abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:30:04 #151
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121917354
Mocht je een handleiding zoeken om auto te rijden zal die vast te vinden zijn, alleen heb je dan een beperkt aantal variabelen. Het leren autorijden doe je echter niet met een uurtje of 3...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121917376
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Als ik zou weten hoe het werkte zou ik niet nerveus hoeven zijn voor een slechte afloop, niet bang hoeven zijn dat ze gemeen of kil tegen me zouden zijn etc.

Dat zou het voor mij stukken gemakkelijker en meer ontspannen maken en de kans vergroten dat ik er iets mee zou doen.
In dat geval:

Jij Benzin, spreekt dames aan, en hebt gewoon schijt aan de reactie, je spreekt mensen aan omdat jij dat leuk vindt... Als het een stom wijf blijkt te zijn dan zoek je een leukere op!
Rustig aan.
pi_121917423
Handleiding1.0

-Wees hoffelijk.
-Wees goed gekleed.
-Spreek je zinnen netjes uit.
-Wees spraakzaam.
-Kom niet met opmerkingen, ''neuken?'' ''geil dier'' en dat soort fratsen. Dan red je het bij mij al een heel eind. Zo niet krijg je een glas wodka over in je oogjes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Optimist :P

Moet zeggen dat positieve reacties een HEEL stuk motiverender zijn dan negatieve reacties..
Daarom ook wel een hekel aan die negatieve reacties :@ Die krijg ik al genoeg uit huis.
Optimist Pur sang al denkt iedereen dat ik meneer Negatieveling pur sang ben ;)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121917443
Drommels handleiding: pak die vrouwen en houd die vrouwen

1. Wees gelukkig met jezelf. Doe dingen waarvan jij gelukkig wordt, zowel lichamelijk als geestelijk.
2. Zorg altijd voor voldoende ontspanning in je leven, hierdoor kom je relaxter over.
3. Toon initiatief, vrouwen doen weinig. Het is aan jou om de interesse voldoende te wekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_121917454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik dan zou weten wat ik moest doen om een goede indruk te maken en om leuke gesprekken te hebben. Omdat ik dan zou weten hoe ik slechte momenten zou moeten omdraaien naar iets positiefs en leuks.

Maar die goede indruk sluit niet aan op jouw persoonlijkheid, en de leuke gesprekken passen niet bij jouw interesses.
En dan?
quote:
[..]

Types als ik? Lieve, slimme mannen die niet perfect zijn, maar wel potentie hebben?
Dat is niet het type wat jij bent.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:31:52 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121917483
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat zou het grootste probleem zijn waar ik niet blij van zou worden?
Geen consistente uitslagen na een paar te nemen hordes. Het is geen PHP code met een logische uitkomst. Geen enkel boek kan je leren om positieve ervaringen te krijgen met vrouwen, een boek kan je slechts handvatten geven om die kans te vergroten.

Kortom je gaat er nooit gelukkig van worden van zo'n boek.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:32:01 #157
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121917491
Benzin, als je dan lief en slim bent, en je bent daar zeker van van je zaak, waarom durf je dan niet op dames af te stappen?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121917492
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Handleiding1.0

-Wees hoffelijk.
-Wees goed gekleed.
-Spreek je zinnen netjes uit.
-Wees spraakzaam.
-Kom niet met opmerkingen, ''neuken?'' ''geil dier'' en dat soort fratsen. Dan red je het bij mij al een heel eind. Zo niet krijg je een glas wodka over in je oogjes.

[..]

Optimist Pur sang al denkt iedereen dat ik meneer Negatieveling pur sang ben ;)
Benzin is geen 50 man :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:32:26 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121917515
oh god krijgen we dit weer.

Benzin zo lang jij geen enkee actie onderneemt zal je voor altijd alleen blijven en is er geen enkele kans op verbetering! ACCEPTEER DAT MAAR!

Ga je eens je best doen en van je luie reet af komen en actie ondernemen ipv verschuilen achter angst voor je ouders of meisjes die je pesten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121917536
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Je stelt je de handleiding wel wat rooskleurig voor hoor, waarom denk je dat het er makkelijker van zou worden als de inhoud jou bekent is?
Uiteraard is het makkelijker als je het allemaal begrijpt.
Als ik precies weet waarom alles gaat zoals het gaat raak ik niet wanhopig noch gefrustreerd...
Veel daarin is wel rationeel te bedenken.. Maar emoties denken soms te kunnen redeneren wat ze niet kunnen.
Rustig aan.
pi_121917538
Wil geen slimme man constant aan moeten horen over zaken welke mij niet boeien. en helaas zitten er op mannen geen doorspoel knopje.
pi_121917599
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Benzin is geen 50 man :')
Echter is dat wel mijn handleiding wil je succes maken bij mij in het begin.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:33:57 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121917613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
Benzin, als je dan lief en slim bent, en je bent daar zeker van van je zaak, waarom durf je dan niet op dames af te stappen?
Hij hangt waarde aan haar oordeel over hem, in plaats van dat hij er in gaat met een instelling van: ze ziet er leuk uit, ben benieuwd hoe ze qua karakter is. Groot verschil.
C'est la vie
pi_121917631
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uiteraard is het makkelijker als je het allemaal begrijpt.
Als ik precies weet waarom alles gaat zoals het gaat raak ik niet wanhopig noch gefrustreerd...
Veel daarin is wel rationeel te bedenken.. Maar emoties denken soms te kunnen redeneren wat ze niet kunnen.
Oh vertrouw mij, als jij precies begrijpt hoe vrouwen werken zal je enkel meer gefrustreerd raken. :D
En rationeel denken is nou precies net dat wat niet geweldig toepasbaar is op vrouwendingen.
pi_121917649
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
Mocht je een handleiding zoeken om auto te rijden zal die vast te vinden zijn, alleen heb je dan een beperkt aantal variabelen. Het leren autorijden doe je echter niet met een uurtje of 3...
Ik denk dat je door jezelf te visualiseren hoe alles werkt wel degelijk dingen kunt leren. :Y
Oh dat niet eens eigenlijk, het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat je zelfs spieren aanmaakt als je alleen al denkt aan krachttraining bijvoorbeeld. :')
Rustig aan.
pi_121917651
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Echter is dat wel mijn handleiding wil je succes maken bij mij in het begin.
Kom er net achter dat je een vrouw bent, hoe oud ben je? (ik tel er zelf wel 5 jaar bij op)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:34:37 #167
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121917662

Herkenbaar Benzin?

Ik voel mij zo ongemakkelijk als ik met je praat...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:34:41 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121917668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef ook_gek het volgende:
oh god krijgen we dit weer.

Benzin zo lang jij geen enkee actie onderneemt zal je voor altijd alleen blijven en is er geen enkele kans op verbetering! ACCEPTEER DAT MAAR!

Ga je eens je best doen en van je luie reet af komen en actie ondernemen ipv verschuilen achter angst voor je ouders of meisjes die je pesten.
Say hallelujaa, sing it!
C'est la vie
pi_121917683
Vrouwen spreken zichzelf altijd tegen :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:35:13 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121917707
hoi ik ben een man, lief en slim.

nee dit gaat een leuk leven samen worden als iemand dat alleen maar is :D
Die vind je met bosjes op straat. Iedereen vind zich zelf lief en slim.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_121917729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat je door jezelf te visualiseren hoe alles werkt wel degelijk dingen kunt leren. :Y
Oh dat niet eens eigenlijk, het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat je zelfs spieren aanmaakt als je alleen al denkt aan krachttraining bijvoorbeeld. :')
Daarom heb ik dus van die dikke benen _O_
pi_121917752
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Kom er net achter dat je een vrouw bent, hoe oud ben je? (ik tel er zelf wel 5 jaar bij op)
Homo. Jij stoere boi! En scheer dat baardje eens af staat je namelijk voor geen meter.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:35:53 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121917757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef ook_gek het volgende:

Weinig onderscheidends inderdaad.
C'est la vie
pi_121917761
quote:

Ik vind mijzelf niet lief :')
pi_121917794
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Homo. Jij stoere boi! En scheer dat baardje eens af staat je namelijk voor geen meter.
/care, ik heb toch al een vriendin ;)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:36:29 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121917800
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Oh vertrouw mij, als jij precies begrijpt hoe vrouwen werken zal je enkel meer gefrustreerd raken. :D
En rationeel denken is nou precies net dat wat niet geweldig toepasbaar is op vrouwendingen.
valt best mee, ik begrijp vrouwen best goed en kan goed met ze omgaan. Maar je moet het meer spelen op caracter eigenschappen als man zijnde en daar op inspelen. Dat werkt altijd perfect.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:36:40 #177
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121917818
quote:

Lief en slim op zich zijn geen vervelende eigenschappen bij een man, maar hij heeft meer nodig om daadwerkelijk aantrekkelijk te zijn.
pi_121917823
Ik scheer hem wel weer als de tentamens erop zitten _O_
pi_121917849
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Wel op vrouwen versieren tbh. Ik kan het weten.
Rustig aan.
pi_121917858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Maar die goede indruk sluit niet aan op jouw persoonlijkheid, en de leuke gesprekken passen niet bij jouw interesses.
En dan?
Hoezo zou dat niet aansluiten bij mijn persoonlijkheid? En er moeten toch leuke gesprekken te voeren zijn die wel binnen mijn interessegebied liggen.

quote:
Dat is niet het type wat jij bent.
Wat ben ik dan wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')