Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik zal een screen plaatsen, momentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef DragonFodder het volgende:
Vraagje: Tarantino heeft als handelsmerk in al zijn films zo'n shot vanuit de kofferbak erin zitten. Hoe doet hij dat in Django Unchained? Een dekenkist shot ofzo?
Een shot vanuit de aars van een paard...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef DragonFodder het volgende:
Vraagje: Tarantino heeft als handelsmerk in al zijn films zo'n shot vanuit de kofferbak erin zitten. Hoe doet hij dat in Django Unchained? Een dekenkist shot ofzo?
Hahaha, mijn post lijkt de foto wel te bekrachtigenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:21 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Een shot vanuit de aars van een paard...
Niet dat ik het erg vind hoor, ik wist het antwoord toch nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb me vergist.
Ik zie het allemaal niet zo scherp vandaag. Maar laat maar staan, Kawa mag een nieuwe vraag stellen.
ik heb hem voor de zekerheid een DM gestuurd om verwarring te voorkomen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind hoor, ik wist het antwoord toch nietVond het alleen opvallen
Ik blijf dit toch wel de beste scene uit Pulp Fiction vinden:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:57 schreef kawa4 het volgende:
Noem 10 karakters uit de film pulp fiction
Want...?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch wel de beste scene uit Pulp Fiction vinden:
tot dat hij de sleutel in het slot steekt
Ik heb ook weinig met Pulp Fiction.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind die film helemaal niet interresant..
Niet zozeer inhoudelijk, maar de vorm die in deze sequentie zit, dat is gewoon heel goed gedaan. De camera die met Butch meeglijdt door het hekwerk heen..quote:
Bruce Willis daarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch wel de beste scene uit Pulp Fiction vinden:
tot dat hij de sleutel in het slot steekt
hehe ja lekker psychoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die kop van hem als hij uitstapt, geweldig
Is denk ook een stukje vakinhoudelijk wat ik eraan kan waarderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef ArtistA het volgende:
Geinig, want ik vind dat het saaiste van de hele film
Nog steeds goed, maar het steekt (wat mij betreft (schiet me niet af omdat ik een andere mening heb)) schril af tegen de rest van de film.
Ja... In de Addams family is Julia inderdaad beter dan in zijn laatste film... Triest dat je zo kort na zo'n "gedrocht" te hebben gemaakt moet gaan...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem in The Addams Family een grotere eindbaas.
Volgens mij deed hij het voor zijn kinderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja... In de Addams family is Julia inderdaad beter dan in zijn laatste film... Triest dat je zo kort na zo'n "gedrocht" te hebben gemaakt moet gaan...
Nobel streven van hem dan...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij het voor zijn kinderen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nobel streven van hem dan...
Maar! Bison blijft wel de beste eindbaas ooit (vind ik!)
quote:His children were huge fans of the video games, so he selected that role in order to give them a film they could enjoy, knowing that it would likely be the last one he would ever do before succumbing to stomach cancer.
Dan lijkt het plaatje me meer dan terechtquote:
Hoe gaat het met je hoofdpijn, al een beetje gezakt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan lijkt het plaatje me meer dan terecht
nope.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hoofdpijn, al een beetje gezakt?
Dan moeten we het natuurlijk wel goed doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan lijkt het plaatje me meer dan terecht
Dan denk ik meer aan Ganon(dorf) of Bowser.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nobel streven van hem dan...
Maar! Bison blijft wel de beste eindbaas ooit (vind ik!)
Ja, 1983quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef DragonFodder het volgende:
Niemand ook maar enigzins een idee w.b. mijn vraag?
Wil je dat antwoord dan ook in het Trivia topic geven?quote:
had dan hier ook geen antwoord gegeven, slimmerik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want dan moet ik een nieuw vraag bedenken en ik ga zo slapen.
Wie? en Bowser? Nee.. dat is de moeite waard om eindbaas te noemen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan Ganon(dorf) of Bowser.
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want dan moet ik een nieuw vraag bedenken en ik ga zo slapen.
Ik geef gewoon antwoord op de gestelde vraag. Sinds wanneer is dat een misdaad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie? en Bowser? Nee.. dat is de moeite waard om eindbaas te noemen...
[..]
[..]![]()
Zeg dan ook niks...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op de gestelde vraag. Sinds wanneer is dat een misdaad?
je geeft hier antwoord op een vraag die ik gesteld heb, maar niet in het trivia topic, omdat je geen nieuwe vraag wilt stellen. Omdat de meesten hier beide topics volgen, is dankzij jou mijn vraag waardeloos geworden en moet ik een nieuwe vraag stellen. Vandaar dat ik daar niet zo blij mee ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op de gestelde vraag. Sinds wanneer is dat een misdaad?
Of het was een gratis punt als blijk van waardering voor de mensen die tevens de slowchat lezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je geeft hier antwoord op een vraag die ik gesteld heb, maar niet in het trivia topic, omdat je geen nieuwe vraag wilt stellen. Omdat de meesten hier beide topics volgen, is dankzij jou mijn vraag waardeloos geworden en moet ik een nieuwe vraag stellen. Vandaar dat ik daar niet zo blij mee ben.
Nee, dan zou het hetzelfde zijn als cheaten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of het was een gratis punt als blijk van waardering voor de mensen die tevens de slowchat lezen.
Ze missen je zo erg dat ze nou niks meer zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef RanTheMan het volgende:
dag mensendrukke drukke weken, maar hou niet de schijn op dat jullie mij gemist hebben
Nou tot over 2 maanden maar weerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze missen je zo erg dat ze nou niks meer zeggen
Hoe gaat het met de verbouwing?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou tot over 2 maanden maar weer
Hahahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou tot over 2 maanden maar weer
Oja, toen ging jij mij nog uitlachenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef Robby87 het volgende:
En hoe is het met je bestuurbare vis? Die was toch dood?
Haha hoezo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, toen ging jij mij nog uitlachen
Omdat ik vroeg of die vis uit zichzelf stuurde en toen zei jij "hahaha je hoort hem toch steeds schakelenquote:
Kan die vis schakelen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat ik vroeg of die vis uit zichzelf stuurde en toen zei jij "hahaha je hoort hem toch steeds schakelen"
Volgende week wordt de trap bekleed en dan is het echt afquote:
Klaar ben je denk ik nooitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahahnou vertel, hoe is het met je huisje? Ben je helemaal klaar met klussen?
Die lag op 21 oktoberquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je je zelf gestelde deadline gehaald? En hoe is het met de hond?
Die heeft me verlatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft ze nog steeds, en en roze nu ookquote:Die zwemt al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:02 schreef Robby87 het volgende:
En hoe is het met je bestuurbare vis? Die was toch dood?
Wat goed zeg dat jullie dat allemaal nog weten
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef RanTheMan het volgende:
Die heeft me verlatenNu liet je me wel even schrikken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de belangrijkste vraag heb je niet beantwoord: hoe is het met de hond?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu liet je me wel even schrikken hoor
Maar de belangrijkste vraag heb je niet beantwoord: hoe is het met de hond?
uiteraard! waarom niet?quote:
daarom reis ik ook niet met de trein robbyquote:
Goed man ... weekje vrijgezel hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:42 schreef Waaghals het volgende:
Zoveel vragen en niemand die vraagt?
Ran, hoe gaat het met je jongen?
Oei! Sterkte heren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Goed man ... weekje vrijgezel hemet jou ook hoor ik net
wellicht moet je mn spoiler ff lezen ergens hierbovenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei! Sterkte heren.
Toch geen taferelen van verdelen van inboedel, kinderen en verhuizingen?
Ja dat is het.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ik lees nooit terug dat is mijn probleem.
Bij mij is ook maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei! Sterkte heren.
Toch geen taferelen van verdelen van inboedel, kinderen en verhuizingen?
Je hebt de docente opgegeten? Een soort van zwarte weduwe maar dan een witte weduwnaar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Bij mij is ook maar tijdelijk.
Ben tentamenweduwnaar![]()
Nee mijn vriendin vindt haar tentamens belangrijker dan mijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt de docente opgegeten? Een soort van zwarte weduwe maar dan een witte weduwnaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin vindt haar tentamens belangrijker dan mijsamen filmpie kijken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Ik zit al een week thuis met de griep, dus in dat opzicht gaat het niet zo goed met mequote:
Zijn ze ook, want als zij goed haar best doet en een mooie baan vindt hoef jij dat niet. Huishouden doen is ook werk hoor ik af en toe van vrouwkes met teveel spreekruimte.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin vindt haar tentamens belangrijker dan mij
niet zo hard, ze luistert mee....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn ze ook, want als zij goed haar best doet en een mooie baan vindt hoef jij dat niet. Huishouden doen is ook werk hoor ik af en toe van vrouwkes met teveel spreekruimte.
Sorry, ik wist niet dat je in de keuken stond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
niet zo hard, ze luistert mee....
Dat is geen nieuwe informatie voor mijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
niet zo hard, ze luistert mee....
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe informatie voor mij
dat gaat bij die 2 sowieso gebeuren vermoed ik, want:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn ze ook, want als zij goed haar best doet en een mooie baan vindt hoef jij dat niet. Huishouden doen is ook werk hoor ik af en toe van vrouwkes met teveel spreekruimte.
Beasts of the southern wildquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:14 schreef RanTheMan het volgende:
ik ben er ff uit geweest, welke films moet ik dit weekend echt gaan kijken?
Star Trek dat vind ik helemaal niets.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat gaat bij die 2 sowieso gebeuren vermoed ik, want:
[ afbeelding ]
hij vroeg voorbeelden om wel te kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beasts of the southern wild
Ill manors
Preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hij vroeg voorbeelden om wel te kijken
nou kom maar met wat titels waaghals, volgens mij liggen we qua smaak wel redelijk dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hij vroeg voorbeelden om wel te kijken
En dan ga je films opnoemen waar geen HD versie van is... slapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:19 schreef Waaghals het volgende:
ik zou dan Django Unchained gaan kijken.
The Impossible vond ik ook wel goed.
Verder ook niet veel gezien, te ziek om lang mijn ogen te kunnen open houden.
In de bios welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan ga je films opnoemen waar geen HD versie van is... slap![]()
Denk niet dat Ran daar op doeldequote:
wie ben jij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef RanTheMan het volgende:
dag mensendrukke drukke weken, maar hou niet de schijn op dat jullie mij gemist hebben
Ben ik blij dat ik die grap niet gemaakt hebquote:
In de bios of gewoon lekker thuis?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:14 schreef RanTheMan het volgende:
ik ben er ff uit geweest, welke films moet ik dit weekend echt gaan kijken?
thuis, alleen naar de bios is ook zo wat..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In de bios of gewoon lekker thuis?
Dat was inderdaad niet best...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik die grap niet gemaakt heb
Argo al gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
thuis, alleen naar de bios is ook zo wat..
Alleen naar de bios is heerlijk, vooral als het rustig is. Lekker volop genieten van een film met goed geluid en beeld, en verder geen afleidingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
thuis, alleen naar de bios is ook zo wat..
Maar dan moet ook naar een niet main-stream film gaan... anders krijg je het niet voor elkaar een lege bios te hebben...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alleen naar de bios is heerlijk, vooral als het rustig is. Lekker volop genieten van een film met goed geluid en beeld, en verder geen afleidingen.
okquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:42 schreef picodealion het volgende:
Ach, als je twee weken wacht is Django op een woensdagavond ook gewoon rustig genoeg om te chillen hoor.
The horror...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
verdorie... denk ik download "ff" Rise of the guardians... komt de snelheid niet boven een halve MB/s...
was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
The horror...
meid, nu kun je hem niet gelijk kijken?
DWDDquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
was ik ook niet van planNu staat nog de wereld draait door, daarna gaat voetbal aan
Maar hij gaf net nog aan nog zo'n 15uur nodig te hebben... dat deed me terug denken aan telefoonlijn tijden...
Maar intussen is hij al over de helft dus
Ik vind het meestal wel leuk, net ging het over Lance en dat vond ik weer minder... VIquote:
Koolhoven is een idioot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
ze gaan het zo met Koolhoven over Django Unchained hebben, misschien vind je dat interresant
Dat kan een interview/zijn recensie erover dan best grappig maken toch?quote:
Niet met die eikelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kan een interview/zijn recensie erover dan best grappig maken toch?
Er is toch geen voetbal geweest de afgelopen 3 wekenquote:
Is VI een voetbalprogramma dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er is toch geen voetbal geweest de afgelopen 3 weken
Ik heb Sands gevonden!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
staat VI niet voor Voetbal International?
Hè?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan spoor je als voetballer ook niet als je door van de gewapend glas gaat slaan...
Speler met rood van het veld en in de tunnel slaat hij door de glasplaat heen. Aardig wat bloedverlies als je het glas en de grond zagquote:
Af en toe best leuk, soms ook rete vervelend en saaiquote:
Meestal dat laatstequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe best leuk, soms ook rete vervelend en saai
Smaken verschillenquote:
Kan dat niet ontvangenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Hihih, Mr. T die een youtube clip programma presenteertop BBC 3 voor de ge-interreseerden
Jammer, tis best grappig en niet eens om de filmpjesquote:
Jah, weer perfect voor me score in fok! manager... Heb je gezien wat Pieters gedaan heeft?quote:
Dat ben ik jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er is toch geen voetbal geweest de afgelopen 3 weken
Ik heb Sands gevonden!!!!
[ afbeelding ]
Ja, zelfs een dekbedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik verdenk je er wel van dat je pickachu spul thuis hebt liggen
Hahahah, daar zie ik je best voor aanquote:
Nou, niet maar met iemand... maar met zijn 150'enquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lig je toch samen met iemand in bed
Huh? Is dit een inside-pikachu mop?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, niet maar met iemand... maar met zijn 150'en
er zijn toch 150 pokemon? (in deel 1 van het spel en de serie tenminste)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Huh? Is dit een inside-pikachu mop?
geen ideequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
er zijn toch 150 pokemon? (in deel 1 van het spel en de serie tenminste)
Ik heb ook een knuffel die je moet knijpen en dan lichten de wangen van pikachu op en doet hij praten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lig je toch samen met iemand in bed
151quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
er zijn toch 150 pokemon? (in deel 1 van het spel en de serie tenminste)
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb ook een knuffel die je moet knijpen en dan lichten de wangen van pikachu op en doet hij praten.
Die laatste is toch die geheime? Waar de eerste film over gaat?quote:
Waar koop ik die?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dit dan iets voor je Sands?
[ afbeelding ]
http://www.milanoo.com/Catsuits-Zentai-c314quote:
Die zag ik net, maar dat is toch een gedoe allemaal joh. En ik word er ook niet geil van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ahh... Robby, ze hebben ook iets waar jij vast graag naar kijkt:
http://www.milanoo.com/Sh(...)C-Catsuit-p1332.html
Nou ja, ik vind het niet erg om daar naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die zag ik net, maar dat is toch een gedoe allemaal joh. En ik word er ook niet geil van.
true, maar ik bedoel met normaal niet van die spandex pakken, maar kleding waar je mee over straat zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Robby87 het volgende:
dyon, normaal komt niet in jouw vocabulaire voor
ik ga slapen, welterustenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
true, maar ik bedoel met normaal niet van die spandex pakken, maar kleding waar je mee over straat zou kunnen gaan
wijfquote:
die is net uitgeweestquote:
Grote jonge, je bent naar de wc geweestquote:
en je krijgt er zo'n lekker romig buikje vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Daardoor gaat het zeker niet slechter smaken nee...
Daar houden mannen toch van?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:41 schreef Waaghals het volgende:
[..]
en je krijgt er zo'n lekker romig buikje van
Ik.weet niet of ik.blij of teleurgesteld moet zijn... Ik ga wel voor blijquote:
ik weet ok niet meer wat ik moet kijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:18 schreef RanTheMan het volgende:
Iemand nog en eet en film tip voor vanavond?
ik heb looper nog liggen, mogelijk wordt het die.. Of siver linings..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik weet ok niet meer wat ik moet kijken.
Life of Pi lijkt me helemaal niks eigenlijk
is t zo'n slapstick? ik ben overigens gister in slaap gevallen bij de hobbit..quote:
ga mn vraag es eantwoorden heb haastquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:25 schreef Waaghals het volgende:
Looper was best aardig maar ben nu alweer het meeste vergeten
Ik heb precies hetzelfde, terwijl ik me prima vermaakt heb met die film.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:25 schreef Waaghals het volgende:
Looper was best aardig maar ben nu alweer het meeste vergeten
Was je zo moe of vond je hem zo slecht?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is t zo'n slapstick? ik ben overigens gister in slaap gevallen bij de hobbit..
ik voel een casting couch filmpje aankomenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ga mn vraag es eantwoorden heb haast
Komt zo een 24jarig meiske hier solliciteren als schoonmaakster:)
ik vraag me af wat mirjam meer op prijs kan stellen, milou van 24 die er goed uit ziet, of en vrouw van 52 genaamd mona...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik voel een casting couch filmpje aankomen
was de film niet genoeg?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Life of pi en dan kop warme melk om in slaap te komen.
Eigenlijk wel ja. Ze hadden m beter tiger on a boat kunnen noemen, als vervolg op snakes on a plane. Dan wist ik zeker dat ik m niet hoefde te kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
was de film niet genoeg?
trouwens melk warmt je van binnen op
als je wilt slapen moet je van buiten verwarmd worden
Ik ben in de bios bij die film in slaap gevallen :-Pquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is t zo'n slapstick? ik ben overigens gister in slaap gevallen bij de hobbit..
Ik vind het juist vooral komedie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:12 schreef Waaghals het volgende:
Californication is wel goed, maar vind ik niet echt een comedy serie.
Inderdaad, eerste en laatste 3D film voor mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:37 schreef picodealion het volgende:
En als je nog een filmtip wil om in slaap te komen moet je Hugo kijken.
Heb je thuis dan internet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 'm gewoon gedownload, maar ik betwijfel ten zeerste of het 3D het beter had gemaakt.
Tis dat het zo koud is buiten... anders kun je toch ook makkelijk zonder onderbroek... als je maar wel een normale broek aantrekt...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:33 schreef picodealion het volgende:
Ik ga straks pannenkoeken bakken. Heb ik besloten. Maar eerst even een onderbroek aan want ik moet nog naar de winkel.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:18 schreef Waaghals het volgende:
Cabin in the woods vond ik verschrikkelijk
dan zou ik Argo of man on a ledge kijken
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:17 schreef picodealion het volgende:
Help eens kiezen mensen:
Amour (zelf niet gezien)
Argo
Cabin in the Woods
The Raven
Man on a Ledge zolang je de trailer niet hebt gezien
Welke 5 zijn dit?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef picodealion het volgende:
Ik heb in mijn leven denk ik 5 goede horrorfilms gezien. Ik verwacht dan ook weinig van Cabin maar ik wil 'n zien voor het toernooi.
Exploration!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Horror in de vorm van hack & slash of meer in de thriller hoek?
Ik vind horror altijd zo'n wazig genre.
Ojaquote:
Dat vind ik meer thriller dan horror eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:31 schreef Lemans24 het volgende:
Dingen als The Exorcist, The Shining en The Others kan ik zonder meer aanraden. Verder is het altijd maar net waar je van houdt.
Angustiaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Iemand anders nog tips voor goede horrors?
Daarom voor iedereen geschikt. En het is horror omdat ze universeel eng worden gevonden. Enger dan de meeste 'echte' horror. Maar wat 'echte' horror is, is een punt van discussie...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vind ik meer thriller dan horror eigenlijk.
Tja, thriller horror noem ik het dan maar voor het gemak vind ik enger dan hack & slash horror. Van die films waar gewoon beurt voor beurt iemand wordt afgeslacht door de lokale seriemoordenaar, het monster, degene in de groep die zich tegen de groep keert en meer van dat soort zooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daarom voor iedereen geschikt. En het is horror omdat ze universeel eng worden gevonden. Enger dan de meeste 'echte' horror. Maar wat 'echte' horror is, is een punt van discussie...
Even uit mijn hoofd The Shining, It, The Exorcist, The Blair Witch Project, Night of the Living Dead. Vast nog wel een paar bij nader inzien maar ik vind horror altijd een heel lastig genre, 90% is gewoon niet goed of eng.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Welke 5 zijn dit?
Iemand anders nog tips voor goede horrors?
Beschuldig je nu de Kerk van machtsmisbruik, afzetterij, geldklopperij en kindermisbruik?quote:
Ik constateer alleenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beschuldig je nu de Kerk van machtsmisbruik, afzetterij, geldklopperij en kindermisbruik?
Constanteer! Met Keanu Reeves?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dat zegt hij dan met zo'n usericon
[..]
Ik constateer alleen
Cube heb ik laatst nog gezien en hij maakte inderdaad veel minder indruk dan de eerste keer dat ik hem zag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef picodealion het volgende:
Oh, From Dusk Till Dawn, Cube, en Let The Right One In ook, maar daarvan vind ik alleen Cube een horror en ik ben bang dat als ik die nog eens zie ik 'm lang niet zo goed blijk te vinden. Vond ik geweldig toen ik 16 was.
Heeft die niet enorm last van slecht acteerwerk? of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Cube heb ik laatst nog gezien en hij maakte inderdaad veel minder indruk dan de eerste keer dat ik hem zag.
ook wel een beetje, maar wat ik de eerste keer de kracht vond (maximaal effect voor minimaal budget) was de tweede keer niet genoeg en ging het me tegenstaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heeft die niet enorm last van slecht acteerwerk? of herinner ik me dat verkeerd?
Het origineel is superieur, maar ik vond de remake niet onverdienstelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch wel de originele hè?
Zo ja![]()
Topper is dat
Nee, zelfs als het niet te kijken is dan kijk ik het nog. Beetje mijn genre qua films.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heeft iemand hier The Possession (2012) gezien en is het te kijken?
Duh.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch wel de originele hè?
Zo ja![]()
Topper is dat
Precies de reden dat ik 'm niet herkijk. Zou zonde zijn om mijn indruk ervan te verpesten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ook wel een beetje, maar wat ik de eerste keer de kracht vond (maximaal effect voor minimaal budget) was de tweede keer niet genoeg en ging het me tegenstaan.
Kun je die scène herinneren tegen het eind aan, in het zwembad?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Duh.
Zoals iemand in een review over Let Me In schreef: US remakes are for people who don't appreciate subtitles or subtlety.
Kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:26 schreef picodealion het volgende:
Jazeker. Zaten een paar mooie staaltjes camerawerk in, ook die eerste moordscene in het bos.
ik heb ooit een van de Hellraisers gezien, lang lang geleden. Misschien maar weer eens kijken of het wat is. Ik dacht altijd dat Odishon zo'n torture porn was maar die staat sinds kort op mijn watchlist.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:43 schreef wyccie het volgende:
Horror: Audition/Ôdishon, vage Japanse shit.
Hellraiser vond ik ook wel ok.
Ik word van alle snoep misselijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ik ben snoep aan het snoepen.
Zonet een Hershey cookies&cream en nu AH snoepmix (daar word je misselijk van).
Je bedoelt Hentai? Beroepsdeformatie, pico.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef picodealion het volgende:
Ik dacht altijd dat Odishon zo'n torture porn was maar die staat sinds kort op mijn watchlist.
pico bemoeit zich alleen met gayporn, dat was z'n laatste promotie althans... en ik weet hoe groot die sector is binnen de pornoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt Hentai? Beroepsdeformatie, pico.
Hahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ik ga me nu misselijk eten aan pure chocola met groene thee en mango. Eerder ook al pure chocola met chili gehad.
En toch maar even wat aardappels en kippetjes in de oven gooien. Al wel avondeten gehad, salade, maar ik moet wat warms hebben. Ik ben gemaakt om drie keer per dag warm te eten.
Nee films als Guinea Pig, Hostel en Saw 2 en hoger. Dat noemen ze tegenwoordig torture porn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt Hentai? Beroepsdeformatie, pico.
Yep, that's me.quote:
Lekker eten meidquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yep, that's me.![]()
Valt trouwens best mee. Ik heb om 10 uur een kommetje havermoutpap gehad, om 4 uur een half puntje abrikozenvlaai en om half 8 een salade met kipfilet. Toen ik thuis was rond half tien dus chocola en wat snoepjes. Chronologisch gezien zijn de aardappelen en kippenvleugels (die nu in de oven lekker liggen op te warmen) pas mijn avondeten.
In Azië eten ze als ontbijt noedelsoep, als lunch noedelsoep, als avondeten rijst met vlees en groente en daar zijn ze lang niet zo obees als in Amerika.
Ik zit hier keihard te lachen..quote:Op zondag 20 januari 2013 00:10 schreef wyccie het volgende:
De vleugeltjes zijn gaar. Ik laat ze nu even knapperig worden.
De aardappels mogen nog iets langer.
Loopt het water je al in de mond, Robby?
Welke film?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bier: check
Borrelnootjes: check
Goeie film: check
Tinker taylor soldier spyquote:
Cabin in the Woods was echt gaafquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Cabin in the woods zou ik nooit aanbevelen.
Man on a ledge vond ik wel aardig. Argo is ook goed
Ontbijt en lunch in Azië zijn veel te weinig. Voor iemand met een snelle stofwisseling rampzalig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yep, that's me.![]()
Valt trouwens best mee. Ik heb om 10 uur een kommetje havermoutpap gehad, om 4 uur een half puntje abrikozenvlaai en om half 8 een salade met kipfilet. Toen ik thuis was rond half tien dus chocola en wat snoepjes. Chronologisch gezien zijn de aardappelen en kippenvleugels (die nu in de oven lekker liggen op te warmen) pas mijn avondeten.
In Azië eten ze als ontbijt noedelsoep, als lunch noedelsoep, als avondeten rijst met vlees en groente en daar zijn ze lang niet zo obees als in Amerika.
Ga naar bed man.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:59 schreef Lemans24 het volgende:
Hier drie Grolsch 25cl, één Grimbergen Trippel en één Heineken Tarwebok. Was de koude fietstocht waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |