Leuk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel even lekker stoned wat ik heb m'n lenzen ook in dus dubbele sterkte, waar je half scheel van gaat kijken
Zeker, helaas is het weekend ook drukdrukdrukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yayy wat waren we er aan toe
Ah, die sterkte heb ik ook maar volgens mij zie ik slechter als iemand die -6 heeft.quote:
Nee, logisch. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, die sterkte heb ik ook maar volgens mij zie ik slechter als iemand die -6 heeft.
Voorbeeldje, als ik een 2 euro munt met gestrekte hand van mij vandaan hou kan ik de 2 echt niet meer zien
ach altijd beter dan schoolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeker, helaas is het weekend ook drukdrukdruk
Even testen hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, die sterkte heb ik ook maar volgens mij zie ik slechter als iemand die -6 heeft.
Voorbeeldje, als ik een 2 euro munt met gestrekte hand van mij vandaan hou kan ik de 2 echt niet meer zien
quote:
Kijk dit bedoel ik nouquote:
Als ik geen lenzen in heb zie het ook niet hoor denk ik, maar met lenzen/bril wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Kijk dit bedoel ik nou![]()
Maar ik wil helemaal geen bril op, vind het zelf niet mooi. En lenzen mag ik niet in omdat mijn ogen daar niet tegenkunnen of zoiets
Misschien op mn 18e dan maar een lasershow ondergaan
ik draag geen bril/lenzenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Kijk dit bedoel ik nou![]()
Maar ik wil helemaal geen bril op, vind het zelf niet mooi. En lenzen mag ik niet in omdat mijn ogen daar niet tegenkunnen of zoiets
Misschien op mn 18e dan maar een lasershow ondergaan
Oh, wacht, je deed ''de munttest van nodig'' met lenzen in? Dat was natuurlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik geen lenzen in heb zie het ook niet hoor denk ik, maar met lenzen/bril wel natuurlijk.
Niks mis met een bril, je went er wel aan!
Ik kreeg een bril toen ik 12 was en vond het ver-schrik-ke-lijk. Tegenwoordig verkies ik soms m'n bril soms zelfs boven lenzen, als ik te lui ben om lenzen in te doen bijvoorbeeld.Ik zou toch maar eens je ogen gaan laten opmeten en een goede bril uitzoeken want dat is chill in alle opzichten (je ziet goed, geen hoofdpijn, etc).
Ik zal hem vanavond eens doen zonder lenzen/bril.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, wacht, je deed ''de munttest van nodig'' met lenzen in? Dat was natuurlijk niet de bedoeling![]()
Heb zelf wel een bril hoor, gebruik hem altijd voor TV en pc thuis etc. Maar vind het gewoon niet mooi terwijl ik het wel hard nodig heb.
Maar als ik naar het HBO ga moet ik mijn bril toch maar iets meer gaan dragen, kan ik het bord ook nog eens een keer zien![]()
Heb trouwens niet snel last van hoofdpijn, behalve als ik moedwillig een film probeer te volgen op school en mijn oog iets naar buiten ''druk'' (moeilijk uit te leggen, doe je door je wijsvinger net buiten je oog op de normale huid te zetten en dan heel iets naar buiten drukken, als je dat goed doet krijg je scherp beeld) Heb wel altijd last van vermoeidheid, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik altijd laat ga slapen (ben avondmens, geen ochtend) maar bijv. op het werk heb ik daar geen last van, dus zal er ook wel aan liggen dat ik school ontiegelijk saai vind.
Wow, horen posts van dit formaat nog in een SC thuis
Bord vind ik toch wel het vervelendste, kan er nooit wat van lezen als ik niet op de voorste rij in het midden zitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond eens doen zonder lenzen/bril.
Jaa ik begrijp best dat je je bril niet mooi vind maar als je er een keer de tijd voor neemt om een goede uit te zoeken dan kan het ook heel leuk staan hoor. Een jongen uit mijn klas draagt normaal lenzen maar had laatst een keer z'n bril op, nou je kon me wegvegen![]()
Sowieso is het handig idd voor school om een bril te hebben, ik kreeg een keer m'n lenzen niet goed in en ik dacht dat m'n bril in m'n tas zat. Ik had haast dus ik had zoiets van 'ik doe hem op school wel op', bleek dat ik hem dus niet bij me had. Moest ik de hele dag aan iedereen gaan vragen wat er nou op het bord stond.
En ja ik begrijp wat je bedoeld, wat ik altijd deed was met m'n ogen knijpen als ik iets niet kon lezen want dan wordt het ook wel scherper. Alleen ziet het er niet uit en krijg je er rimpels van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |