En inderdaad transparanter, bij die schoenen zie je dat er toch wel een verkleuring is. Maar goed, witte auto's hebben daar denk ik geen last van.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:16 schreef Goddelijker het volgende:
Betaalbaarder en transparanter en ik denk dat de manier van aanbrengen ook nog niet aan de particulier besteed is.
Wat van bekleding? Wat van vlek? Foto?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik zou graag wat vlekken uit mijn bekleding willen halen, graag ook de vlekken uit het dak. Is dit aan te raden zelf te doen, of kan ik beter informeren bij een professioneel bedrijf?
Ik zal morgenmiddag even een paar foto's maken van het interieur. Het gaat om stoffen bekleding.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
Wat van bekleding? Wat van vlek? Foto?
Hierbij de beloofde foto's:quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
Wat van bekleding? Wat van vlek? Foto?
En waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Fuuuuuu, gaat weer kutweer worden vrijdag.
EDIT: Bovenstaande vlekken moet je niet zelf doen.
Ik zou APC verdunnen in een spraybottle, opspuiten en inborstelen en daarna afnemen. Hielp bij mij tegen saus en drinken op de stoel. Het beste zou zijn een extractor maar die zul je niet hebben staan denk ik?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hierbij de beloofde foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je kijkt naar de stoffen bekleding zie je dat de stof in kwestie op de vlekplekken veel te dun is om een agressieve behandeling te ondergaan met bijvoorbeeld een extractor, alleen een zeer ervaren detailer zou deze vlekken er uit kunnen krijgen zonder bijkomende schade. De APC oplossing die je aangeeft zal weliswaar een aantal vlekken doen verminderen, maar doordat er een hoop vlekken al langere tijd inzitten zal het nooit een bevredigend resultaat opleveren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef Repeating het volgende:
[..]
En waarom?
[..]
Ik zou APC verdunnen in een spraybottle, opspuiten en inborstelen en daarna afnemen. Hielp bij mij tegen saus en drinken op de stoel. Het beste zou zijn een extractor maar die zul je niet hebben staan denk ik?
Nee klopt, ik heb geen extractor staan. Daarom dacht ik dat het wellicht voordeliger is om hem gewoon te laten reinigen. Ik had iets gelezen over 'shamponeren'?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef Repeating het volgende:
[..]
En waarom?
[..]
Ik zou APC verdunnen in een spraybottle, opspuiten en inborstelen en daarna afnemen. Hielp bij mij tegen saus en drinken op de stoel. Het beste zou zijn een extractor maar die zul je niet hebben staan denk ik?
Shamponeren == met een extractor aan de slag. Als je dat voor het eerst zelf zou doen met jouw interieur (oude auto?) die wat verweerd is qua stof, dan ga je daar geen goeie resultaten mee krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb geen extractor staan. Daarom dacht ik dat het wellicht voordeliger is om hem gewoon te laten reinigen. Ik had iets gelezen over 'shamponeren'?
Ik ben zelf ook niet bereid om zo'n extractor aan te schaffen, maar ik zou het dan graag professioneel willen laten reinigen. De auto komt uit 2001.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Shamponeren == met een extractor aan de slag. Als je dat voor het eerst zelf zou doen met jouw interieur (oude auto?) die wat verweerd is qua stof, dan ga je daar geen goeie resultaten mee krijgen.
Dan zou ik even rondkijken voor een detailer die dit voor je kan doen. Het zijn wel verweerde vlekken btwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:42 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet bereid om zo'n extractor aan te schaffen, maar ik zou het dan graag professioneel willen laten reinigen. De auto komt uit 2001.
Ja, als het maar een beetje opgefrist kan worden. Ik neem aan dat die afdruk van een sigaret op het hemeltje wel zelf te reinigen is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik even rondkijken voor een detailer die dit voor je kan doen. Het zijn wel verweerde vlekken btw
Die vlek zou met de APC oplossing van hierboven wel weggaan ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja, als het maar een beetje opgefrist kan worden. Ik neem aan dat die afdruk van een sigaret op het hemeltje wel zelf te reinigen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |