ze zien je aankomen op een sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kan volgens mij aan de RuG ook. Daar hebben ze zelfs 10 nagenoeg dezelfde rechten opleidingen verzonnen.
Ik heb ruim 330 (of 340) EC moeten halen voor 2 masters en een bachelor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kan volgens mij aan de RuG ook. Daar hebben ze zelfs 10 nagenoeg dezelfde rechten opleidingen verzonnen.
Ja. Ik was ook 17 toen ik mijn vwo-diploma kreegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja Tchock is ook nog zo jong hè?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Trein naar venlo pakken en overstappen in tilburg op de ic naar nijmegen
Ik krijg die routes niet in de reisplannerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Via Den Bosch. Gaat van Den Haag centraal als het goed is een directe verbinding.
Foutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Via Den Bosch. Gaat van Den Haag centraal als het goed is een directe verbinding.
Ja, maar dat is dan ook een uitzonderlijke situatie. Die studies overlappen bijna helemaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
Mocht je een wiskunde en een natuurkunde diploma willen, dan hoef je ook maar 20 punten per jaar extra te doen. Zo stapelt het aantal diploma's zich wel op.
Vul als via station breda of tilburg inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Ik was ook 17 toen ik mijn vwo-diploma kreeg
[..]
[..]
Ik krijg die routes niet in de reisplannerWaarom heeft die geen mogelijkheid om een station te vermijden
Eng bijna Tchock.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Ik was ook 17 toen ik mijn vwo-diploma kreeg
[..]
[..]
Ik krijg die routes niet in de reisplannerWaarom heeft die geen mogelijkheid om een station te vermijden
Nee joh. Gewoon in juli jarig.quote:
Dat verschilt dan niet gek veel met de UvA. notarieel is 180 + 40 voor fiscaal erbij (220) met nog eens 20 of 30 voor rechtsgeleerdheid en dan nog 100 a 120 punten voor beide masters. Er is sinds het 8-8-4 systeem wel het een en ander veranderd. Maar dan zit je ook op 320 a 340/360 punten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb ruim 330 (of 340) EC moeten halen voor 2 masters en een bachelor.
welke wetten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga vanaf nu weer bezig met belasting dus
Als iemand nog tips heeft hoe dat het beste aan te pakken houdt ik mij aanbevolen, want blijkbaar heb ik er op Vpb na niet veel van gesnapt.
Waar ook nog, de directe verbinding ging naar Tilburgquote:
Nee hoor, dat kan helaas niet. Sowieso moet je minimaal 60 EC extra halen om een tweede bul te krijgen, maar sowieso verschillen die opleidingen allemaal behoorlijk. Fiscaal / recht & ICTT / rechtsgeleerdheid / int. en Europees recht / European law school zijn vanaf jaar twee voor het overgrote deel niet overlappend. Bijvoorbeeld fiscaal recht en rechtsgeleerdheid overlapt maar enkele vakken na de propedeuse.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, rechten dus ook. Politicologie en sociologie overlappen bijv. maar op 15 punten met elkaar. En die vrijstelling aanvragen is werkelijk een hel die de moeite niet waard is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook een uitzonderlijke situatie. Die studies overlappen bijna helemaal
Gezzelig. ik ga nog aan de ob, vpb, lb en formeel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
IB, OB en Ovb, LB, Sw, Formeel deel
Verschil is alleen geloof ik dat je bij de UvA ongelooflijk veel vrijstelling krijgt, dat is wat ik er in ieder geval van begrijp.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat verschilt dan niet gek veel met de UvA. notarieel is 180 + 40 voor fiscaal erbij (220) met nog eens 20 of 30 voor rechtsgeleerdheid en dan nog 100 a 120 punten voor beide masters. Er is sinds het 8-8-4 systeem wel het een en ander veranderd. Maar dan zit je ook op 320 a 340/360 punten.
Beetje baas heeft met 360 punten nog niet eens zijn beide bachelors binnen. Maar dat even terzijde.
Hij heeft maar één bachelor volgens mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat verschilt dan niet gek veel met de UvA. notarieel is 180 + 40 voor fiscaal erbij (220) met nog eens 20 of 30 voor rechtsgeleerdheid en dan nog 100 a 120 punten voor beide masters. Er is sinds het 8-8-4 systeem wel het een en ander veranderd. Maar dan zit je ook op 320 a 340/360 punten.
Beetje baas heeft met 360 punten nog niet eens zijn beide bachelors binnen. Maar dat even terzijde.
Zorg dat je de basis goed onder de knie hebt, en ga dan pas dingen als uitzonderingen en vrijstellingen leren. Als je de basis snapt, zijn de uitzonderingen/vrijstellingen een stuk makkelijker om te begrijpen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga vanaf nu weer bezig met belasting dus
Als iemand nog tips heeft hoe dat het beste aan te pakken houdt ik mij aanbevolen, want blijkbaar heb ik er op Vpb na niet veel van gesnapt.
Oh dat maakt het wel weer wat normaler ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon in juli jarig.Dus een week na mijn diploma werd ik 18, een week na mijn bachelordiploma word ik 21 enz. enz.
En dit inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Valid het volgende:
[..]
Hij heeft maar één bachelor volgens mij.
Jij hebt toch 1 bachelor en 2 masters gehaald met die 340 EC?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verschil is alleen geloof ik dat je bij de UvA ongelooflijk veel vrijstelling krijgt, dat is wat ik er in ieder geval van begrijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |