Yuki, draag ik een tuinbroek?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of jij leest wat je graag wilt lezen.
Maar prima, weet je wat we doen.
Jij ziet mij als super oppervlakkig figuur, zie ik jou als een verzuurde pot in tuinbroek.
Zo zijn we daar ook weer uit
Dat soort praat hoort thuis op een kroegavondje met vrienden, imho, niet in een topic waarin vrouwen ook meelezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind het meer lomp dan bot eigenlijk. Ik herken het wel van (mannelijke) vrienden van vroeger. Het beste hielp altijd om keihard te vragen: En die dan? Is die neukbaar?! Dat hielp wel een tijdje
Moet wel zeggen dat die allemaal een stuk braver zijn tegenwoordig
quote:
Kennelijk zit de vraag of jij het mannetje of vrouwtje bent je nog dwars al zal je dat nu uit alle macht gaan ontkennen.quote:Hoe zou ik het anders moeten lezen, ook_gek?.
Je wilt niet weten hoe vrouwen over mannen praten, ik denk dat dat toch een stuk heftiger is dan iemand een bostrol noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
Serieus hoor, ik had me allang over die opmerking heen gezet. Ik val alleen over de manier waarop jij over vrouwen praat op de volgende pagina en blijkbaar ben ik niet de enige.
Door mensen zoals jij overweeg ik weer een Fok!-abonnement aan te schaffen, wat een beeldschermvervuiling.
Vanaf heden: ignore.
Help me eraan herinneren dat ik op m'n werk niet meer op jouw fobo moet klikken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Joysa het volgende:
Ik begrijp juist eens een keer wat ook_gek zegt, dat komt niet vaak voor en dat weet hij zelf ook
Echt, keer op keer denk ik dat ik nu wel het toppunt van gekheid had bereikt. Maar dit slaat echt werkelijk allesquote:Dat soort praat hoort thuis op een kroegavondje met vrienden, imho, niet in een topic waarin vrouwen ook meelezen.
Je kan beter helemaal weg blijven van fok gezien je tere zieltjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
Serieus hoor, ik had me allang over die opmerking heen gezet. Ik val alleen over de manier waarop jij over vrouwen praat aan het eind van het vorige topic en blijkbaar ben ik niet de enige.
Door mensen zoals jij overweeg ik weer een Fok!-abonnement aan te schaffen, wat een beeldschermvervuiling.
Vanaf heden: ignore.
Ja doe eens niet zo engquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Joysa het volgende:
Ik begrijp juist eens een keer wat ook_gek zegt, dat komt niet vaak voor en dat weet hij zelf ook
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik op m'n werk niet meer op jouw fobo moet klikken.
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]ook nog echt gaan vragen, kind houd op zeg heel m'n scherm zit onder nu!
Weten we ook waar hij op kicktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.
Heb je zelf wel wat laten horen dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Laten we even ontopic gaan. Ik krijg net na 2.5 week zwijgen een smsje van m'n laatste week wat ik komende weekend gaat doen.
Die zag ik dus echt niet aankomen
Maar niet gereageerd, geen zin in.
Iemand dit zelf wel eens gedaan na 2 welen niks voren een smsje sturen? Ik zelf kan mij het niet indenken om het zelf te doen?
[..]
Ik oppervlakkige man kickt of verzuurde pot in tuinbroek die niet wilt horen dat mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk. En mogelijk alleen als neuk object zienquote:
Ik kan inmiddels "ook_gek" lezen, het moet niet gekker worden hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Je moet wel betere zinnen maken hoor ook_gek .. "van je laatste week"
"na 2 welen niks voren een sms "
Ik vind dat ie gewoon beter z'n best moet doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef eefje801 het volgende:
Ik kan inmiddels "ook_gek" lezen, het moet niet gekker worden hier.
Onaardig hoor! Reageren omdat je geen zin hebt!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Laten we even ontopic gaan. Ik krijg net na 2.5 week zwijgen een smsje van m'n laatste week wat ik komende weekend gaat doen.
Die zag ik dus echt niet aankomen
Maar niet gereageerd, geen zin in.
Iemand dit zelf wel eens gedaan na 2 welen niks voren een smsje sturen? Ik zelf kan mij het niet indenken om het zelf te doen?
[..]
Dat gaat 'm nooit meer lukkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Je moet wel betere zinnen maken hoor ook_gek .. "van je laatste week"
"na 2 welen niks voren een sms "
Srsly, waar haal je het idee vandaan dat ik tuinbroeken draag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik oppervlakkige man kickt of verzuurde pot in tuinbroek die niet wilt horen dat mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk. En mogelijk alleen als neuk object zien
Uhm even denk.... Nee hoor nee, sorry.
In die aantal weken? Nee, alleen heel even na de date en klaar. En heb nu ook niet gereageerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je zelf wel wat laten horen dan?
Wat is er met "ignore" gebeurd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Srsly, waar haal je het idee vandaan dat ik tuinbroeken draag?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |