abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:11:31 #201
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121882642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:50 schreef KataStrofe het volgende:
Jeeej, Giraffe Calf!! *O*
Jeeej, Silithid Hatchling! *O*

Nu alleen de Minfernal en de Scourged Whelpling nog. Dan staat alleen de zomerpet nog tussen mij en de Zookeeper titel in :7
Gggrrrrr, ik alleen Scourged Whelpling en die zomerpet volgens mij! :D
pi_121883610
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:35 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ik speelde ook tijden zonder, tot mijn account gelockt werd: This account has been locked due to suspicious activity.

Toen maar weer toegevoegd. :')
En een extra Battle Pet is ook altijd leuk. :P
Dat suspicious activity krijg je ook al als je met je mobile armory app op een voor blizz vreemde ip gaat ;) Gewoon nieuw ww kiezen en je bent weer klaar :P
En een extra pet is leuk ,maar doe nix met pet battle's (nog) :)
pi_121884141
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:09 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Geen typfout.

Maar ik zag het al. Die achterlijke e-mail stuurde mij automatisch naar de US website via de link. }:|

En bellen bestaat niet meer.
En je weet zeker dat die mail geen phishing is?..
pi_121884338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:10 schreef Olment het volgende:

[..]

hmm, als een automatische mail mij naar US.... logt dan vind ik het meestal al vreemd.
Ik ga dan altijd 'handmatig" naar de site zodat ik zeker weet dat geen fishing is
fishing ??? :D _O-
pi_121884356
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Xetran het volgende:

[..]

En je weet zeker dat die mail geen phishing is?..
precies, ik wordt op mijn oude emailadres ook dood gegooit met Locked hier, banned dit en dat, unlock hier en hier blabla
En als ik dan inlog is dr niks aan de hand.
de url wijst me ook naar us.battle.net.... en dan haak ik al af :P Speel op EU en dat weet blizz verdomd goed
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121884492
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Maureentje het volgende:

[..]

fishing ??? :D _O-
alleen level je het niet zo snel :P
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 13:01:05 #207
159966 lifeblind
pi_121884583
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dat suspicious activity krijg je ook al als je met je mobile armory app op een voor blizz vreemde ip gaat ;) Gewoon nieuw ww kiezen en je bent weer klaar :P
En een extra pet is leuk ,maar doe nix met pet battle's (nog) :)
Ow? Ik gebruik de mobile armory app al zolang tie beschikbaar is, en heb daardoor nog nooit problemen gehad eerlijk gezegd.

(Maar als ik 't bericht zou krijgen als ik inlog dat m'n account locked is krijg ik sowieso een hartverzakking denk ik :') )
pi_121884669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ow? Ik gebruik de mobile armory app al zolang tie beschikbaar is, en heb daardoor nog nooit problemen gehad eerlijk gezegd.

(Maar als ik 't bericht zou krijgen als ik inlog dat m'n account locked is krijg ik sowieso een hartverzakking denk ik :') )
Meestal krijg je die automatische locks als je ineens op een "nieuw' ipadres inlogt.
pi_121884686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik logde een keer in op mobile armory op iemand anders zijn wifi en kreeg 2sec erna een mail binnen dat account locked was :D Nagevraagd via een ticket en idd ander ip was t probleem toen ;)
pi_121884831
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik logde een keer in op mobile armory op iemand anders zijn wifi en kreeg 2sec erna een mail binnen dat account locked was :D Nagevraagd via een ticket en idd ander ip was t probleem toen ;)
Wat ergens ook weer raar is want ik kan wel op de Wow van een kameraad van me inloggen bij mij thuis, maar zijn Diablo geeft me altijd een Locked account message.
Dus ergens wordt er een koppeling gemaakt maar geen idee precies hoe en wat.
pi_121885169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef Olment het volgende:

[..]

Wat ergens ook weer raar is want ik kan wel op de Wow van een kameraad van me inloggen bij mij thuis, maar zijn Diablo geeft me altijd een Locked account message.
Dus ergens wordt er een koppeling gemaakt maar geen idee precies hoe en wat.
Ze zeiden als je dan ww reset doet op dat "vreemde" ip dat je dan in de toekomst daar geen problemen meer zou moeten hebben ;)
pi_121885255
Toch wel goed van Blizz dat ze dat soort activiteiten vrij snel even op pauze zetten. Als ze het niet doen, dan klaagt iedereen hier waarom Blizz niets heeft gedaan, ze konden toch weten dat ik het niet was :P
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_121885291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Omega het volgende:
Toch wel goed van Blizz dat ze dat soort activiteiten vrij snel even op pauze zetten. Als ze het niet doen, dan klaagt iedereen hier waarom Blizz niets heeft gedaan, ze konden toch weten dat ik het niet was :P
Vind ik ook hoor ^O^
pi_121885524
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Omega het volgende:
ja is wel. Want je wordt gelijk gepushed om je ww te veranderen, krijgt ook gelijk een email ervan. En als er niks aan de hand is dan is het ook binnen 5 min opgelost
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 13:24:11 #215
159966 lifeblind
pi_121885555
Tegenwoordig beginnen er aan alle kanten alarmbellen te rinkelen, mailtjes, sms'jes, noem maar op :P
pi_121885625
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:11 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Nice!! :D
En ik las dat ze de spawntimer van de Scourged Whelpling gingen verkorten in de volgende patch :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121885631
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:11 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Je kent replicant vast wel; de een van de laatste guilds op bloodfeather, die kwam vandaag even bij ons in de guild rejoined "join replicant on bloodfeather, raiding guild"

:')
pi_121885638
nu bezig met de wintersaber _O_
pi_121885703
Weet iemand of er meer winterpets zijn dan alleen die owl in dat sneeuwland?
Niet dat ik nu ga wachten op die zomerpet en er dan achter kom dat ik toch nog een winterpet mis :P
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:37:37 #220
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121886021
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je kent replicant vast wel; de een van de laatste guilds op bloodfeather, die kwam vandaag even bij ons in de guild rejoined "join replicant on bloodfeather, raiding guild"

Or as we like to call them: replicunts! :X :D :')

Vraag me echt af wie er vrijwillig naar een lege server gaat!
pi_121886155
Lol dat is jammer, join ik gisteren een raidguild die 2 dagen per week raid, prima.

Dag later log ik in, message of the day: "The guild is losing too many people. This will be a social guild now."

pi_121886490
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Lol dat is jammer, join ik gisteren een raidguild die 2 dagen per week raid, prima.

Dag later log ik in, message of the day: "The guild is losing too many people. This will be a social guild now."

Hopelijk op dezelfde server :D Op zoek naar het volgende guild dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121886551
Haha ja, ben niet getransfered. Inderdaad door naar de volgende. Aardige mensen wel, maar heb toch liever 1 a 2 avonden per week een raid.

Als iemand nog een casual raidguild op Silvermoon Alliance weet..
pi_121886802
daar zitten wij nu ook op
pi_121886922
Zo eenvoudig kan het zijn O+ (hoop ik voor sapstengel :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:00:15 #226
159966 lifeblind
pi_121887043
Hm, op Ravenholdt hebben we 't zelfde probleem, steeds minder en minder mensen. Vorige week zijn er nog 2 raiders uit onze guild getransferred naar een andere realm :( We beginnen nu ook echt moeite te krijgen met onze raidgroep vol te krijgen (dus, mochten er nog mensen naar Ravenholdt (alliance) willen O-) )

Het is alleen zo jammer dat er zo weinig mensen op een RP PvP server willen spelen -O-
pi_121887301
Wel leuk concept RP PVP
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:06:42 #228
159966 lifeblind
pi_121887382
Naja om eerlijk te zijn stelt 't bij ons op de server niks voor, heb 't afgelopen jaar 1 keer gehad dat er een of andere warlock m'n (female) priest aan 't lastigvallen was dat ie er mee wilde trouwen :')
pi_121887449
zat meer aan wat orgrimmar raids te denken omdat het kan enzulks
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:12:08 #230
159966 lifeblind
pi_121887581
Oh dat gebeurde vroeger ook wel hoor, we hebben zelfs een keer een bruiloft in SW gehad (raidleader van de grootste alliance PvP guild ging IRL trouwen met z'n vriendin die ook WoW speelt). Uiteraard mondde dit uit in 1 grote PvP battle midden in SW :P
pi_121887841
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef drumstickNL het volgende:
daar zitten wij nu ook op
Welke guild zit je in? En hoe zijn de raidtijden/requirements? Oja en niet onbelangrijk, hebben jullie nieuwe spelers nodig? :P .
pi_121888052
no soup for you

- geen raiders nodig atm
pi_121888084
add me anders even; curlbrah op wow
pi_121888142
Een prot warrior rollen was misschien niet echt een slim idee. Zelfs op drukke realms is er maar weinig vraag voor iemand met mijn gear die achter loopt in nieuwe raid experience. Bah.
pi_121888242
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
add me anders even; curlbrah op wow
Whehe, curlbrah.

Added
pi_121888835
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Xetran het volgende:
Een prot warrior rollen was misschien niet echt een slim idee. Zelfs op drukke realms is er maar weinig vraag voor iemand met mijn gear die achter loopt in nieuwe raid experience. Bah.
tanks hebben ze toch overal wel nodig? en is je gear zo "slecht" dan?
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:43:41 #237
159966 lifeblind
pi_121889043
Wat ik zie in ieder geval is dat de meeste guilds wel al tanks hebben, ik denk dat voornamelijk tank/dps of tank/heal als dualspec combinatie (en ook beide goed gegeared e.d.) geprefereerd wordt boven alleen een tank
pi_121889055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Olment het volgende:

[..]

tanks hebben ze toch overal wel nodig? en is je gear zo "slecht" dan?
Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear. :P Bovendien ken ik de item mentaliteit nog van voordat ik stopte met spelen, je moest onderhand de gear hebben van de hele instance voordat je goed genoeg zou zijn om hun groep te mogen joinen (pugs vaak, in ieder geval).

Daarbij is een tank meestal een leidende rol, die gaan meestal wat langer mee is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tank gemained, dus het is even uitvogelen.
pi_121889225
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nou ja. MSV is schijtsimpel natuurlijk maar iedereen zit al in de hardmodes. Kom ik aan met mijn bis pre-raid gear. :P Bovendien ken ik de item mentaliteit nog van voordat ik stopte met spelen, je moest onderhand de gear hebben van de hele instance voordat je goed genoeg zou zijn om hun groep te mogen joinen (pugs vaak, in ieder geval).

Daarbij is een tank meestal een leidende rol, die gaan meestal wat langer mee is mijn ervaring. Ik heb nog nooit tank gemained, dus het is even uitvogelen.
Blood-DK was makkelijker geweest inderdaad,
is ook nog is een rotatie van niks, en je hebt genoeg selfheal mogelijkheden.

Prot warrior vind ik toch een stuk lastiger te spelen, en blij daarom op mijn warr maar gewoon fury.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_121889282
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Wij zitten met de guild ook nog in MSV :P
Is niet zo moeilijk idd maar we zijn een casual raidingguild en ik geef graag iedereen de kans om te raiden ipv elke week met 10 man te shinen.
de requirement die wij hebben voor te raiden is qua gear 463+ en minimaal raidfinder gedaaan hebben en op ts kunnen komen (al is het maar luisteren)
Vind wipen natuurlijk niet relaxx, ma ga niet iedereen gelijk kicken of ragen als er een foutje wrodt gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')