Tja, die is niet leuk aan z'n eind gekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaco Pastoriusook veel te jong gestorven
![]()
Ik denk dat de zoon van Jaco, Felix, er nu wel eens op speelt. Die is ook bassist geworden en een verdomd goeie. Die speelt nu bij The Yellowjackets.quote:Ik wist niet dat Trujillo zijn bass bezat, ik hou wel van feitjes
Ik las net dat hij eerder piano en viool speelde, ik ken hem wel, maar niet zo goed als zijn vader, zal eens wat meer naar hem luisteren.quote:
Zijn vader is the original. Er zijn tegenwoordig best betere bassisten te noemen dan Jaco, maar hij blijft de grootste om wat hij voor het instrument betekend heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las net dat hij eerder piano en viool speelde, ik ken hem wel, maar niet zo goed als zijn vader, zal eens wat meer naar hem luisteren.
quote:trust
Met of zonder zweep :pquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
goedemorgen, strenge Pietje meld zich aan 't front
Hoe gaat 't met je koter? Die is nu 1,5 of zo?quote:
9 maandenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met je koter? Die is nu 1,5 of zo?
Toch leuk een goudsekaaskopje erbij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
9 maanden, bijna goed. Leuk
.
eeuhh nee, alles op z'n tijd enzulks
Ja hoor, op z'n tijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:00 schreef Poezewoes het volgende:
Toch leuk een goudsekaaskopje erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |