Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik zal een screen plaatsen, momentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef DragonFodder het volgende:
Vraagje: Tarantino heeft als handelsmerk in al zijn films zo'n shot vanuit de kofferbak erin zitten. Hoe doet hij dat in Django Unchained? Een dekenkist shot ofzo?
Een shot vanuit de aars van een paard...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef DragonFodder het volgende:
Vraagje: Tarantino heeft als handelsmerk in al zijn films zo'n shot vanuit de kofferbak erin zitten. Hoe doet hij dat in Django Unchained? Een dekenkist shot ofzo?
Hahaha, mijn post lijkt de foto wel te bekrachtigenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:21 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Een shot vanuit de aars van een paard...
Niet dat ik het erg vind hoor, ik wist het antwoord toch nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb me vergist.
Ik zie het allemaal niet zo scherp vandaag. Maar laat maar staan, Kawa mag een nieuwe vraag stellen.
ik heb hem voor de zekerheid een DM gestuurd om verwarring te voorkomen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind hoor, ik wist het antwoord toch nietVond het alleen opvallen
Ik blijf dit toch wel de beste scene uit Pulp Fiction vinden:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:57 schreef kawa4 het volgende:
Noem 10 karakters uit de film pulp fiction
Want...?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch wel de beste scene uit Pulp Fiction vinden:
tot dat hij de sleutel in het slot steekt
Ik heb ook weinig met Pulp Fiction.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind die film helemaal niet interresant..
Niet zozeer inhoudelijk, maar de vorm die in deze sequentie zit, dat is gewoon heel goed gedaan. De camera die met Butch meeglijdt door het hekwerk heen..quote:
Bruce Willis daarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch wel de beste scene uit Pulp Fiction vinden:
tot dat hij de sleutel in het slot steekt
hehe ja lekker psychoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die kop van hem als hij uitstapt, geweldig
Is denk ook een stukje vakinhoudelijk wat ik eraan kan waarderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef ArtistA het volgende:
Geinig, want ik vind dat het saaiste van de hele film
Nog steeds goed, maar het steekt (wat mij betreft (schiet me niet af omdat ik een andere mening heb)) schril af tegen de rest van de film.
Ja... In de Addams family is Julia inderdaad beter dan in zijn laatste film... Triest dat je zo kort na zo'n "gedrocht" te hebben gemaakt moet gaan...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem in The Addams Family een grotere eindbaas.
Volgens mij deed hij het voor zijn kinderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja... In de Addams family is Julia inderdaad beter dan in zijn laatste film... Triest dat je zo kort na zo'n "gedrocht" te hebben gemaakt moet gaan...
Nobel streven van hem dan...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij het voor zijn kinderen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nobel streven van hem dan...
Maar! Bison blijft wel de beste eindbaas ooit (vind ik!)
quote:His children were huge fans of the video games, so he selected that role in order to give them a film they could enjoy, knowing that it would likely be the last one he would ever do before succumbing to stomach cancer.
Dan lijkt het plaatje me meer dan terechtquote:
Hoe gaat het met je hoofdpijn, al een beetje gezakt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan lijkt het plaatje me meer dan terecht
nope.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hoofdpijn, al een beetje gezakt?
Dan moeten we het natuurlijk wel goed doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan lijkt het plaatje me meer dan terecht
Dan denk ik meer aan Ganon(dorf) of Bowser.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nobel streven van hem dan...
Maar! Bison blijft wel de beste eindbaas ooit (vind ik!)
Ja, 1983quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef DragonFodder het volgende:
Niemand ook maar enigzins een idee w.b. mijn vraag?
Wil je dat antwoord dan ook in het Trivia topic geven?quote:
had dan hier ook geen antwoord gegeven, slimmerik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want dan moet ik een nieuw vraag bedenken en ik ga zo slapen.
Wie? en Bowser? Nee.. dat is de moeite waard om eindbaas te noemen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan Ganon(dorf) of Bowser.
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want dan moet ik een nieuw vraag bedenken en ik ga zo slapen.
Ik geef gewoon antwoord op de gestelde vraag. Sinds wanneer is dat een misdaad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie? en Bowser? Nee.. dat is de moeite waard om eindbaas te noemen...
[..]
[..]![]()
Zeg dan ook niks...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op de gestelde vraag. Sinds wanneer is dat een misdaad?
je geeft hier antwoord op een vraag die ik gesteld heb, maar niet in het trivia topic, omdat je geen nieuwe vraag wilt stellen. Omdat de meesten hier beide topics volgen, is dankzij jou mijn vraag waardeloos geworden en moet ik een nieuwe vraag stellen. Vandaar dat ik daar niet zo blij mee ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op de gestelde vraag. Sinds wanneer is dat een misdaad?
Of het was een gratis punt als blijk van waardering voor de mensen die tevens de slowchat lezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je geeft hier antwoord op een vraag die ik gesteld heb, maar niet in het trivia topic, omdat je geen nieuwe vraag wilt stellen. Omdat de meesten hier beide topics volgen, is dankzij jou mijn vraag waardeloos geworden en moet ik een nieuwe vraag stellen. Vandaar dat ik daar niet zo blij mee ben.
Nee, dan zou het hetzelfde zijn als cheaten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of het was een gratis punt als blijk van waardering voor de mensen die tevens de slowchat lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |