quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:47 schreef Gravedigger het volgende:
Zandschep
_ _ E _ E _ _ _ _
Fout geraden:
Niet ongeduldig bedoelt hoor en dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:03 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
IK MOET DE OP NOG AANPASSEN, EVEN GEDULD AUB
Ja klopt! Mooie gok maar helaas niet goed..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:07 schreef Gravedigger het volgende:
In de laatste post gokte ik zandschep
Moet deze weg?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Black-beauty-babe het volgende:
We kunnen weer, Gravedigger had een nieuw deel moeten openen omdat hij als laatste gepost heeft.
Tip: Bij banaantjEE moet je (+1) weg halen en achter gravedigger: (+1)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:30 schreef Fluxy het volgende:
Gravedigger +1
Gravedigger 20
Differ 12
Black-beauty-babe 5
Greenpeas 3
HulkHeld 1
computergirl 1
Crazy-Al 1
Labotte 1
Haque 1
Murdera 1
banaantjeEE 2 (+1)
Vetnek 1
Je hebt toch een punt gekregenquote:
Klopt niet...laten we deze niet gewoon open en starten we met een nieuwe? Ik vind als je eentje opstart moet je die ook uitzitten...quote:
Soms kan dat niet altijd, als ik vlak voor dat ik naar mijn werk ga het woord raad dan moet ik een nieuwe maken en kan bv. niet eerder reageren of dat ik weer thuis/onderweg ben. Dus even geduldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Klopt niet...laten we deze niet gewoon open en starten we met een nieuwe? Ik vind als je eentje opstart moet je die ook uitzitten...
Misschien regel dat als je weggaat er -1 afgaat? (zoals bij de AKQ)
Je hebt het door.. Ik had perongeluk 14 letter gedaan maar het waren er 13... Sorry... Ik zag het nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Heyyyy, hier klopt iets niet.
Je bent van een 14 letter woord naar een 13 letter woord gegaan....
????quote:
quote:
Punt is voor jou, dus het is aan jou.quote:
Toevalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:17 schreef Fluxy het volgende:
Hoe kom je toch op een woord van 22 letters
Grave digger is echt goed in dit spel!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:32 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Gravedigger 22 (+1)
Differ 12
Black-beauty-babe 6
banaantjeEE 4
Greenpeas 3
HulkHeld 1
computergirl 1
Crazy-Al 1
Labotte 1
Haque 1
Murdera 1
Vetnek 1
Fluxy 1
quote:
quote:
Sorry, niet zo snel gezien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:56 schreef Gravedigger het volgende:
Ik had het al geëdit Bbbm maar ga je gang. Bespaart mij weer bedenken
Ja, maar de regel zou moeten worden, dat wie een gok waagt, zijn post niet meer mag editten...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:08 schreef Gravedigger het volgende:
Editten kan makkelijk zokm als er na een post nog letters blijven staan. Doe ik regelmatig.
Is goed, maar ik zei net dat ik je edit niet had gezien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:08 schreef Gravedigger het volgende:
Editten kan makkelijk zokm als er na een post nog letters blijven staan. Doe ik regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |