Zou ik niet aan beginnen. 1. Omdat je zulke dingen eerst moet passen! 2. Omdat het mogelijk kudtkwaliteit is en het dan niet gek is dat het niks voor je blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:50 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het volgende item kan halen:
Five finger shoes. (http://www.5fingers.nl/?gclid=CKn57oDV9LQCFebLtAodNgYAmw)
Deze wil ik gaan uitproberen maar heb geen zin om nu een bak geld uit te geven om erachter te komen dat het misschien helemaal niets is voor mij.
kheb al op ebay gekeken maar krijg alleen gebruikte schoenen of ze willen ze niet versturen!
Thnx, de andere benaming had ik nog niet gevonden. Was vandaag al aan het rondkijken geweest, maar nog niet veel bijzonders tegengekomen. Zal van de week is in de sportzaken in de buurt is vragen naar de overige merken die je hebt aangegeven.quote:
Het probleem is dat je een goede kwaliteit schoen moet hebben EN de juiste maat om dit type schoen fijn te vinden. Dan kom je automatisch bij de echte uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:50 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het volgende item kan halen:
Five finger shoes. (http://www.5fingers.nl/?gclid=CKn57oDV9LQCFebLtAodNgYAmw)
Deze wil ik gaan uitproberen maar heb geen zin om nu een bak geld uit te geven om erachter te komen dat het misschien helemaal niets is voor mij.
kheb al op ebay gekeken maar krijg alleen gebruikte schoenen of ze willen ze niet versturen!
staat er niet, goed lezen.. er staat dat het binnen 30 minuten word overgemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef zoodan het volgende:
Ik heb via money2 geld overgemaakt naar paypal maar het staat na een kwartier nog niet op mijn rekening, mijn emailadres is bij paypal al bevestigd en het geld is al van mijn bankrekening af (abnamro)..
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Er staat namelijk dat het direct wordt overgemaakt..
source: https://www.money2.nl/supportquote:U betaling wordt meestal binnen enkele minuten op uw PayPal-rekening bijgeschreven. In sommige gevallen kan dit, door een vertraging tussen de banken, tot 30 minuten duren.
Indien u in uw account op terugbetalen of refund heeft geklikt dan zal onze dministratie het bedrag minus ¤ 5,- administratiekosten binnen 5 (werk)dagen overschrijven naar uw rekening.
ik zou even een uurtje geduld hebben, mocht je dan nog niks erop hebben staanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:21 schreef zoodan het volgende:
het is nu net een half uur geleden, nog geen geld haha.
Kan het ermee te maken hebben dat het weekend is?
Is het inmiddels gelukt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef zoodan het volgende:
Oke bedankt heeft verder geen haast, puur nieuwsgierigheid
Als je nou eerst eens even verteld welke camera je precies hebt gekocht... (linkje?) kunnen we je misschien helpen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef mickeyD het volgende:
nou was er vandeweek ingebroken bij de buren, dus heb ff een wireless ip cam besteld voor in t portiek, en dat zal best goedkomen allemaal..
maar heeft iemand hier ervaring hoe ik die data die de cam genereerd het handigste kan opslaan?
en heeft iemand verder nog tips?
het is GEEN pan/tilt cam, maar zoiets
[ afbeelding ]
http://www.vitamindinc.com, werkt perfect hier. Detecteerd personen in video's en schrijft deze videoclips naar een FTP server weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef mickeyD het volgende:
nou was er vandeweek ingebroken bij de buren, dus heb ff een wireless ip cam besteld voor in t portiek, en dat zal best goedkomen allemaal..
maar heeft iemand hier ervaring hoe ik die data die de cam genereerd het handigste kan opslaan?
[ afbeelding ]
Hier staat de datum nog op 20 jan.quote:21-Jan-2013 The item (RC12345678HK) left Hong Kong for its destination on 21-Jan-2013
kijk eens naar het freeware en opensource programma, ispyquote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |