Je dacht, mootie snapt 't niet, dus ik post het gewoon nog een keer ......quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:07 schreef ZOA het volgende:
Vaak krijgt iemand die alcohol gebruikt meer zin in seks, of is hier sneller toe bereid door de ontremming. Door een verminderd beoordelingsvermogen kan men potentiële seksuele partners bovendien aantrekkelijker vinden dan onder nuchtere omstandigheden het geval zou zijn. Deze effecten kunnen de volgende dag dan ook als negatief ervaren worden.
Jah!! Ik had slechts een vermoeden, maar ik heb dit gewoon van wiki geplukt!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Je dacht, mootie snapt 't niet, dus ik post het gewoon nog een keer ......
oorzaak drank?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:11 schreef mootie het volgende:
Ik verander mijn statement, ik switch naar 8 van de 10.
je zei eerder 7 en niet 8, ..... ben je dronken ofzo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:11 schreef mootie het volgende:
Ik verander mijn statement, ik switch naar 8 van de 10.
Hoe is dit op de man spelen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah!! Ik had slechts een vermoeden, maar ik heb dit gewoon van wiki geplukt!
Niet beseffende dat het op de man, in dit geval mij, gespeeld zou worden
Er staat toch dat ik switch naar 8... Van 7!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:14 schreef Jian het volgende:
[..]
je zei eerder 7 en niet 8, ..... ben je dronken ofzo?
oorzaak drank .. op zekerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe is dit op de man spelen?![]()
Ik kan wel gaan zeiken dat Jian constant over sex post, maar dat zou bezijden de waarheid zijn.
En misschien een klein beetje geil.
Tja Jian monogaam bestaat nog hoor, en ik heb daar geen alcohol voor nodig ..sterker nog met alcohol verklooi je heel het gebeurenquote:
O ja, kut, ik lees het nu goed, klote maroc ook, bahquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik switch naar 8... Van 7!
Zatlap
Jij hebt geen alcohol nodig om monogaam te zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:16 schreef kukelesoantje het volgende:
Tja Jian
[..]
Tja Jian monogaam bestaat nog hoor, en ik heb daar geen alcohol voor nodig ..sterker nog met alcohol verklooi je heel het gebeuren
Maare, je laat wel het licht aan ....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:16 schreef kukelesoantje het volgende:
Tja Jian
[..]
Tja Jian monogaam bestaat nog hoor, en ik heb daar geen alcohol voor nodig ..sterker nog met alcohol verklooi je heel het gebeuren
wij hebben ook meerdere keren het licht aangelaten .. dat werden dochtersquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Maare, je laat wel het licht aan ....
mootie's statement verandert nu van 8 naar 9 van de 10 keer met deze kwootquote:
Ze hebben tegenwoordig een goede bassist maar daarmee is wat mij betreft alles gezegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:37 schreef Jian het volgende:
Whiskey in the Jar, door velen gecoverd, o.a. door Thin Lizzy en Metallica, ik vind de heavy version van Metallica wel tof![]()
Och, voor een goede bassist had ik de versie van Thin LIzzy moeten nemen, Phil Lynott, veel te vroeg gestorven .... Metallica is niet mijn meest favoriete band,maar ze hebben enkele geweldige nummers gemaakt, zoals Master of Puppets en Onequote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig een goede bassist maar daarmee is wat mij betreft alles gezegd.
[nutteloos feitje]Robert Trujillo is de huidige eigenaar van The Bass of Doom. Dat was de eerste fretloze bas, de Fender Jazzbas waar Jaco Pastorius de frets uit sloopte en waarop hij speelde tot die gestolen werd.[/nutteloos feitje]quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, voor een goede bassist had ik de versie van Thin LIzzy moeten nemen, Phil Lynott, veel te vroeg gestorven .... Metallica is niet mijn meest favoriete band,maar ze hebben enkele geweldige nummers gemaakt, zoals Master of Puppets en One
Jaco Pastoriusquote:
Tja, die is niet leuk aan z'n eind gekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaco Pastoriusook veel te jong gestorven
![]()
Ik denk dat de zoon van Jaco, Felix, er nu wel eens op speelt. Die is ook bassist geworden en een verdomd goeie. Die speelt nu bij The Yellowjackets.quote:Ik wist niet dat Trujillo zijn bass bezat, ik hou wel van feitjes
Ik las net dat hij eerder piano en viool speelde, ik ken hem wel, maar niet zo goed als zijn vader, zal eens wat meer naar hem luisteren.quote:
Zijn vader is the original. Er zijn tegenwoordig best betere bassisten te noemen dan Jaco, maar hij blijft de grootste om wat hij voor het instrument betekend heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las net dat hij eerder piano en viool speelde, ik ken hem wel, maar niet zo goed als zijn vader, zal eens wat meer naar hem luisteren.
quote:trust
Met of zonder zweep :pquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
goedemorgen, strenge Pietje meld zich aan 't front
Hoe gaat 't met je koter? Die is nu 1,5 of zo?quote:
9 maandenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met je koter? Die is nu 1,5 of zo?
Toch leuk een goudsekaaskopje erbij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
9 maanden, bijna goed. Leuk
.
eeuhh nee, alles op z'n tijd enzulks
Ja hoor, op z'n tijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:00 schreef Poezewoes het volgende:
Toch leuk een goudsekaaskopje erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |