Die dubbeldeks M6 bakken passen hier toch niet langs de perrons of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
IC die naar Essen rijdt doortrekken naar Rotterdam. Moeten ze ipv HLE18 een HLE13 ervoor hangen. Het zou kunnen
ah ja, dan wordt het lastiger ...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan niet, want de M6 is niet toegelaten in Nederland, is te hoog (10 cm hoger dan VIRM), en kan niet werken onder de Nederlandse bovenleidingspanning. Ik denk niet dat je graag in een koud, onverlicht rijtuig zit.
Ander materieel op de verbinding Essen - Charleroi inzetten is geen optie i.v.m. de benodigde binnenlandse capaciteit in België en de hoeveelheid beschikbaar materieel.
nouja binnen 10 min kan je niet alles geregeld hebben denk ik. Ik weet niet exact hoe laat de storing optrad, maar na 10 min reisinfo keurig op orde lijkt mij vrij onhaalbaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
De reisinfo is dus zoals gewoonlijk weer bagger. Wat had je dan verwacht???
Zolang ze maar melden dat er iets aan de hand is en dat ze werken aan een oplossing vind ik het al best.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef b2py het volgende:
[..]
nouja binnen 10 min kan je niet alles geregeld hebben denk ik. Ik weet niet exact hoe laat de storing optrad, maar na 10 min reisinfo keurig op orde lijkt mij vrij onhaalbaar.
Deden ze in Amersfoort gelukkigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:26 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Zolang ze maar melden dat er iets aan de hand is en dat ze werken aan een oplossing vind ik het al best.
Attentie damen en heren, op dit moment is er geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht Centraal. Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen wij dit mededelen.
Nou. nu niet uit Gouda. Dat kan toch keren in utrecht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar komt ALLES richting Amersfoort e.v. vandaan? Goed zo
Dat werd in Utrecht ook omgeroepenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:26 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Zolang ze maar melden dat er iets aan de hand is en dat ze werken aan een oplossing vind ik het al best.
Attentie damen en heren, op dit moment is er geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht Centraal. Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen wij dit mededelen.
Goede vraag, dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:29 schreef RubenK het volgende:
Hoe gaat het met het nieuwjaarsrondje als fyra volgende week nog verboden is?
Als je het in de trein om kan roepen, dan kan het ook op de site. Die informatie is tenslotte niet verkregen doordat de machinist uitgestapt is en een paar stations verder poolshoogte is gaan nemen, dat wordt (als het goed is) centraal aangestuurd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef b2py het volgende:
[..]
nouja binnen 10 min kan je niet alles geregeld hebben denk ik. Ik weet niet exact hoe laat de storing optrad, maar na 10 min reisinfo keurig op orde lijkt mij vrij onhaalbaar.
What did you sayquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm morgen is het weer vrijdag he. De dag dat het al vaak mis ging in de avondspits op Utrecht Centraal. Laten ze nou net morgen weer de normale dienstregeling gaan rijden.......
Degene die die informatie rondstuurt is volgens mij de TRDL en die beheert niet de website.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je het in de trein om kan roepen, dan kan het ook op de site. Die informatie is tenslotte niet verkregen doordat de machinist uitgestapt is en een paar stations verder poolshoogte is gaan nemen, dat wordt (als het goed is) centraal aangestuurd.
Correct. Maar dat het vervolgens niet op de site wordt bijgewerkt is een gebrek aan communicatie en dus onwil. Niet onmacht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Degene die die informatie rondstuurt is volgens mij de TRDL en die beheert niet de website.
Informatievoorziening is in handen van de NS. Zitten op de post bij Prorail dus ze hebben wel directe informatie nquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Degene die die informatie rondstuurt is volgens mij de TRDL en die beheert niet de website.
In Breda krijg je dan denk ik wel een capaciteitsprobleem voor het keren...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:26 schreef James1988 het volgende:
Wat wellicht zou kunnen is een vervangende treindienst Brussel - Breda via Roosendaal. Reizigers kunnen dan in Breda overstappen op de Fyra.
Op Brussel - Breda kan deze trein rijden in het pad van de Fyra Brussel en de omleidingsroute, op Roosendaal - Breda is naar mijn weten nog capaciteit vrij. Hiervoor zou gereden kunnen worden met I6, I10 of ICRm (wat van de Dijksgracht komt) met Traxx-tractie.
True.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
De spin is snel verdwenen, alleen rondom Gouda is 'ie er nog.
De Fyra keert in Breda op de keersporen ten oosten van het perron, dit zou de andere trein ook kunnen doen. Daarnaast zou je capaciteit vrij kunnen spelen door de sprinter Utrecht - Breda deels door te koppelen aan Breda - Den Haag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
In Breda krijg je dan denk ik wel een capaciteitsprobleem voor het keren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |