Haha die vond ik leuk!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:58 schreef TJV het volgende:
2 mandarijnen als dank voor het gebruiken van je recommendercode.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:45 schreef jonasr het volgende:
Iemand zin om te kijken of deze iets of wat goed geluid produceren?.
Apolok-Ablk-c082Neuh, raak nu niet meteen enthousiast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben wel dopjes die erg op de CoGoo!! T02 lijken. Mijn indruk daarvan komt aardig overeen met de reviewer hier: http://dx.com/p/apolok-st(...)k-120cm-cable-105611 . Zal wel weer OEM zijn. Andere dopjes lijken dan weer veel op Sonuns/Somic/what else have you.
Ik wilde eens JBM's proberen. JBM MJ900 zag er wel interessant uit. Een enkele keer hadden mensen van JBM eens oortjes besteld en waren er tevreden mee. Tevens Bidenuo op het spoor gekomen. Die hebben ook leuk ogende dinkies. Ff checken hoe het audiotechnisch zit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Jbm's heb ik hier ook liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, raak nu niet meteen enthousiast.
Ze hebben wel dopjes die erg op de CoGoo!! T02 lijken. Mijn indruk daarvan komt aardig overeen met de reviewer hier: http://dx.com/p/apolok-st(...)k-120cm-cable-105611 . Zal wel weer OEM zijn. Andere dopjes lijken dan weer veel op Sonuns/Somic/what else have you.
Ik wilde eens JBM's proberen. JBM MJ900 zag er wel interessant uit. Een enkele keer hadden mensen van JBM eens oortjes besteld en waren er tevreden mee. Tevens Bidenuo op het spoor gekomen. Die hebben ook leuk ogende dinkies. Ff checken hoe het audiotechnisch zit.
Het viel mij al snel op dat de G3 iets blauwer is qua achtergond en de S2 veel zwarter.quote:
uitloggen met je acc en dan bestellenquote:Op zondag 27 januari 2013 10:14 schreef flankert het volgende:
Eh, misschien mis ik iets maar is die BG 5% fok code een eenmalige code?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit een 'all times' was.
Ik krijg nu de melding: 'You have used the coupon the maximum number of times allowed per customer.1 times.'
Kijk eens in de OP!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef raika29 het volgende:
Waar kan ik supergoedkoop een lightning-usb kabel kopen? Op DX en miniinthebox.com zijn ze best duur...
Alvast bedankt!
Gewoon zelf ff de usual suspects af gaan:quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef raika29 het volgende:
Waar kan ik supergoedkoop een lightning-usb kabel kopen? Op DX en miniinthebox.com zijn ze best duur...
Alvast bedankt!
Getypt vanaf je Lenovo?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:54 schreef boertie het volgende:
Na 5 weken eindelijk mijn htpc remote control van Lenovo binnengekregen.
Via ebay was ik +- 50¤ kwijt incl verzenden. Ik moet zeggen dat de bediening in het begin even wennen was maar het is geniaal dat ik nu toetsenbord en muis in 1 hand kan houden. Je zal er niet snel hele pagina's mee gaan typen maar voor oa forumgebruik voldoet hij prima.
Jep. Gaat niet zo snel als met een gewoon toetstenbord maar dat weegt niet op tegen het gemak van Fok!ken vanaf de bank zonder dat je een toetsenord naast je moet hebben liggen.quote:
Bedankt! Heb er 5 besteld voor 10 euro dus ik kan weer even vooruit...quote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon zelf ff de usual suspects af gaan:
www.chinaprices.us // www.wholecheap.com // www.chinapricefinder.com
www.aliexpress.com // www.dhgate.com
www.taobao.com // www.tmall.com ( www.mistertao.com // www.zarmark.com )
www.ebay.com (*worldwide aanvinken)
quote:Model: NO.813B
Kanalen: drie-kanaals afstandsbediening
Specificaties: Body lengte 370 mm
Main Rotor swing diameter: 390 mm
Totaal gewicht: 265g
Remote afstand: ongeveer 50 meter
Oplaadtijd: ongeveer 4 uur
6 tot 10 minuten vliegtijd
Vliegtuig Batterij: 9.6V450 mAh Ni-MH batterij
Afstandsbediening Batterij: AA "1.5v * 8" (optioneel)
Lader: Input: 220V Output 50/60Hz: 9.6V 300mAh
Alleen dat haar geval van **********:quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand nog is een 0.01 dollar deal gespot? Zin om weer is wat te bestellen maar niet om geld uit te geven... :p
Aha, dat is de truc om naar 1 cent dingen te zoeken op Chinaprices.. wist 'm niet meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alleen dat haar geval van **********:
http://chinaprices.us?q=-afdlhdlafea
Je zal de eerste zijn...quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef bobbernaut het volgende:
Valt me nu pas op dat Tokko1 t logo van Chinaprices heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |