abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:15:50 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121916295
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
Ik ben werkelijk waar met stomheid geslagen. ;(
De werking van alcohol op de inschattingscapaciteit van de mens was jouw reeds bekend neem ik aan. Het gaat er bij die "methode" (misschien had ik hem beter de uitbuit methode kunnen noemen :') ) om dat je meisjes zwak maakt, zwakker maakt dan ze op dat moment al zijn. Laat me vooral benadrukken dat het geen methode is die je een stabiele relatie of geluk zal opleveren. Maar tongworstelen en seks. Grote kans.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_121916439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik speel dan wel kate bush af :P
O jezus wat een kut lied :o
Als ik een grote deal ging maken zat ik altijd vooraf in de auto altijd even voor ene paar minuten dit soort muziek te beluisteren. Stapte uit de auto sloot de deal en klaar was ik. Bekijk het verkrijgen van een relatie tegenwoordig zeer zakelijk en voor mij helpt dat wel.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121916670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Mwaah, ik dacht dat dat toch best wel een vaardigheid was om zoiets te kunnen.

Waarom doen vrouwen tegen mij dan zou moeilijk zou je zeggen?
Als vrouwen je niet mogen, dan boeit het niet of het een vaardigheid is of niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121916757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Omdat jij absoluut niet weet hoe ermee om te gaan? Maar dat is el even een aanname van mijn kant.
Grote kans. Als ooit iemand de gebruiksaanwijzing van vrouwen terugvindt wil ik graag een kopie.
pi_121916802
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Grote kans. Als ooit iemand de gebruiksaanwijzing van vrouwen terugvindt wil ik graag een kopie.
Beetje zonde als je hem niet gaat gebruiken vind je niet. ;)
pi_121916862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Als ik een grote deal ging maken zat ik altijd vooraf in de auto altijd even voor ene paar minuten dit soort muziek te beluisteren. Stapte uit de auto sloot de deal en klaar was ik. Bekijk het verkrijgen van een relatie tegenwoordig zeer zakelijk en voor mij helpt dat wel.
KT ziet een meisje:

''Hey, hallo, ik heb een speciale aanbieding vandaag voor jou, een jongeman van 20 jaar met interesses voor muziek, bier, sociaal contact, series, films, vrouwen en autorijden vandaag voor slechts een heel bijzonder meisje dat mij graag zou willen kennen, interesse? Maak dan een praatje met mij, gr gr KT''
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:23:38 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121916874
Benzin moet zich nodig laten aanranden door dronken Britse "meisjes"
C'est la vie
pi_121916897
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Beetje zonde als je hem niet gaat gebruiken vind je niet. ;)
Waarom zou ik het niet gebruiken?
pi_121916918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kent me niet pikkebaasje met een te groot ego die voordurend negatief aanwezig is in dit topic, tief eens op als je niks inhoudelijks te melden hebt.

Want ik heb nooit een vrouw versierd in een avondje discotheek? Dat heb ik vaak genoeg gedaan om erover te kunnen oordelen, de moeite die ik heb is dat het nooit wat meer is geworden en dat ik ondertussen een beetje ziek word dat het allemaal van mijn kant moet komen steeds.

Steeds moeite doen zonder resultaat waarnaar je verlangt demotiveerd dusdanig dat ik wel een versierprobleem heb ja. Heeft verder niks te maken met of ik het boekje wel of niet weet toe te passen.

[..]

Kvind jou ook maar een sukkeltje. :')
Ook steeds van dit soort posts maken :')

Je kent me niet, en al helemaal niet beter dan dat ik mijzelf ken.
Relax man :')

Ik weet niet welke boekjes jij hanteerd (die van Firefly _O_ ) maar waar het omgaat is dat jij gelukkig met jezelf bent. Wanneer je gelukkig met jezelf bent zal je zelfverzekerder overkomen en vrouwen worden daar kapot nat van ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:24:19 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121916920
quote:

[..]

ja die is er niet dus stop maar met hopen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121916965
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Relax man :')

Ik weet niet welke boekjes jij hanteerd (die van Firefly _O_ ) maar waar het omgaat is dat jij gelukkig met jezelf bent. Wanneer je gelukkig met jezelf bent zal je zelfverzekerder overkomen en vrouwen worden daar kapot nat van ;)
Dat geloof ik best. :Y
Je kunt wel goed posten. *O*
Rustig aan.
pi_121916995
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom zou ik het niet gebruiken?
Waarom zou je hem wel gebruiken? Nu doe je toch ook niets die kant op? Waarom zou een pak papier met letters voor een 180 graden draai zorgen?
pi_121917014
quote:

[..]

Die bestaat niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

KT ziet een meisje:

''Hey, hallo, ik heb een speciale aanbieding vandaag voor jou, een jongeman van 20 jaar met interesses voor muziek, bier, sociaal contact, series, films, vrouwen en autorijden vandaag voor slechts een heel bijzonder meisje dat mij graag zou willen kennen, interesse? Maak dan een praatje met mij, gr gr KT''
Origineel idee! Schrijf het op een blaadje geef dat aan het meisje wie je leuk vind. Niet vergeten je mobi erbij te schrijven ;)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121917095
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Waarom zou je hem wel gebruiken? Nu doe je toch ook niets die kant op? Waarom zou een pak papier met letters voor een 180 graden draai zorgen?
Inzichten, andere - positievere levensvisie.
Rustig aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:27:14 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121917141
quote:

[..]

Ook daar heb ik een stappenplan voor

Stap 1: Accepteren dat ie er niet is, de boekdrukkunst bestaat al sinds circa 1200, kortom in 813 jaar is hij er niet gekomen. Een teken dat hij er ook niet komt.
Stap 2: Gefeliciteerd, je hebt het stappenplan doorlopen
C'est la vie
pi_121917144
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Als ik zou weten hoe het werkte zou ik niet nerveus hoeven zijn voor een slechte afloop, niet bang hoeven zijn dat ze gemeen of kil tegen me zouden zijn etc.

Dat zou het voor mij stukken gemakkelijker en meer ontspannen maken en de kans vergroten dat ik er iets mee zou doen.
pi_121917150
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Inzichten, andere - positievere levensvisie.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij vrolijk zou worden van onze handleiding. :D
pi_121917186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij vrolijk zou worden van onze handleiding. :D
Waarom niet? Wat zou het grootste probleem zijn waar ik niet blij van zou worden?
pi_121917211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. :Y
Je kunt wel goed posten. *O*
Soms zet ik mijn posts een tikkeltje aan maar dat houdt niet direct in dat ik wil dat je door de vloer heen zakt :')
pi_121917212
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef FAUSTINO het volgende:
Origineel idee! Schrijf het op een blaadje geef dat aan het meisje wie je leuk vind. Niet vergeten je mobi erbij te schrijven ;)
Optimist :P

Moet zeggen dat positieve reacties een HEEL stuk motiverender zijn dan negatieve reacties..
Daarom ook wel een hekel aan die negatieve reacties :@ Die krijg ik al genoeg uit huis.
Rustig aan.
pi_121917219
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Als ik zou weten hoe het werkte zou ik niet nerveus hoeven zijn voor een slechte afloop, niet bang hoeven zijn dat ze gemeen of kil tegen me zouden zijn etc.

Dat zou het voor mij stukken gemakkelijker en meer ontspannen maken en de kans vergroten dat ik er iets mee zou doen.
Je stelt je de handleiding wel wat rooskleurig voor hoor, waarom denk je dat het er makkelijker van zou worden als de inhoud jou bekent is?
pi_121917257
quote:

[..]

Waarom niet? Wat zou het grootste probleem zijn waar ik niet blij van zou worden?
Gelukkig met jezelf zijn, charismatisch, etc
pi_121917261
quote:

[..]

Dat er in staat dat types als jij niet veel kans maken bijvoorbeeld?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:29:09 #149
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121917286
quote:

[..]

Je weet hoe het werkt, en dat is in bepaalde mate zelfverzekerd en ontspannen zijn.

Hier je antwoord. (opnieuw...)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121917351
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Je stelt je de handleiding wel wat rooskleurig voor hoor, waarom denk je dat het er makkelijker van zou worden als de inhoud jou bekent is?
Omdat ik dan zou weten wat ik moest doen om een goede indruk te maken en om leuke gesprekken te hebben. Omdat ik dan zou weten hoe ik slechte momenten zou moeten omdraaien naar iets positiefs en leuks.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Dat er in staat dat types als jij niet veel kans maken bijvoorbeeld?
Types als ik? Lieve, slimme mannen die niet perfect zijn, maar wel potentie hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')