Wat jammer nouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/care, ik heb toch al een vriendin
Amen, elke vrouw is andersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
En rationeel denken is nou precies net dat wat niet geweldig toepasbaar is op vrouwendingen.
Ik had het dan ook niet over jou, want jij leeft niet in de waan dat wij op een rationele manier te ontleden zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
valt best mee, ik begrijp vrouwen best goed en kan goed met ze omgaan. Maar je moet het meer spelen op caracter eigenschappen als man zijnde en daar op inspelen. Dat werkt altijd perfect.
Ja precies, want jij ben nu gelukkig samen met je meisje, toch!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel op vrouwen versieren tbh. Ik kan het weten.
Daar is een praatgroep voor opgericht, zal ik je doorverwijzen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Ben lief maar ook heel onaardig!
[..]
Wat jammer nou
Ik ben daarin zeker. Maar schijnbaar laat ik het niet op een manier zien die dat goed genoeg overbrengt; of vrouwen hebben een hekel aan lieve mannen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
Benzin, als je dan lief en slim bent, en je bent daar zeker van van je zaak, waarom durf je dan niet op dames af te stappen?
Deze vis doet steken onder water. Auw!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ja precies, want jij ben nu gelukkig samen met je meisje, toch!
niet lullig bedoeld, maar je bent op dit moment een niks zeggend hoopje mens dat verdrinkt in zelfmedeleiden. Meer kan ik er niet van maken.quote:
Pas daar voor dank u hartelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar is een praatgroep voor opgericht, zal ik je doorverwijzen?
Laat zien dat je interesse hebt in iemands persoonlijkheid..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef ook_gek het volgende:
valt best mee, ik begrijp vrouwen best goed en kan goed met ze omgaan. Maar je moet het meer spelen op caracter eigenschappen als man zijnde en daar op inspelen. Dat werkt altijd perfect.
Zeker als zijnde zelfverzekerd? Uitstralen dat je relaxt in je vel zit?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben daarin zeker. Maar schijnbaar laat ik het niet op een manier zien die dat goed genoeg overbrengt; of vrouwen hebben een hekel aan lieve mannen.
Of zijn kont werkt ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat zien dat je interesse hebt in iemands persoonlijkheid..
Hoezo zou het wel aansluiten? Het is een zeer reële optie dat het zo gaat lopen als je met een gemiddeld meisje praat. Tuurlijk kan het anders, maar dan moet je wel net het goede hoofdstuk uit onze handleiding erbij pakken hoor. De kans is groter dat je die per ongeluk open zal slaan dan dat je hem bewust vindt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet aansluiten bij mijn persoonlijkheid? En er moeten toch leuke gesprekken te voeren zijn die wel binnen mijn interessegebied liggen.
Een bang jochie die zich achter de rok van mama verschuilt en niet de boze buitenwereld in wil gaan om zijn leven eens te veranderen en niet meer met afgunst naar anderen te kijken.quote:[..]
Wat ben ik dan wel?
Van wie vergaar jij al deze wijsheden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat zien dat je interesse hebt in iemands persoonlijkheid..
Inderdaad. Ontzettend afstotelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld, maar je bent op dit moment een niks zeggend hoopje mens dat verdrinkt in zelfmedeleiden. Meer kan ik er niet van maken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Ja precies, want jij ben nu gelukkig samen met je meisje, toch!
Jellyfish, jeweettoch!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Deze vis doet steken onder water. Auw!
Inderdaad, en dat straal je dan ook nog eens uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien omdat ze overwegend negatief zijn? Dunno.
Als je genoeg blauwtjes loopt maakt het niet meer uit en al helemaal niet als er bier in het spel is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Toen ik AD slikte was ik beter met vrouwen omdat ik gewoon rationele analyses kon maken en kansen pakte.
Terwijl emoties je juist kunnen tegenhouden om iets te doen, maar dat ben ik, ik word tegengehouden door emoties... Misschien omdat ze overwegend negatief zijn? Dunno.
Ja lieverd ik weet al zie ik liever een cuttlefish in het water zwemmen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Jellyfish, jeweettoch!
Joh, tuurlijk ligt het eraan dat je je door negatieve emoties liet leiden! Dat het goed ging kwam eerder door dat je voor de verandering niet negatief was, en niet dat je superrationeel bezig was hoor!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Toen ik AD slikte was ik beter met vrouwen omdat ik gewoon rationele analyses kon maken en kansen pakte.
Terwijl emoties je juist kunnen tegenhouden om iets te doen, maar dat ben ik, ik word tegengehouden door emoties... Misschien omdat ze overwegend negatief zijn? Dunno.
En nu je het weet, hups van je stoel en zolderkamer, ga eens naar buiten en werk aan je sociale skills...quote:
Graag gedaan.quote:
Och, genoeg avonden 5+ dames aangesproken hoor, ben dan echt niet bang voor een blauwtje.. Meer omdat je niet eens super veel moeite hoeft te doen om een meisje aan te spreken... Veel dames komen gewoon op je pad etc...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je genoeg blauwtjes loopt maakt het niet meer uit en al helemaal niet als er bier in het spel is.
Bij de ekte kasanova's als een cwal op het droogequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Jellyfish, jeweettoch!
Zo eentje die goed (zwarte inkt) kan spuiten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ja lieverd ik weet al zie ik liever een cuttlefish in het water zwemmen.
ah man rot toch top. Dit vraag je elke keer, en elke keer komen de zelfde reacties en elke keer ga je dan weer zielig zitten doen in de hoop op "lieve" reacties.quote:
Negatieve emoties hebben altijd wel een invloed hoor, of je ze negeert of niet, je zult niet de optimistische - adequate KT zijn zoals je bent wanneer je daar geen last van hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Joh, tuurlijk ligt het eraan dat je je door negatieve emoties liet leiden! Dat het goed ging kwam eerder door dat je voor de verandering niet negatief was, en niet dat je superrationeel bezig was hoor!
En dan verdwijnt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Zo eentje die goed (zwarte inkt) kan spuiten?
Logisch dat je geen vrouwen tegenkomt die je leuk vind. Loop gewoon eens een rondje door de club en spreek daarna de leukste aan (mits je verwacht dat je kans maakt)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, genoeg avonden 5+ dames aangesproken hoor, ben dan echt niet bang voor een blauwtje.. Meer omdat je niet eens super veel moeite hoeft te doen om een meisje aan te spreken... Veel dames komen gewoon op je pad etc...
Het wordt pas een blauwtje naar mijn gevoel als je eerst een paar meter naar iemand toe moet lopen en je daarna weer moet afdruipen omdat ze niet met je wilt praten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |