abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121730297

Waar iedereen die jong is, of zich jong voelt, mee mag praten over van alles, en nog wat!
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post

OP gemaakt door Stu
Tax wil tetten :)!
pi_121730394
Yes.
Eindelijk weekend.
pi_121730486
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef msacras het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ]

wel even lekker stoned wat ik heb m'n lenzen ook in dus dubbele sterkte, waar je half scheel van gaat kijken _O-
Leuk!

Wat voor sterkste heb je?
pi_121730524
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:54 schreef nodig het volgende:

[..]

Leuk!

Wat voor sterkste heb je?
dankje! -1,50 en -2,00
pi_121730539
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef msacras het volgende:

[..]

dankje! -1,50 en -2,00
Ik ook.
pi_121730556
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:51 schreef JRRY het volgende:
Yes.
Eindelijk weekend.
yayy wat waren we er aan toe
pi_121730572
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

yayy wat waren we er aan toe
Zeker, helaas is het weekend ook drukdrukdruk
pi_121730587
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ik ook.
spannend
pi_121730603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef msacras het volgende:

[..]

dankje! -1,50 en -2,00
Ah, die sterkte heb ik ook maar volgens mij zie ik slechter als iemand die -6 heeft.

Voorbeeldje, als ik een 2 euro munt met gestrekte hand van mij vandaan hou kan ik de 2 echt niet meer zien
:'(
pi_121730607
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef msacras het volgende:

[..]

spannend
echt wel
pi_121730625
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef nodig het volgende:

[..]

Ah, die sterkte heb ik ook maar volgens mij zie ik slechter als iemand die -6 heeft.

Voorbeeldje, als ik een 2 euro munt met gestrekte hand van mij vandaan hou kan ik de 2 echt niet meer zien
Nee, logisch. Ik ook niet.
pi_121730644
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef JRRY het volgende:

[..]

Zeker, helaas is het weekend ook drukdrukdruk
ach altijd beter dan school
pi_121730658
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef nodig het volgende:

[..]

Even testen hoor :9
pi_121730664
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef JRRY het volgende:

[..]

Nee, logisch. Ik ook niet.
Uitgetest? :P
pi_121730677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:59 schreef nodig het volgende:

[..]

ik zie die 2 wel dan :o
pi_121730691
Ik wel, prima zelfs :D
pi_121730756
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ik zie die 2 wel dan :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:00 schreef msacras het volgende:
Ik wel, prima zelfs :D
Kijk dit bedoel ik nou :(
Maar ik wil helemaal geen bril op, vind het zelf niet mooi. En lenzen mag ik niet in omdat mijn ogen daar niet tegenkunnen of zoiets :o

Misschien op mn 18e dan maar een lasershow ondergaan :+
pi_121730892
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:59 schreef nodig het volgende:

[..]

met een 1euromunt want had geen 2 euro.
pi_121730899
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

Maar ik wil helemaal geen bril op, vind het zelf niet mooi. En lenzen mag ik niet in omdat mijn ogen daar niet tegenkunnen of zoiets :o

Als ik geen lenzen in heb zie het ook niet hoor denk ik, maar met lenzen/bril wel natuurlijk.

Niks mis met een bril, je went er wel aan!
Ik kreeg een bril toen ik 12 was en vond het ver-schrik-ke-lijk. Tegenwoordig verkies ik soms m'n bril soms zelfs boven lenzen, als ik te lui ben om lenzen in te doen bijvoorbeeld. :') Ik zou toch maar eens je ogen gaan laten opmeten en een goede bril uitzoeken want dat is chill in alle opzichten (je ziet goed, geen hoofdpijn, etc).
pi_121730980
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

ik draag geen bril/lenzen :P
pi_121731183
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:05 schreef msacras het volgende:

[..]

Als ik geen lenzen in heb zie het ook niet hoor denk ik, maar met lenzen/bril wel natuurlijk.

Niks mis met een bril, je went er wel aan!
Ik kreeg een bril toen ik 12 was en vond het ver-schrik-ke-lijk. Tegenwoordig verkies ik soms m'n bril soms zelfs boven lenzen, als ik te lui ben om lenzen in te doen bijvoorbeeld. :') Ik zou toch maar eens je ogen gaan laten opmeten en een goede bril uitzoeken want dat is chill in alle opzichten (je ziet goed, geen hoofdpijn, etc).
Oh, wacht, je deed ''de munttest van nodig'' met lenzen in? Dat was natuurlijk niet de bedoeling :P

Heb zelf wel een bril hoor, gebruik hem altijd voor TV en pc thuis etc. Maar vind het gewoon niet mooi terwijl ik het wel hard nodig heb.

Maar als ik naar het HBO ga moet ik mijn bril toch maar iets meer gaan dragen, kan ik het bord ook nog eens een keer zien :P

Heb trouwens niet snel last van hoofdpijn, behalve als ik moedwillig een film probeer te volgen op school en mijn oog iets naar buiten ''druk'' (moeilijk uit te leggen, doe je door je wijsvinger net buiten je oog op de normale huid te zetten en dan heel iets naar buiten drukken, als je dat goed doet krijg je scherp beeld :') ) Heb wel altijd last van vermoeidheid, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik altijd laat ga slapen (ben avondmens, geen ochtend) maar bijv. op het werk heb ik daar geen last van, dus zal er ook wel aan liggen dat ik school ontiegelijk saai vind.

Wow, horen posts van dit formaat nog in een SC thuis :P
pi_121731335
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:13 schreef nodig het volgende:

[..]

Oh, wacht, je deed ''de munttest van nodig'' met lenzen in? Dat was natuurlijk niet de bedoeling :P

Heb zelf wel een bril hoor, gebruik hem altijd voor TV en pc thuis etc. Maar vind het gewoon niet mooi terwijl ik het wel hard nodig heb.

Maar als ik naar het HBO ga moet ik mijn bril toch maar iets meer gaan dragen, kan ik het bord ook nog eens een keer zien :P

Heb trouwens niet snel last van hoofdpijn, behalve als ik moedwillig een film probeer te volgen op school en mijn oog iets naar buiten ''druk'' (moeilijk uit te leggen, doe je door je wijsvinger net buiten je oog op de normale huid te zetten en dan heel iets naar buiten drukken, als je dat goed doet krijg je scherp beeld :') ) Heb wel altijd last van vermoeidheid, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik altijd laat ga slapen (ben avondmens, geen ochtend) maar bijv. op het werk heb ik daar geen last van, dus zal er ook wel aan liggen dat ik school ontiegelijk saai vind.

Wow, horen posts van dit formaat nog in een SC thuis :P
Ik zal hem vanavond eens doen zonder lenzen/bril.

Jaa ik begrijp best dat je je bril niet mooi vind maar als je er een keer de tijd voor neemt om een goede uit te zoeken dan kan het ook heel leuk staan hoor. Een jongen uit mijn klas draagt normaal lenzen maar had laatst een keer z'n bril op, nou je kon me wegvegen :9~

Sowieso is het handig idd voor school om een bril te hebben, ik kreeg een keer m'n lenzen niet goed in en ik dacht dat m'n bril in m'n tas zat. Ik had haast dus ik had zoiets van 'ik doe hem op school wel op', bleek dat ik hem dus niet bij me had. Moest ik de hele dag aan iedereen gaan vragen wat er nou op het bord stond. :'(

En ja ik begrijp wat je bedoeld, wat ik altijd deed was met m'n ogen knijpen als ik iets niet kon lezen want dan wordt het ook wel scherper. Alleen ziet het er niet uit en krijg je er rimpels van :D
pi_121731521
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:18 schreef msacras het volgende:

[..]

Ik zal hem vanavond eens doen zonder lenzen/bril.

Jaa ik begrijp best dat je je bril niet mooi vind maar als je er een keer de tijd voor neemt om een goede uit te zoeken dan kan het ook heel leuk staan hoor. Een jongen uit mijn klas draagt normaal lenzen maar had laatst een keer z'n bril op, nou je kon me wegvegen :9~

Sowieso is het handig idd voor school om een bril te hebben, ik kreeg een keer m'n lenzen niet goed in en ik dacht dat m'n bril in m'n tas zat. Ik had haast dus ik had zoiets van 'ik doe hem op school wel op', bleek dat ik hem dus niet bij me had. Moest ik de hele dag aan iedereen gaan vragen wat er nou op het bord stond. :'(

En ja ik begrijp wat je bedoeld, wat ik altijd deed was met m'n ogen knijpen als ik iets niet kon lezen want dan wordt het ook wel scherper. Alleen ziet het er niet uit en krijg je er rimpels van :D
Bord vind ik toch wel het vervelendste, kan er nooit wat van lezen als ik niet op de voorste rij in het midden zit :P

Heb een beetje zo'n zelfde bril als jou, maar dan een maatje kleiner. Denk weleens van '''zou ik dat ding nou eens meenemen'' Heb het weleens gedaan, slechts 3 dagen meegehad ofzo :P (tsja, wat wil je als je over een film een toets gaat krijgen en achterin de klas zit op de ''plattegrond'' :') )
pi_121731962
I don't care, i love it
pi_121732960
GC / Halfbloedjes aanwezig hier op FOK! ??
Volgens mij is ze een troll promi.
Kijk hoeveel topics ze opent over half Marokkaan zijn en half Nederlands.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')