Arme tieten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, als Rhu hier niet meer komt kijken scheelt dat wel wat tiet ja.
Wat stom.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tot nu toe is het complete topic tietloos!
Wie nietquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
Minder? Wie hebben jullie nu weer weggejaagd?
quote:
I bet you arequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Tegan het volgende:
Oeh, ik ben juist wel van de grote stukken vlees.
quote:
Rookworst?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef Tegan het volgende:
He, een ouder iemand die véél verder is.
Wut?quote:
En niet van die magere?quote:
Je hebt hebt 'verder' en 'véél' verder. Kinderen hebben valt in die laatste categoriequote:
Akkoord! Mits ik hier nog wel welkom ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:21 schreef MissMSX het volgende:
Je hebt hebt 'verder' en 'véél' verder. Kinderen hebben valt in die laatste categorie
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Tegan het volgende:
Oeh, ik ben juist wel van de grote stukken vlees. Op een van onze eerste dates had date voor ons 500gram steakes gebakken
. Dat was tof! Zo'n hamburger lijkt me ook wel tof, maar dat vult zo erg en er zitten altijd dingen op die ik minder lekker vind. Het liefst eet ik gewoon in een gezellig eetcafe ofzo. Of ik maak zelf iets thuis. Ik zit in de horeca en date heeft jaren in de horeca gezeten, dus het meeste kunnen we zelf zo from scratch maken
.
Let's hear it for the ouders!quote:
Zolang je niet met babyfoto's aan komt zetten zullen we je aanwezigheid accepteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Akkoord! Mits ik hier nog wel welkom ben.
Mits babyfoto'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Akkoord! Mits ik hier nog wel welkom ben.
He, ik wilde nét foto's van de nageboorte plaatsenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zolang je niet met babyfoto's aan komt zetten zullen we je aanwezigheid accepteren.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef L-E het volgende:
Vanavond ontdekte ik dat er baby's zijn met een eigen facebook. Ik schrok daarvan.
Baby's die al kunnen schrijven op die leeftijd zijn ook jeukwaardig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef nectarientje het volgende:
Net heerlijk in bad geweest in nieuwe huis van vrienden
Baby's die zogenaamd grappige teksten schrijven over hun volle luier zijn ook jeukwaardig
Je bent gewoon jaloers op die babies dat jij dat niet kon op die leeftijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
Baby's die al kunnen schrijven op die leeftijd zijn ook jeukwaardig.
Op die leeftijd hield ik het inderdaad bij eten, slapen en schijten. Je moet niet meteen de wereld laten zien wat je in huis hebt. Dat kweekt verwachtingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op die babies dat jij dat niet kon op die leeftijd.
Wat een ambitie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
Op die leeftijd hield ik het inderdaad bij eten, slapen en schijten. Je moet niet meteen de wereld laten zien wat je in huis hebt. Dat kweekt verwachtingen.
Ha T.quote:
Het gros van de bevolking komt nooit voorbij die fase.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op die leeftijd hield ik het inderdaad bij eten, slapen en schijten.
Best aardig. En met jou?quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gros van de bevolking komt nooit voorbij die fase.
Niet echt, voel mij al een deel van de week niet heel top. Dit weekend dus vooral relaxen en op krachten komen. Sowieso ga je toch voor je lol de deur niet uit met al die opgevroren sneeuw hier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:50 schreef Tegan het volgende:
Ook wel prima.
Nog plannen dit weekend?
Tenzij je graag benen breekt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt, voel mij al een deel van de week niet heel top. Dit weekend dus vooral relaxen en op krachten komen. Sowieso ga je toch voor je lol de deur niet uit met al die opgevroren sneeuw hier.
Het lopen op ijs ging gister toch stukken makkelijker na een aantal biertjes.quote:
Komt goed, niks dramatisch gelukkig. Net zoals elke andere kerel heb ik vooral last van overdreven veel zelfmedelijden als gevolg van een simpel verkoudheidje.quote:
Dat effect heeft bier, het laat alle angst verdwijnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lopen op ijs ging gister toch stukken makkelijker na een aantal biertjes.
Daar ben je een man voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed, niks dramatisch gelukkig. Net zoals elke andere kerel heb ik vooral last van overdreven veel zelfmedelijden als gevolg van een simpel verkoudheidje.
Nicequote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Bijna al m'n spullies staanNog even wat kasten halen bij de Ikea en hopelijk komt de oven ook deze week, volgende week komt de monteur voor the interwebz et voila.
Wat fijn!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Bijna al m'n spullies staanNog even wat kasten halen bij de Ikea en hopelijk komt de oven ook deze week, volgende week komt de monteur voor the interwebz et voila.
Pfft kun je eindelijk pizza's bakken, kun je een week later alweer naar justeat.nl, lekker nutteloos.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Tof!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ben je gek? Ik word omringd door restaurants en toko's.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pfft kun je eindelijk pizza's bakken, kun je een week later alweer naar justeat.nl, lekker nutteloos.
ff pics loeren. in je topic staan ze neem ik aan?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Woohoo!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef CherryLips het volgende:
O, dus niet per drie, uhm jammer. Weet ook niet of het een vrouwtje is en wat zij al heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef CherryLips het volgende:
cavia's houd je in koppels van twee vrouwtjes of twee jonge broertjes, of een ex-mannetje en een vrouwtje.
Hamsters zitten alleen
Cavia's kosten denk ik tussen de 15 en de 25 euro, hamsters rond de tien euro. Ik heb mijn mormels niet uit de dierenwinkel dus ik weet het niet zeker.
Per drie kan ook, drie vrouwtjes of twee vrouwtjes en een ex-mannetje, die combinatie heb ik ook. Maar drie mannetjes gaat fout, dat weet ik nog uit eigen ervaring van vroegerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dus niet per drie, uhm jammer. Weet ook niet of het een vrouwtje is en wat zij al heeft.
Dankje voor de info.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Per drie kan ook, drie vrouwtjes of twee vrouwtjes en een ex-mannetje, die combinatie heb ik ook. Maar drie mannetjes gaat fout, dat weet ik nog uit eigen ervaring van vroeger
Ik heb ook een schaapje maar die is schizofreen dus eigenlijk heb ik vier cavia's. Vandaag is het ook volle maan ofzo, geen idee, maar dat beest loopt enorm te klieren.
nee ik heb hele saaie monsters, je hoort alleen gepiep als de schizofeen hitsig is en het mannetje verkracht of als ze haar zusje bijtquote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dus je hoort de hele tijd dat gepiep? Viel op toen ik daar op bezoek was.
Ze zijn jou gewoon gewend, weten dat je altijd met eten komt.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee ik heb hele saaie monsters, je hoort alleen gepiep als de schizofeen hitsig is en het mannetje verkracht of als ze haar zusje bijten als m'n vader in de kelder is geweest, want daar liggen de groentes. Als ik groente ga halen reageren ze niet. Ze haten me.
CL zit onder de plak bij de hamsters!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zijn jou gewoon gewend, weten dat je altijd met eten komt.
Awww!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Henk piepte alleen als je zijn kooi dichtdeed terwijl hij zijn pootje nog tussen de deur had.
Ze gaan nu wel op de rand van de bak staan als ze s avonds andijvie krijgen. Alleen Knofje niet want die wordt weggepest door Schaap. Beer flikkert bijna uit de bak, zo hebberig is ie.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zijn jou gewoon gewend, weten dat je altijd met eten komt.
Dat is ook mijn halte.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja het stukje lopen naar de tram is wel irritanter nu
Ik ga deze week zo'n 10x met dat ding sowieso.. dus mocht je gaan. Grote kans dat je mij tegenkomtquote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef Q. het volgende:
Dat is ook mijn halte.Die ene keer per jaar dat ik met de tram ga dan.
Grote kans dat ik niet ga.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga deze week zo'n 10x met dat ding sowieso.. dus mocht je gaan. Grote kans dat je mij tegenkomt
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
Nog een stel tieten voor het topic
Hoi
En date, hoeveel eet hij?quote:Op maandag 21 januari 2013 08:58 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Mijn bunnies vreten helemaal niet zoveel... Kosten paar euro per week. Als ik groenten eet krijgen ze een deel. Hun eigen spullen kosten niets.
Betalen om seks te krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:04 schreef Tegan het volgende:
Date is wel duur ja. Maar soms betaalt hij de boodschappen en hij heeft seks met me. Dus wash.
Die van mij jakkeren er elke week een kilo witlof en ruim een krop andijvie doorheen, en twee tot drie paprika'squote:Op maandag 21 januari 2013 08:58 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Mijn bunnies vreten helemaal niet zoveel... Kosten paar euro per week. Als ik groenten eet krijgen ze een deel. Hun eigen spullen kosten niets.
Absoluut!quote:
ik betwijfel of dat zijn eigen bloed is.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
De bovenste is mooier, maar ook wel wat zielig met al die wonden.
Deze danquote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
De bovenste is mooier, maar ook wel wat zielig met al die wonden.
Konijnen zijn net koeien. Eten voornamelijk hooi/gras. Wat korrels voor voedingstoffen en beetje groenten als snack. Als ik veel groentes geef krijgen ze diaree, ze moeten echt kilo's hooi voor de vezels. Nou dat kost niets.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij jakkeren er elke week een kilo witlof en ruim een krop andijvie doorheen, en twee tot drie paprika'smaar cavia's eten ook meer groente dan konijnen geloof ik.
Vriendin van me vroeg ook een keer waarom die beesten niet gewoon met mij mee-aten. Alsof ik zoveel andijvie en witlof eet, ik eet juist met die beesten mee
konijnen zijn idd net koeien, zit alleen wat minder vlees aanquote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Konijnen zijn net koeien. Eten voornamelijk hooi/gras. Wat korrels voor voedingstoffen en beetje groenten als snack. Als ik veel groentes geef krijgen ze diaree, ze moeten echt kilo's hooi voor de vezels. Nou dat kost niets.
Smaakt wel goed in een stoofpotje.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
konijnen zijn idd net koeien, zit alleen wat minder vlees aan.
Of met knoflook, conejo al ajoquote:Op maandag 21 januari 2013 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Smaakt wel goed in een stoofpotje.
Of op een bedje van andijvie en witlof. Oh, de ironie.quote:
Jij bent ook echt de wortel van alle kwaad he?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op een bedje van andijvie en witlof. Oh, de ironie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |