip
Maintenancequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef pascal08 het volgende:
Puush is echt vervelend aan het doen.
ja weet ik, maar je kan ook mass-bidden op open bids en dan kijken hoeveel erdoor komenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moet wel een snel zijn in het klikken. Er zitten meer mensen achter goedkope fitness- en contractkaartjes aan.
twitter:puushme twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:47may last a bit longer than 15 minutes! reageer retweet
quote:
twitter:puushme twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:49:34@InferSaime we are doing maintenance currently. Sorry for the inconvenience. Really sorry. reageer retweet
Kan je mij uit de OP halen, steeds meer mannetjes die me friendrequests zenden en denk dat het daardoor komtquote:
Done.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je mij uit de OP halen, steeds meer mannetjes die me friendrequests zenden en denk dat het daardoor komt
NIet dat het veel werk is om niet te accepteren mja
Dedequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef detennismaster het volgende:
Wat is nou echt een goede gold CB voor max 5k.
Santana en Dede.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef detennismaster het volgende:
luizquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef detennismaster het volgende:
quote:
Thomas Müller.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
Welke thomas heeft mij een request gestuurd op xbl?
Kaboul, Perea.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef detennismaster het volgende:
Doe eens DMquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij werkt mijn mic niet in deze controller jongens
Van die kreeg ik dus ook o.a.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
Welke thomas heeft mij een request gestuurd op xbl?
Vooral het geel maken van zwollequote:
Kaboul is trouwens ook wel prima qua prijs kwaliteit.quote:
Konko, dat is wel lauw mang.quote:
en M'bia ook wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Kaboul is trouwens ook wel prima qua prijs kwaliteit.
Ik ga terug in m'n hol. Ik las Braziliaanse CB.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ogbonna!!!1!!!!1111
[ afbeelding ]
76 strength overtuigt mij niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en M'bia ook wel.
Ik vind zelfs Smalling in dat opzicht nog wel een beest
maar hij speelt wel oké, in game duwt hij een Akinfenwa ook wel even opzijquote:
Geloofwaardig, 76 strength duwt 96 strength wel even opzij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar hij speelt wel oké, in game duwt hij een Akinfenwa ook wel even opzij
Jij vindt Perea ook een beest. Hij is goed maar zijn lengte is wel een nadeel.quote:
was natuurlijk om even te laten zien dat je kunt overdrijven, maar dat hij niet zo verkeerd isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Geloofwaardig, 76 strength duwt 96 strength wel even opzij.
Dat compenseert hij weer door zijn workrates en 93(!) kracht. Door de lucht is hij wel minder dan andere CB's natuurlijk, ondanks hoge jumping.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij vindt Perea ook een beest. Hij is goed maar zijn lengte is wel een nadeel.
Ik dacht dat hij alles had, lengte, strength, pace. Hij beviel me ook erg, erg goed, totdat ik zag dat 'ie maar 180cm is. Sindsdien verlies ik alle kopduels met 'm.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij vindt Perea ook een beest. Hij is goed maar zijn lengte is wel een nadeel.
Nee. Falcao wint ook nauwelijks kopduels.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Perea heeft 90 jumping he..dan kan je die 1.80m prima compenseren.
Bij mij wel, al is hij nog 4cm kleiner dan Perea. Die TOTY van hem heeft 99 jumping, dus die staat gewoon op een springveer somsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee. Falcao wint ook nauwelijks kopduels.
twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 10:01:32Unfortunately scheduled PSN maintenance has over-run. The service is not expected to return until 18.30GMT. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 15:08:30Apologies for the inconvenience, but we are now not expecting PSN maintenance to conclude until around 10.00pm GMT. reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 22:02:34Unfortunately PSN maintenance is still underway and service is now not expected to resume before tomorrow morning. We'll update again soon. reageer retweet
Markt is best chaotisch na TOTY..prima SMLENO voerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
Handelen gaat zo makkelijk de laatste tijd. Ik vind gewoon continue koopjes die ik normaal nooit vind.Geluk of meer SMLENO's?
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij wel, al is hij nog 4cm kleiner dan Perea. Die TOTY van hem heeft 99 jumping, dus die staat gewoon op een springveer soms
Heb jij TOTY Falcao?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij wel, al is hij nog 4cm kleiner dan Perea. Die TOTY van hem heeft 99 jumping, dus die staat gewoon op een springveer soms
Ik was net aan het twijfelen of ik m'n ps3 nog zou starten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef wieisboos het volgende:
twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 10:01:32Unfortunately scheduled PSN maintenance has over-run. The service is not expected to return until 18.30GMT. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 15:08:30Apologies for the inconvenience, but we are now not expecting PSN maintenance to conclude until around 10.00pm GMT. reageer retweet
twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 22:02:34Unfortunately PSN maintenance is still underway and service is now not expected to resume before tomorrow morning. We'll update again soon. reageer retweet
FUT doet het gewoon toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:03 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
[..]
Ik was net aan het twijfelen of ik m'n ps3 nog zou starten.
jupquote:
Had je maar een Wii moeten nemen. Nooit problemen mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:03 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
[..]
Ik was net aan het twijfelen of ik m'n ps3 nog zou starten.
Daar kun je ook niet op Futtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Had je maar een Wii moeten nemen. Nooit problemen mee.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, net ziekste potje ooit gespeeld
Die kerel was behoorlijk goed, hij had ook een vrije toffe hybrid, maar ik heb nog nooit zo waanzinnig goed verdedigd
Ik had echt alles, en mijn keeper was ook in topvorm.
Uiteindelijk scoorde ik sweaty in de 105e minuut maar ik moest wel, anders was het pingels geworden en ik wil wel gewoon winnen
Nu even afkicken![]()
als je had verloren, had je hem waarschijnlijk de tyfus gescholdenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb me ook verontschuldigd voor de sweaty goal en hem geprezen om zn team en zn skills
Liev van je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb me ook verontschuldigd voor de sweaty goal en hem geprezen om zn team en zn skills
jupquote:
Nee dat doe ik nooit. Was ook totaal geen aanleiding voorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je had verloren, had je hem waarschijnlijk de tyfus gescholden
maar sportief
Geen idee, ik kijk nu deel 1quote:
Maakt hij veel kopgoals?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup
Maar zijn IF was ook al geniaal goed..hij schiet gewoon zo goed..maakt bijna niet uit van waar. Gewoon richten en de trekker overhalen, links of rechts. Grootste bonus nu is dat hij ook behoorlijk snel is en nu wel de Ogbonna's en Dede's voor kan blijven. Die 85 acceleration is ook lekker
Alleen jammer dat echt veel mensen ermee kappen voor de wedstrijd begint sinds ik hem heb..al 4x quit binnen de minuut..zo gaar is dat. En slecht voor mijn stats
Ik ben altijd blij als mensen quiten. Scheelt weer een hoop stress met epic comebacks en zijn toch snelle coins die je verdient.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup
Maar zijn IF was ook al geniaal goed..hij schiet gewoon zo goed..maakt bijna niet uit van waar. Gewoon richten en de trekker overhalen, links of rechts. Grootste bonus nu is dat hij ook behoorlijk snel is en nu wel de Ogbonna's en Dede's voor kan blijven. Die 85 acceleration is ook lekker
Alleen jammer dat echt veel mensen ermee kappen voor de wedstrijd begint sinds ik hem heb..al 4x quit binnen de minuut..zo gaar is dat. En slecht voor mijn stats
Ik ben niet iemand die heel veel crosses geeft, maar scoort vrij veel met het hoofd ja. Handjevol corners sowieso al wel ook. Pas 21 potjes mee gespeeld, 31 goals so far. Hij scoort zeker wel 2 goals per wedstrijd, maar ja..quitquitquitquote:
Ik juist niet..wil gewoon spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als mensen quiten. Scheelt weer een hoop stress met epic comebacks en zijn toch snelle coins die je verdient.
En slecht voor mijn stats. Die epic comebacks zijn juist leuk.quote:
quote:
Heb jij dan gewoon totaal geen trots en eer? Beetje deze jongen natrappen terwijl ik al lig te huilen over PSVquote:
Toen was de samenvatting pas bij de NOSquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Heb jij dan gewoon totaal geen trots en eer? Beetje deze jongen natrappen terwijl ik al lig te huilen over PSV
Ik ben in Nederland voor PSV.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Heb jij dan gewoon totaal geen trots en eer? Beetje deze jongen natrappen terwijl ik al lig te huilen over PSV
quote:
Vooruit, dan delen we het verdrietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland voor PSV.Totaal niet fanatiek though.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Ik eet ook nog steeds Olvarit.
Ik neem altijd een potje mee naar school of een koffertje vol als ik op reis ga.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is trouwens gewoon goed voor je no matter what age
fixedquote:
Linkje naar de bron? Kan het niet vinden op de site van VZ.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Voetbalzone postte het dus ik neem aan van wel
Voetbalzone op FBquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Linkje naar de bron? Kan het niet vinden op de site van VZ.
of Twitterquote:
zeker niet neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Jooo! Ziet er niet goed uit. Knuppel
ik las joodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Jooo! Ziet er niet goed uit. Knuppel
Toefjesquote:
Lijkt me niet check waar dat bloed op die raam zit als je je arm daar snel uit trekt haal je je eigen goed openquote:
Ik heb ook wel eens een ruit ingeslagen maar veel bloed kwam daar niet bij kijken dus het zou goed kunnen dat ie fake is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet check waar dat bloed op die raam zit als je je arm daar snel uit trekt haal je je eigen goed open
Heb je de beelden wel gezien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:05 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een ruit ingeslagen maar veel bloed kwam daar niet bij kijken dus het zou goed kunnen dat ie fake is.
Dan heb je geluk gehad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:05 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een ruit ingeslagen maar veel bloed kwam daar niet bij kijken dus het zou goed kunnen dat ie fake is.
Ja toen hij Oprah onder spoot was het wel redelijk veel zaad ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het maar een zaad interview met armstrong.
Nope :p just sayin' .quote:
http://static1.volkskrant(...)/media_l_1491138.jpgquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik werd wel mooi de kroeg uitgezet...
Het gaat er gewoon om dat die foto van zijn arm niet echt is omdat het arm op de foto 0 spier heeft en vrij dikkig is..Dat hij zijn arm door die ruit heeft geslagen en dat er overal bloed lag dat snappen we welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://static1.volkskrant(...)/media_l_1491138.jpg
Ik denk dat die foto legit is
Aanrader ja? Wat voor film is het?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Django Unchained trouwenswat een heerlijke film
een eckte Tarantinoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aanrader ja? Wat voor film is het?
Als de snee mee viel dan voeren ze hem niet zo af daar ging het mij omquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat die foto van zijn arm niet echt is omdat het arm op de foto 0 spier heeft en vrij dikkig is..Dat hij zijn arm door die ruit heeft geslagen en dat er overal bloed lag dat snappen we wel
Christoph Waltz speelt echt geniaal in beide filmsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wil hem ook graag zien. Inglourious Bastards vond ik geweldig
Dat hoor je niemand zeggen en daar ging het ook helemaal niet over. Alleen dat die foto fake was.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de snee mee viel dan voeren ze hem niet zo af daar ging het mij om
Ik zie zo een, twee drie niet waarom hij fake zou zijn. Het is niet dat voetballers altijd gespierde armen hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hoor je niemand zeggen en daar ging het ook helemaal niet over. Alleen dat die foto fake was.
Door de Oscars is iedere film al te vinden in goede kwaliteit zo ongeveer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een leuke film die al 'te koop' is?
Dr. Dolittle 3.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een leuke film die al 'te koop' is?
quote:PSV laat zojuist weten dat Erik Pieters zijn onderarm operatief gehecht moet worden. Exacte schade wordt tijdens ingreep beoordeeld.
als je voor een koppert gaat; KLOSEquote:
Neuh, ik kocht 'm voor 25k een maand geleden. Hij is nu nog steeds zoiets.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je voor een koppert gaat; KLOSE
KLOSEKLOSE
denken jullie trouwens nog dat die IF klose nog gaat stijgen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neuh, ik kocht 'm voor 25k een maand geleden. Hij is nu nog steeds zoiets.
Dit klinkt wel heel melodramatisch.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op PS3 is ie trouwens ong. 40k, ik weet niet of ie dat helemaal waard is met het oog op de financiële toekomst.
Ik noem het: het Lukaku-effect.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Markt is nu even aan het terugbouncen van een crash, maar vanaf nu gaat alles gewoon stelselmatig dalen, tenzij de kaarten echt rare worden ofzo.
Dan is het me in ieder geval gelukt om het die lading mee te gevenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel melodramatisch.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen zonder haar op hun voorhoofd
Zielig voor 'm. Half jaar niet gespeeld, staat die nu voorlopig weer aan de kant.quote:
Ik heb het niet gezegdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft/had zelf geen haar op zijn hoofd zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door ThadCastle op 19-01-2013 01:24:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn die statistieken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zijn gamerprofiel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was werkelijk de slechtstvoetballende tegenstander waar ik ooit tegen gespeeld heb.Ongelofelijk.
Serieus alleen maar (!) hoge steekballen, zelfs als z'n speler niet eens vrij liep en met z'n 9en in eigen zestien.![]()
![]()
'''
psv is als een doodgeboren kalfje. Er zit geen toekomst meer in deze club. Het geld is er bovendien doorheen gejaagd en de spelers zijn niets meer waard. wijnaldum krijg je niet kwijt, toivonen na zijn blessure ook niet, pieters transfervrij, matavz niets waard, bommel einde carriere, narsingh niets waard, tyton niks waard, mertens en strootman niet meer dan het aankoopbedrag.
Marcel Brands heeft als een casinogangster al het geld op rood gezet, gegokt en veroren en de club PSV vernield en bankroet gemaakt.
Toch is Brands slechts de man die PSV het laatste zetje richting afgrond gaf. Want het einde van psv staat al jaren vast. Het is meer dan twintig jaar een kunstmatig in elkaar gezette club. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. De tijd is gekomen voor psv om te gaan en afscheid te nemen van het vaderlandse voetbal. De executie wordt telkens maar uitgesteld, maar nu moet men toch eens een keer zeggen: we stoppen ermee, haken af, trekken de stekker eruit, we hebben geen geld meer, philips wil niks meer met ons te maken hebben, er is geen animo meer voor psv, de mensen zijn niet geïnteresseerd in deze club, niemand bekommert zich om ons lot, we voegen niets meer toe aan de voetballerij: laten we nou eens stoppen met deze onzin.
'''
Zelden zo gelachen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:38 schreef Peefiee het volgende:
'''
psv is als een doodgeboren kalfje. Er zit geen toekomst meer in deze club. Het geld is er bovendien doorheen gejaagd en de spelers zijn niets meer waard. wijnaldum krijg je niet kwijt, toivonen na zijn blessure ook niet, pieters transfervrij, matavz niets waard, bommel einde carriere, narsingh niets waard, tyton niks waard, mertens en strootman niet meer dan het aankoopbedrag.
Marcel Brands heeft als een casinogangster al het geld op rood gezet, gegokt en veroren en de club PSV vernield en bankroet gemaakt.
Toch is Brands slechts de man die PSV het laatste zetje richting afgrond gaf. Want het einde van psv staat al jaren vast. Het is meer dan twintig jaar een kunstmatig in elkaar gezette club. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. De tijd is gekomen voor psv om te gaan en afscheid te nemen van het vaderlandse voetbal. De executie wordt telkens maar uitgesteld, maar nu moet men toch eens een keer zeggen: we stoppen ermee, haken af, trekken de stekker eruit, we hebben geen geld meer, philips wil niks meer met ons te maken hebben, er is geen animo meer voor psv, de mensen zijn niet geïnteresseerd in deze club, niemand bekommert zich om ons lot, we voegen niets meer toe aan de voetballerij: laten we nou eens stoppen met deze onzin.
'''
Zelden zo gelachen
Er zit wel een harde kern van waarheid in. Ach PSV'erts, huil er niet om, jullie hebben altijd nog carnaval.![]()
Nu zondag feyenoord even oprollen en men weekend kan niet meer stukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zit wel een harde kern van waarheid in. Ach PSV'erts, huil er niet om, jullie hebben altijd nog carnaval.![]()
''
Ik zie hem heel graag spelen: PSV met Van Bommel: 17 verliespunten. PSV zonder hun held: 0 verliespunten.
Bommeltje is teruggekomen om er eigenhandig voor te zorgen dat PSV geen kampioen wordt. Fantastisch toch?
''
Daarnaast ben ik ook benieuwd wat Pieters krijgt:
Tackle van achter is al 3 potjes, 'kanker-scheids' roepen en daarnaast nog een deur en een raam slopen. Als ze ballen hebben in Zeist dan schorsen ze hem voor een pot of 10.![]()
''Wat is dommer?
Na maanden van revalidatie wegens een gebroken middenvoetsbeentje hard tegen een wand schoppen of zo hard met je hand tegen een extra verstevigd glazen raam slaan waardoor je voor hechtingen per ambulance naar het ziekenhuis moet..''
![]()
![]()
Hij moet een operatie onder gaan, dus dat maakt niks uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:45 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Nu zondag feyenoord even oprollen en men weekend kan niet meer stuk![]()
''
Ik zie hem heel graag spelen: PSV met Van Bommel: 17 verliespunten. PSV zonder hun held: 0 verliespunten.
Bommeltje is teruggekomen om er eigenhandig voor te zorgen dat PSV geen kampioen wordt. Fantastisch toch?
''
Tackle van achter is al 3 potjes, 'kanker-scheids' roepen en daarnaast nog een deur en een raam slopen. Als ze ballen hebben in Zeist dan schorsen ze hem voor een pot of 10.![]()
Zei hij kanker scheids?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:45 schreef Peefiee het volgende:
[..]
''
''
![]()
jaquote:![]()
En zo'n operatie ben je niet lang door uitgeschakeld. Maar wat een achterlijke debiel is die gast toch...![]()
Zonder respect geen voetbal weer snel vergeten dus. Maar hij krijgt nog zeker wel disciplinaire maatregelen hoor, laat dat maar aan Advocaat overquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:52 schreef Peefiee het volgende:
[..]
ja![]()
En zo'n operatie ben je niet lang door uitgeschakeld. Maar wat een achterlijke debiel is die gast toch...![]()
Even oprollenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:45 schreef Peefiee het volgende:
[..]
''
''
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Iets bijzonder gebeurt na onze vroege discussie ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Heb je die chick nog meegemaakt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:11 schreef BDIL het volgende:
Iets bijzonder gebeurt na onze vroege discussie ?
RvP; Feyenoord
Nee, was gestopt na de drugs discussiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je die chick nog meegemaakt?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Borussia Dortmund.![]()
Ik speelde te laatste 2 weken zo bagger dat ik bijna 4x zou degraderen naar divisie 2, wat uiteindelijk dus net goed ging elke keer.
Zojuist speelde ik eigenlijk weer een wedstrijd zoals ik ze voor mijn slechte periode speelde, gewoon overtuigend. IF Lewan is echt precies wat ik nodig had, heerlijke balcontrole en superdodelijk. Die pace mis je absoluut niet. Reus vlamt ook weer zoals 'ie deed met Gomez en Klose. Echt heerlijk. Ik ga even fappen op deze goal:![]()
![]()
Waarmee neem je op passie?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik wilde haar trouwen, maar ze was al bezetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, was gestopt na de drugs discussie![]()
![]()
Feyenoord zal alles geven natuurlijk, net zoals Utrecht dat altijd doet. Als Ajax zich net gek laten maken, kan niemand in de Eredivise Ajax verslaan, zo simpel is het. Ze zullen zelf het spel moeten maken en niet terug gaan hangen na een vroege treffer, dat is waar het vaak misgaat. Ik hoop dat het een makkie zal worden, maar dat zal wel niet. Ach, zolang Pelle geen omhalen gaat maken mag het best een spannende wedstrijden worden, wat mij betreft.quote:![]()
Telefoontje. En nee, niet met m'n antwoordapparaat.quote:
Als je mij gewoon een .mp4'tje stuurt of een dergelijk formaat, dan maak ik er wel een gifje van.![]()
Nog best scherp..betere kwaliteit dan wanneer je het zou uploaden via EAquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Telefoontje. En nee, niet met m'n antwoordapparaat.
Alleen jammer van die reflectie..die had dat andere gifje minder volgens mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb onder een te lage hoek gefilmd, dan krijg je die beeldlijnen die gaan interfereren. Zal het volgende keer weer op goede hoogte doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog best scherp..betere kwaliteit dan wanneer je het zou uploaden via EA
Alleen jammer van die reflectie..die had dat andere gifje minder volgens mij.
Ik filmde nu trouwens op 640x480 geloof ik. Ik kan ook FullHD filmen, maar dan worden die GIF'jes zo giga.![]()
![]()
heb jij een xbox? ps3 werkt niet bij mij ''we are sorry'' (EA)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:18 schreef pascal08 het volgende:
Borussia Dortmund.![]()
Ik speelde te laatste 2 weken zo bagger dat ik bijna 4x zou degraderen naar divisie 2, wat uiteindelijk dus net goed ging elke keer.
Zojuist speelde ik eigenlijk weer een wedstrijd zoals ik ze voor mijn slechte periode speelde, gewoon overtuigend. IF Lewan is echt precies wat ik nodig had, heerlijke balcontrole en superdodelijk. Die pace mis je absoluut niet. Reus vlamt ook weer zoals 'ie deed met Gomez en Klose. Echt heerlijk. Ik ga even fappen op deze goal:
[ afbeelding ]![]()
Al heel lang maintenancequote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:39 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
heb jij een xbox? ps3 werkt niet bij mij ''we are sorry'' (EA)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een Xbox ja. PSN is ook down for maintenance geloof ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:39 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
heb jij een xbox? ps3 werkt niet bij mij ''we are sorry'' (EA)![]()
Ik speel al heel de avond zonder problemen op PS3.Elke zweetneus van je sokken krijg iedereen. En zo is het.![]()
Ik heb net deze scripting goal tegen gekregen in de verlenging
De nummer 4 (jongen met donkere huidskleur) bestuurde ik niet. Ik bestuurde de buitenste cb (onderin). Deze bal kwam van een trap van zijn keeper, die vervolgens helemaal door stuitert naar zijn spits omdat mijn verdediger op een of andere manier stapt. Wat er dan bovendien nog gebeurt
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/149032895
Je wil echt niet weten hoe traag die bal ingame ging![]()
![]()
offline zekerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:41 schreef Bmo89 het volgende:
Ik speel al heel de avond zonder problemen op PS3.![]()
![]()
Ik speel tegen een gozer uit Saudi-Arabië. Gaat 'ie tijdrekken vanaf de 80e minuut. Opkankeren met de terroristen van XBL. Ga lekker driften ofzo.![]()
kijkuit straks bombardeert ie je nogquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:57 schreef pascal08 het volgende:
Ik speel tegen een gozer uit Saudi-Arabië. Gaat 'ie tijdrekken vanaf de 80e minuut. Opkankeren met de terroristen van XBL. Ga lekker driften ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:00 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
kijkuit straks bombardeert ie je nog![]()
![]()
Kabouter Wesleyquote:
die is echt vet, dat vind ik echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kabouter Wesley
die is echt vet, dat vind ik echt.wie is die meneer met zwaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
that's captain Jack Sparrow, savvy?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het psv netwerkomfg wat is dat geniaal, denken ze dat ze Martins Indi kunnen kopen
meest geniale forum dat er is.
RvP; Feyenoord
Ik kijk te weinig tvquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
that's captain Jack Sparrow, savvy?![]()
![]()
Mijn 50e Gold Cup gewonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is Johnny depp natuurlijk.RvP; Feyenoord
is de hoofdrolspeler van de Pirates of the Caribbean film-reeksquote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die film heb ik wel gezien, het eerste deel. Ik weet er niet veel meer vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is de hoofdrolspeler van de Pirates of the Caribbean film-reeksJohn Depp had ik er nooit in herkend
Nog een uurtje of 5. Kunnen we weer online
![]()
![]()
3x tegen een 5 atb team gespeeld vandaag. 3x ultra defensive gaan spelen. Eerst tien minuten de bal rond tikken achterin en hem er dan in 1x inleggen. 3x winnen met 60% balbezit.
GENOT!![]()
deel 1 was dan ook veruit de bestequote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die film heb ik wel gezien, het eerste deel. Ik weet er niet veel meer vanJohn Depp had ik er nooit in herkend
Nog een uurtje of 5. Kunnen we weer online
ja, ik ga zo toch slapen, dus geen probleem...
trouwens, mijn broertje had met zo'n giveaway TOTY Dani Alves en TOTY Xabi Alonso gewonnen![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
dat is nog eens ziek zegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deel 1 was dan ook veruit de beste
ja, ik ga zo toch slapen, dus geen probleem...
trouwens, mijn broertje had met zo'n giveaway TOTY Dani Alves en TOTY Xabi Alonso gewonnen![]()
Deelt de opbrengst toch zeker wel met jou?
![]()
trusten
hij heeft nog geen maand geleden al zijn spelers verkocht en we spelen nu op dezelfde account. dus alles is ook voor mij, alleen hij mag voor 50% meebeslissen wat voor team we kopenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dat is nog eens ziek zegDeelt de opbrengst toch zeker wel met jou?
Succesvol avondje dusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij heeft nog geen maand geleden al zijn spelers verkocht en we spelen nu op dezelfde account. dus alles is ook voor mij, alleen hij mag voor 50% meebeslissen wat voor team we kopenSlaap lekker
![]()
![]()
Prachtig die menstruerende psv aanmoedigerszo zuur als de neten, prachtig
RvP; Feyenoord
Doe nou niet. Mocht Ajax Feyenoord 4-0 billenkoek geven dan ben jij ook zoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:20 schreef vandermar het volgende:
Prachtig die menstruerende psv aanmoedigerszo zuur als de neten, prachtig
![]()
![]()
Psv netwerk, niet hierquote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe nou niet. Mocht Ajax Feyenoord 4-0 billenkoek geven dan ben jij ook zo
RvP; Feyenoord
FipoRvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: