PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nu nog steeds denken dat je je gelijk hiermee haaltquote:Haha, nou eens kijken of er nog zo veel op dat meisje gereageerd wordt nu jullie zien dat het niet de Doutzen is die jullie in gedachte hadden.
Na een minuut was er nog geen. Zelfs voor mij is dat langquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
Ik wacht altijd keurig op een nieuwe topic en wanneer ik aan een TT begin is er ineens wel een nieuwe
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij werd er vooral geroepen om pics van haar team.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het wel grappig. Eerst roept men hard PICS dit PICS dat. Krijg je een foto en wordt het veroordeeld omdat je privé gegevens op internet zet
Hey ik ben niet uit op totale oorlog en weet ook wel dat ik loop te stoken. Maar geef eerlijk toe dat het wel gewoon zo is. Wijf op forum met mannen->leuk beetje speelse opmerkingen maken->meisje ziet er anders uit dan gedacht ->over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu nog steeds denken dat je je gelijk hiermee haalt
Lekker belangrijk wat anderen vinden toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef KunsKapare. het volgende:
Ja laat ze lullen man. Diegene die troll riepen zijn uitgelult. Diegene die pics roepen hadden hun zin en ik heb mijn lesje geleerd. Wanneer kunnen we weer voetballen?
Wat is er mis gegaan in je jeugd dat je zo graag je gelijk wilt halen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hey ik ben niet uit op totale oorlog en loop wel te stoken. Maar geef eerlijk toe dat het wel gewoon zo is. Wijf op forum met mannen->leuk beetje speelse opmerkingen maken->meisje ziet er anders uit dan gedacht f->over tot de orde van de dag.
Ja op zijn minst ja... De hond uitlaten niet voor zijn bestwil, maar voor die van mij en een prettige avond!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]precies
ik laat hem ook altijd lekker los lopen in het bos of park, soms hebben honden geen interesse in hem omdat hij zoveel energie heeft
ik loop dan tussen de middag een flink blok, toch al snel 5km anders is hij de hele middag druk
Ik vind je leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef KunsKapare. het volgende:
Ja laat ze lullen man. Diegene die troll riepen zijn uitgelult. Diegene die pics roepen hadden hun zin en ik heb mijn lesje geleerd. Wanneer kunnen we weer voetballen?
Hou het even respectvol zeg! Zij heeft meer vriendelijkheid in dr posts getoond in 1 uur dan jij sinds je hier gekomen bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hey ik ben niet uit op totale oorlog en loop wel te stoken. Maar geef eerlijk toe dat het wel gewoon zo is. Wijf op forum met mannen->leuk beetje speelse opmerkingen maken->lelijk wijf->over tot de orde van de dag.
How did u do?quote:
Ze kan weleens meeclubben ofzoquote:
Als dat is wat je stoortquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hey ik ben niet uit op totale oorlog en loop wel te stoken. Maar geef eerlijk toe dat het wel gewoon zo is. Wijf op forum met mannen->leuk beetje speelse opmerkingen maken->lelijk wijf->over tot de orde van de dag.
Sorry, had het al aangepast.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou het even respectvol zeg! Zij heeft meer vriendelijkheid in dr posts getoond in 1 uur dan jij sinds je hier gekomen bent.
Haha truequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja op zijn minst ja... De hond uitlaten niet voor zijn bestwil, maar voor die van mij en een prettige avond!
Van die mc vragen heb ik er wel 20 goed, vast ook de journalentries wel goed gedaanquote:
Mijquote:
Hoeveel punten moet je hebben voor een 2,5?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van die mc vragen heb ik er wel 20 goed, vast ook de journalentries wel goed gedaanBen wel benieuwd naar het uiteindelijke punt, maar ga de antwoorden niet bekijken
![]()
Moet maximaal een 2.0 voor een 6, die heb ik sowieso dus ik ben tevreden, maar ga er eigenlijk van uit dat ik wel minstens een 6 heb en dus het vak afsluit met een 8
De term geilen is ongeveer tegelijk met het online komen van haar foto verdwenen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dat is wat je stoort
1. Het is geen "lelijk wijf"
2. Als ik in de gelegenheid kom om wederom een speelse opmerkingen te maken, dan doe ik dat gewoon weer.
PS: waar is de term "geilen" nu gebleven? Jij praat alsof iedereen hier zat te fappen
Pics or didn't happenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef jackson het volgende:
Mooie melding zojuist op de webapp:
-----
Sorry!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
------
Fransen in 433...dat moet wel een teampje zijn hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef KunsKapare. het volgende:
Nu wil ik mijn team kunnen posten. Het zijn meerendeel Fransen. Dat weet ik nog..
Wie ben jij überhaupt? Mister big star uit de provincie, scheer je weg en kom nooit meer terug !quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
De term geilen is ongeveer tegelijk met het online komen van haar foto verdwenen.
Alleen de mc vragen moet je dan 15 van goed hebben, en dan dus 0 punten bij journal entriesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel punten moet je hebben voor een 2,5?
Jij praat krom wat recht is. Net zaten we volgens jou nog collectief op haar te geilenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
De term geilen is ongeveer tegelijk met het online komen van haar foto verdwenen.
Je denkt dat ik het uit ga zitten typen die tekstquote:
O dat moet wel lukken hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen de mc vragen moet je dan 15 van goed hebben, en dan dus 0 punten bij journal entries
Pssst...jij kwam toch ook niet bepaald uit een wereldstad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie ben jij überhaupt? Mister big star uit de provincie, scheer je weg en kom nooit meer terug !
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Je denkt dat ik het uit ga zitten typen die tekst?
Ok.quote:
Eindhoven geen wereldstad vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pssst...jij kwam toch ook niet bepaald uit een wereldstad?
Ga nou niet zo politiek correct doen man. Het is toch gewoon zo. 10 minuten geleden was heel het forum geïnteresseerd in haar, wilden haar team zien en iedereen vroeg om foto's. Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij interesseert het nu niemand meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie ben jij überhaupt? Mister big star uit de provincie, scheer je weg en kom nooit meer terug !
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eindhoven geen wereldstad vinden
Interesseerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo politiek correct doen man. Het is toch gewoon zo. 10 minuten geleden was heel het forum geïnteresseerd in haar, wilden haar team zien en iedereen vroeg om foto's. Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij interesseerd het nu niemand meer.
Ik was er niet eens bij, het valt mij gewoon op dat jij nieuw bent hier en meteen praatjes hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo politiek correct doen man. Het is toch gewoon zo. 10 minuten geleden was heel het forum geïnteresseerd in haar, wilden haar team zien en iedereen vroeg om foto's. Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij interesseerd het nu niemand meer.
Klopt en dat is verdwenen toen jullie die foto zagen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij praat krom wat recht is. Net zaten we volgens jou nog collectief op haar te geilen
O, moet ik me eerst bewijzen om in de sekte te mogen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was er niet eens bij, het valt mij gewoon op dat jij nieuw bent hier en meteen praatjes hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
En weer heb je het misquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fransen in 433...dat moet wel een teampje zijn hoor
Wtf, het lijkt ook best serieus...quote:Sorry, dat ik u hiermee overval. Ik ben een alleenstaande moeder die met een financiële probleem zit. Ik ben op zoek naar een bedrijf/fonds/ investeerder/ of iemand die mij een lening zou kunnen geven. Kent u iemand die mij eventueel zou kunnen helpen? Of kunt u mij alstublieft helpen? Zo niet, wilt u dan dan ook laten weten, dat zou ik heel erg op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
An
Lutetia toch? Oh wacht, dat is Parijs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eindhoven geen wereldstad vinden
Maar wat is nu je punt? Wat probeer je hier duidelijk te maken? Dat je gelijk hebt? Oké , je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Klopt en dat is verdwenen toen jullie die foto zagen.
Omdat ik geen Doutzen ben. Rot op dit is internet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Vaag zeg. Daar hebben we toch gewoon banken voor?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Vinno het volgende:
Net op het werk in de 'info-box' :
[..]
Wtf, het lijkt ook best serieus...
Nee. Maar je kunt soms beter je bek houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
O, moet ik me eerst bewijzen om in de sekte te mogen?
Ik vorig jaar de eerste 3 periode'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef Zhano het volgende:
Alles voldoende afgerond deze periode. Laatste keer dat dat gebeurde was in de 1e klas, 2003 ofzolol_hbo
Neuh...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs, ga je die bespreking kijken?
Die privilege zal jij waarschijnlijk nooit gaan krijgen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Gaan we verder met fut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Maar wat is nu je punt? Wat probeer je hier duidelijk te maken? Dat je gelijk hebt? Oké , je hebt gelijk.
En nu?
Bewijzen is een groot woord. Maar als jij hier binnen komt wandelen, je hebt gelijk over iedereen een mening, zonder dat je je in mensen hebt verdiept, dan ben ik snel klaar met je. Dus dan mag je niet in de sektequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Toen was er net zoveel aandacht.... Maar moeten we meteen roepen.... "naaktfoto"?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ow, ik wil nog steeds trouwen hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo politiek correct doen man. Het is toch gewoon zo. 10 minuten geleden was heel het forum geïnteresseerd in haar, wilden haar team zien en iedereen vroeg om foto's. Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij interesseert het nu niemand meer.
Profetische woorden...Fuszy is een orakelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Fuszy het volgende:
Zoals ik vorige week ook al zei. Het is hier ook geen dag rustig
Hahaquote:
Je kan ook foto's van Siemen's moeder posten om er proberen erbij te horen, net als ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bewijzen is een groot woord. Maar als jij hier binnen komt wandelen, je hebt gelijk over iedereen een mening, zonder dat je je in mensen hebt verdiept, dan ben ik snel klaar met je. Dus dan mag je niet in de sekte
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Omdat ik geen Doutzen ben. Rot op dit is internet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, ik wil nog steeds trouwen hoor
Haha je moet eens weten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Toen was er net zoveel aandacht.... Maar moeten we meteen roepen.... "naaktfoto"?
Misschien is iedereen der wel een DM aan het sturen...weet jij veel.....
Ja, ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud blijft privéquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Toen was er net zoveel aandacht.... Maar moeten we meteen roepen.... "naaktfoto"?
Misschien is iedereen der wel een DM aan het sturen...weet jij veel.....
Mja, zal wel geweigerd zijn ofzo... Toch triest hoe het bij sommige mensen gaat hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vaag zeg. Daar hebben we toch gewoon banken voor?
Ja, anders wordt het een banquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud blijft privé
Ah shit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bewijzen is een groot woord. Maar als jij hier binnen komt wandelen, je hebt gelijk over iedereen een mening, zonder dat je je in mensen hebt verdiept, dan ben ik snel klaar met je. Dus dan mag je niet in de sekte
Heb jij haar gedm'd? Faaaaaack....dan kan ik echt niet achterblijvenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud blijft privé
Ja en ja. Ook van zn vrienden though.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:21 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Speelt je vriend ook fut, win je van hem?
Je vriendin wint met FUT van jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:23 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ja en ja. Ook van zn vrienden though.
En ik blijf ook nog wel langer hoor. Kan wel tegen kritiek.
Dat lijkt me niet erg plezierig voor hem. Is het ruim of scheelt het niet veel?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:23 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ja en ja. Ook van zn vrienden though.
En ik blijf ook nog wel langer hoor. Kan wel tegen kritiek.
Ik zou me ps3 gaan verkopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vriendin wint met FUT van je![]()
Ik zou toch slecht slapen als mij dat overkwam
Ik heb een paar keer van Quel verloren. Dat was geen leuke ervaringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mag nooit meer meedoen met toernooitjes. Online tegen vrienden laten ze mij weleens spelen. Kunnen ze diegene later uitlachen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn ex won een keer van mijn broer met fifaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat zonder jouquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is hier zojuist gebeurd?
Even een topic in een uurtje erdoorheen.
Deze dame kwam langs..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is hier zojuist gebeurd?
Even een topic in een uurtje erdoorheen.
Wat schattig! Woordjes stampen met Wrtsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef rolls-reus het volgende:
dit zijn mijn team op dit moment:
http://puu.sh/1PgBB
http://puu.sh/1PgCb
http://puu.sh/1PgCV
http://puu.sh/1PgEf
http://puu.sh/1PgFw
weet niet of dat puush helemaal werkt maar zal wel, iemand nog tips voor m'n teams?
Je moet gewoon 4 x van hem verliezen en de 5e x hem dik inmaken. Is goed voor zijn gevoel van eigenwaardequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ik mag nooit meer meedoen met toernooitjes. Online tegen vrienden laten ze mij weleens spelen. Kunnen ze diegene later uitlachen.
Het werkt wel, maar beter maak je er hier plaatjes van. "Voeg afbeelding toe".quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef rolls-reus het volgende:
weet niet of dat puush helemaal werkt maar zal wel, iemand nog tips voor m'n teams?
Tegen mn vriend is het meestal 2-1 ofzo of iets meer. Tegen zijn vrienden rond de 7-0quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet erg plezierig voor hem. Is het ruim of scheelt het niet veel?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef rolls-reus het volgende:
Pas maar op dat BMO dit niet leest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos.Jezus wat een lekker dier.
BMO?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pas maar op dat BMO dit niet leest.
Lees maar terug. Volgens BMO waren we allemaal vieze geilerds...en dat was terwijl jij nog niet eens in de buurt wasquote:
Of ze maken zich er druk om, omdat de server er uit ligt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef KunsKapare. het volgende:
Mensen in een voetbaltopic die zich meer druk maken om een foto dan t feit dat de server eruitligt.
Bij sommige dingen heb je je maar gewoon neer te leggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef KunsKapare. het volgende:
Mensen in een voetbaltopic die zich meer druk maken om een foto dan t feit dat de server eruitligt.
Bij haar in bed bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij sommige dingen heb je je maar gewoon neer te leggen.
We maken ons hier zelden druk over fifa. Het gaat altijd over alle dingen die op ons levenspad komen. trouwen, scheiden, exen, school, werk, vriendschappen, gewoon voetbal, tennis, het nieuws, etc etc. Fifa is een bindende factor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef KunsKapare. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We maken ons hier zelden druk over fifa. Het gaat altijd over alle dingen die op ons levenspad komen. trouwen, scheiden, exen, school, werk, vriendschappen, gewoon voetbal, tennis, het nieuws, etc etc. Fifa is een bindende factor.
Die serverbende is business as usual voor ons..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef KunsKapare. het volgende:
Mensen die zich nog druk maken over het feit dat de server van EA er weer eens uitligtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef KunsKapare. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef DorperTed. het volgende:
Hoe vaker je hem kijkt hoe leuker hij wordt. Vooral de manier hoe hij het gesprek met zijn vrouw beëindigd.
Dat waren nog eens pokémon hè die eerste 150. Heb je nog een paar van dit soort plaatjes?quote:
Kost een berg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
Marcus Kilimanjaro heeft het in Duitsland trouwens ook verpest. Ik vond hem bij Groningen echt bizar goed.
Ik zou stoppen met FIFA en nooit meer aanraken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo lang jij je geld krijgt niet nee. Maar hij moet me hier niet vaderlijk gaan zitten toesprekenquote:
Ja. Een vrouw. Met foto. En wij zijn geilerdsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is dit dan? Iemand samenvatting van het vorige topic?
-edit-quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Veel geneuzel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Als jij nog een paar van die leuke filmpjes post. Deze was erg leuk! Hoe kom je aan dit soort filmpjes, ik had hem nog nergens gezien joh!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:33 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat waren nog eens pokémon hè die eerste 150. Heb je nog een paar van dit soort plaatjes?
Als je even een paar tellen geduld hebt! Komt voor de bakkert.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:34 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Als jij nog een paar van die leuke filmpjes post. Deze was erg leuk! Hoe kom je aan dit soort filmpjes, ik had hem nog nergens gezien joh!
Blijft ie ook gewoon postenquote:
Bakkert. Waar is TBakkert eigenlijk gebleven?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:35 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Als je even een paar tellen geduld hebt! Komt voor de bakkert.
Y.O.L.Oquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef KunsKapare. het volgende:
Jullie pesten me weg. De enige vrouw. Triest hoor.
Wat is het probleem? Zij postte hem zelf en het maakte dr niet uit zei ze... Als het een probleem is haal ik het zo weg hoor...quote:
Had die geen hertentamen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bakkert. Waar is TBakkert eigenlijk gebleven?
Plagen is kusjes vragen. enzo. je weet tog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef KunsKapare. het volgende:
Jullie pesten me weg. De enige vrouw. Triest hoor.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 13:34:32#FUT13 and #EASFC remain down for maintenance. More news after 1.30pm UK time., reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
Speelt u ook weleens in de gold cupmaat, mevrouw?
Misschien gestikt in een pinda tijdens het zien van een foto?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bakkert. Waar is TBakkert eigenlijk gebleven?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 13:34:32#FUT13 and #EASFC remain down for maintenance. More news after 1.30pm UK time., reageer retweet
Nog een uur wachten voor ik eindelijk mijn team kan uitproberenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Zij postte hem zelf en het maakte dr niet uit zei ze... Als het een probleem is haal ik het zo weg hoor...
minimaal hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog een uur wachten voor ik eindelijk mijn team kan uitproberen
Dan komt er meer nieuws. Zal het nieuws wel zijn dat het nog langer duurt.quote:
No wayquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
PSN maintenance duurt nog tot half acht vanavond
Echt he. Kut leven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Top. Ik haal de kabels eruit en zet 'm op de kast. De komende week speel ik niet. There, i said it.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
PSN maintenance stelt niets voor hoor, vaak kan je gewoon nog online en werken de servers ook nog goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanaf de helft ongeveer. Belooft veel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand die nieuwe Deense serie trouwens gisteren gezien? Borgen ofzo...echt wel goed!
Dan heb je je team voor niks gemaaktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top. Ik haal de kabels eruit en zet 'm op de kast. De komende week speel ik niet. There, i said it.
Je kan gewoon online gamen hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Speel daarna wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je je team voor niks gemaakt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Tussen 17/01/2013 17.00 en 18/01/2013 19.30 zal er gepland onderhoud plaatsvinden aan PSN UPDATE: Het onderhoud is verlengd tot 18/01/2013 19.30, excuses voor het ongemak. Om PSN-gebruikers te kunnen blijven voorzien van de beste online game ervaring, vindt er op donderdag 17 januari 2013 vanaf 17.00 tot vrijdag 18 januari 2013 05.00 routine onderhoud plaats aan PlayStation Network. Gedurende het onderhoud blijft online gaming voor de meeste games mogelijk, maar heb je geen toegang tot de volgende services: PlayStation Store op je PS3, PS Vita, PSP en PC Sony Entertainment Network Accountbeheer Sony Entertainment Network Account registreren PlayStation Home Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. NB: Indien je na 13 januari 2013 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 17.00 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Tijdens de duur van het onderhoud is het mogelijk dat op bepaalde momenten netwerk instabiliteit optreed waardoor je online sessie beëindigd kan worden. |
Bron?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan u niet bereiken. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, vragen was genoeg geweest maar ok...
Wanneer gaat het toernooi beginnen want ik kan pas vanaf volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef Fuszy het volgende:
Wieisboos
Alovenac
Prideofthesouth
Ajacied7
el blanchito
Ozz-03
syntaxxerror
Lindgren.
x1n2ition
Reemi
Hoogstaande
Jelle_96
Drolflap
MrvanTrapZ
Strakkeman
SV-Spakenburg
sesamstraat 4
Als het goed is doen die users mee aan het toernooi. Van sommigen heb ik het team al gezien of een bevestiging gekregen. Hierbij dus nogmaals een oproep om je via DM! te melden dat je meedoet.
Ergens volgende week. Mijn idee was om volgende week (weekend) te beginnen. Dan hebben jullie nog kans om in te spelen met het team. Biedt mij de kans om het beter uit te werkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wanneer gaat het toernooi beginnen want ik kan pas vanaf volgende week vrijdag.
Mag je ook tot dan nog aanmelden. Want waarschijnlijk wil ik dan wel mee doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ergens volgende week. Mijn idee was om volgende week (weekend) te beginnen. Dan hebben jullie nog kans om in te spelen met het team. Biedt mij de kans om het beter uit te werken
Ja prima. Ik kan je er wel alvast bijzetten ;Pquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mag je ook tot dan nog aanmelden. Want waarschijnlijk wil ik dan wel mee doen.Heb nu alleen toetsweek dus echt totaal geen tijd.
1 barst in mijn scherm is wel genoeg inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef Toefjes het volgende:
Laten we even netjes met die foto omgaan. Niet gebruiken dus...
DM toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Kan u niet bereiken. Toch bedankt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja prima. Ik kan je er wel alvast bijzetten ;P
Als Kent er nog bij komt hebben we 18 man. Ideaal dus voor 2 poules van 9. En als we op de 20 uitkomen kunnen we zelfs 4 poules van 5 doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja prima. Ik kan je er wel alvast bijzetten ;P
Njah, geen probleem verder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Doet t op een of andere manier niet. Sorry
Ik sta er zelf nog niet bij, maar een goede kans om mee te doen heb ik niet? Oké pride wilde mijn inleg wel betalen, maar zelfs dan kan ik nog geen fatsoenlijk team maken. Heb woensdag een assessment over het afgelopen half jaar en moet nog beginnen met lerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als Kent er nog bij komt hebben we 18 man. Ideaal dus voor 2 poules van 9. En als we op de 20 uitkomen kunnen we zelfs 4 poules van 5 doen.
Oke, dan verhoog ik mijn inzet. Bij mij kan je ook 50k lenen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik sta er zelf nog niet bij, maar een goede kans om mee te doen heb ik niet? Oké pride wilde mijn inleg wel betalen, maar zelfs dan kan ik nog geen fatsoenlijk team maken. Heb woensdag een assessment over het afgelopen half jaar en moet nog beginnen met leren. Komt wel goed maar toch. Tijd voor traden heb ik niet. Coins lenen bij iemand anders is een optie, maar wie gaat er 100-200k lenen aan een onbekende. Oké misschien DS2... maar ja
Vet zeg! Echt wel mooie opkomst!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als Kent er nog bij komt hebben we 18 man. Ideaal dus voor 2 poules van 9. En als we op de 20 uitkomen kunnen we zelfs 4 poules van 5 doen.
lekker hoor... En hoeveel winst kan je er eventueel op maken?quote:
Inderdaad, zo op papier lijkt het echt een top toernooi te worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vet zeg! Echt wel mooie opkomst!
Geen idee. Wel 100K of zo. Maar ga er eerst tijdje mee spelen. Dus weet niet hoeveel ik tegen die tijd over hou.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:55 schreef Joodnl het volgende:
[..]
lekker hoor... En hoeveel winst kan je er eventueel op maken?
Ik heb 19x Fitness Squads binnen met prijzen tussen de 450 en 1200
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, dan verhoog ik mijn inzet. Bij mij kan je ook 50k lenen.
Kut teamquote:
200 euro is wel voor alle dagen he. Je kan (kon vorige jaren ieder geval) ook 1 dag gaan, dat was ergens in de 90 euro.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Over een maandje kan je kaarten kopen. Vriend vna me wil erheen en mij lijkt het echt zo super uitgewerkt. Alleen ¤ 200 voor kaartjes is een beetje overkill.
rooneyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CAM in 4-5-1?
Ik heb nu de goedkope Kagawa staan, maar denk dat Rooney of van Persie daar ook prima uit de voeten kan.
Ja dat klopt. Zijn de dagkaarten snel uitverkocht? Vandaag zou er een aankondiging zijn m.b.t. artiesten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
200 euro is wel voor alle dagen he. Je kan (kon vorige jaren ieder geval) ook 1 dag gaan, dat was ergens in de 90 euro.
Grote kans dat ik er dit jaar ook bij ben
Maar t is geen kutteam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heeft ie wel gelijk in hoor. De helft van je spelers heeft geen 9 chem.
Wat, is dit echt de prijs tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel blijft me maar overbieden![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien een beetje dan..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Maar t is geen kutteam.
En 4 spelers hebben geen 9 chem btw
Alles is bizar snel uitverkocht. Je moet er met je vriendengroep met zn allen tegelijk voor gaan zitten en proberen kaarten te kopen. Als je geluk hebt komen er 1 of 2 door. Je kan max 4 kaarten pp kopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Zijn de dagkaarten snel uitverkocht? Vandaag zou er een aankondiging zijn m.b.t. artiesten.
Ik ga als alles lukt met kaartjes weer. Dit keer met 6 vrienden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Over een maandje kan je kaarten kopen. Vriend vna me wil erheen en mij lijkt het echt zo super uitgewerkt. Alleen ¤ 200 voor kaartjes is een beetje overkill.
sorry maar het is wel echt een kutteamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Maar t is geen kutteam.
die global ticketsale is voor de belgen en mensen die met het vliegtuig komen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alles is bizar snel uitverkocht. Je moet er met je vriendengroep met zn allen tegelijk voor gaan zitten en proberen kaarten te kopen. Als je geluk hebt komen er 1 of 2 door. Je kan max 4 kaarten pp kopen.
Dus is het een kutteamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Maar t is geen kutteam.
1rechter CM niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Maar t is geen kutteam.
Volgend jaar Tommorow land villa met FOK! FUT Forum?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga als alles lukt met kaartjes weer. Dit keer met 6 vrienden.
klopt. Ik ga gewoon met 10 laptops zitten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die global ticketsale is voor de belgen en mensen die met het vliegtuig komen?
dan is +/- een week later de worldwide en dan kunnen wij pas kaarten kopen, toch?
En nu wordt het dus tijd om er echt een team van te maken, met goede chem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef KunsKapare. het volgende:
Noujazeg. Haha. Nee snap m. Maarrrr ik heb vele slechtere gezien. Dit komt vooral uit gewonnen paketten.
Jawel is wel kut, en dat weet jij maar al te goed! Hoe kom je bij Kolo Toure en Arbeloa uit? Sakho en Debuchy kosten net zoveel en zouden wel gewoon 9CHEM krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Maar t is geen kutteam.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
klopt. Ik ga gewoon met 10 laptops zitten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn nederlands toets van vandaag was trouwens gewoon rechtstreeks gekopieerd uit de examenbundelen kent had die tekst gister nog geoefend
Ikke! Voeg je me toe?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie wil er een potje met toernooiteams?
Als je een optimaal functionerend team wilt, moet iedereen 9 chem hebben. Dat is wat in elk geval hier nagestreefd wordt door de meesten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef KunsKapare. het volgende:
Noujazeg. Haha. Nee snap m. Maarrrr ik heb vele slechtere gezien. Dit komt vooral uit gewonnen paketten.
lucky cuntquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb echt minimaal een 8.5
Je hebt gelijk. Ik had niet gezien dat je rechter CM een dubbele link had naar je RWquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef KunsKapare. het volgende:
LB heeft 3. Daar ben ik mee bezig. DM heeft 7 CV heeft 5 en RB ook. Dus 4?
maar dat wil niet zeggen dat je anders een kutteam hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een optimaal functionerend team wilt, moet iedereen 9 chem hebben. Dat is wat in elk geval hier nagestreefd wordt door de meesten.
Je LB is geen LinksBack maar een Linksbuiten. Vandaar dat rode schoentje..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
maar dat wil niet zeggen dat je anders een kutteam hebt.
geen 9 chem=kutteamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Volgens de meeste hier moet je sowieso met 5atb (5 verdedigers) spelen. Daarnaast heb je veel te weinig pace in je team! Verschillende landen en competities worden we hier ook niet echt blij van. Kies 1 land of 1 competitie. Zogenaamde hybrids (verschillende nationaliteiten competitiets) zijn echt not done Ik zou je aanraden een Russisch team te maken met Welliton en Doumbia erin. Pas dan kan je je hier echt vertonen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef KunsKapare. het volgende:
Noujazeg. Haha. Nee snap m. Maarrrr ik heb vele slechtere gezien. Dit komt vooral uit gewonnen pakketten.
ga jij nou maar eens commentaar geven op dat team met die labyrat die ik had gemaakt voor je!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen 9 chem=kutteam
onorigineel thema=kutteam
Waarom staat er bij hem dan in godsnaam LB.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je LB is geen LinksBack maar een Linksbuiten. Vandaar dat rode schoentje..
Laat ik het zo zeggen: teams die minder dan 99 chemistry hebben, zijn niet de moeilijkste teams om tegen te spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Volgens de meeste hier moet je sowieso met 5atb (5 verdedigers) spelen. Daarnaast heb je veel te weinig pace in je team! Verschillende landen en competities worden we hier ook niet echt blij van. Kies 1 land of 1 competitie. Zogenaamde hybrids (verschillende nationaliteiten competitiets) zijn echt not done Ik zou je aanraden een Russisch team te maken met Welliton en Doumbia erin. Pas dan kan je je hier echt vertonen.
ja vind ik echt een kutteam, nog lelijker dan die ik zelf had gemaaktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
ga jij nou maar eens commentaar geven op dat team met die labyrat die ik had gemaakt voor je!!!!
Denk nou zelf even na zeg, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:10 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is Nene removed from packs ???
De Carvalho Anderson Luis Nenê 84 84 LW LW Paris Saint-Germain Removed from Packs
Speel FUT dan ook gewoon in het Engels in plaats van Nederlands!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Waarom staat er bij hem dan in godsnaam LB.
ik heb 100 procent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: teams die minder dan 99 chemistry hebben, zijn niet de moeilijkste teams om tegen te spelen.
Iets beters krijg je niet als je die pannekoek er in wil. Of je moet iets gaan doen met Assaidi op LM maar die is bizar slecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja vind ik echt een kutteam, nog lelijker dan die ik zelf had gemaakt
Ja dat is omdat Fifa in Nederlands een beetje gebrekkig/verwarrend is. LeftWinger = LinksBuiten (LB)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
omdat je fifa op nederlands staat, en bij de nederlandse versie is de linksback hetzelfde als de linksbuiten qua afkortingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Hij speelt nu in een zandbak voor veel geld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:10 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is Nene removed from packs ???
De Carvalho Anderson Luis Nenê 84 84 LW LW Paris Saint-Germain Removed from Packs
Met je manager ja, zonder zit je tegen de 90 aan.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ik zuig in engels.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Speel FUT dan ook gewoon in het Engels in plaats van Nederlands!
Ga weer ff lekker terug naar Xboxworld forum!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Volgens de meeste hier moet je sowieso met 5atb (5 verdedigers) spelen.
Je zuigt wel aan meerdere dingen, ofniet?quote:
Dankje, das tenminste een normaal antwoordquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij speelt nu in een zandbak voor veel geld.
Ja gewoon Engelsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef KunsKapare. het volgende:
Ik snap m. Kutnederlands. Dus ik al die tijd alles fout doen.
Volgens mij is dat waar wij hier allen van walgen jongemanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef Bmo89 het volgende:
gens de meeste hier moet je sowieso met 5atb (5 verdedigers) spelen. Daarnaast heb je veel te weinig p
Ik heb altijd muziek aanstaan ipv commentaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gewoon EngelsAls je gelukt hebt hoef je ook niet de hele tijd naar Yuri te luisteren
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ik heb altijd muziek aanstaan ipv commentaar.
Ik vind alleen We come Running leuk. Verder een aantal nummers redelijk. Maar vooral heel veel troepquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]hier ook, sinds week 1. Ken al die nummers van Fifa niet eens
ik vind die nummers wel tofquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]hier ook, sinds week 1. Ken al die nummers van Fifa niet eens
Ho shit deze stoere boy is 1 keer ergens heen geweest hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:16 schreef Voltreffer het volgende:
Al die dagjes mensen die na het zien van een aftermovie opeens naar tomorrowland willen. Blijf lekker thuis en ga eerst eens een festival bekijken of je het uberhaubt wel leuk vind.
Op basis waarvan moet je dan beslissen of je naar Tomorrowland wilt gaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:16 schreef Voltreffer het volgende:
Al die dagjes mensen die na het zien van een aftermovie opeens naar tomorrowland willen. Blijf lekker thuis en ga eerst eens een festival bekijken of je het uberhaubt wel leuk vind.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ga weer ff lekker terug naar Xboxworld forum!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Ik denk dat je op het verkeerde forum zit.
Happen naar de baas gasten, prima. Volhouden zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat waar wij hier allen van walgen jongeman
Ik kom al jaren op andere festivals, dus wat lul jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:16 schreef Voltreffer het volgende:
Overigens is het wel gedeeltelijk waar. Een goede aftermovie kan heel veel mensen er heen doen willen gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op basis waarvan moet je dan beslissen of je naar Tomorrowland wilt gaan?
DJ's / locatie / vrienden / wil je naar een festival of pak je liever een feest binnen / etcquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je de muziek chill vindt, dan is een festival altijd de moeite waard om naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Overigens is het wel gedeeltelijk waar. Een goede aftermovie kan heel veel mensen er heen doen willen gaan.
Dit soort reactiesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:16 schreef Voltreffer het volgende:
Jammer dit, ik zeg doeiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Happen naar de baas gasten, prima. Volhouden zo.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Straks komt er een club tussen die een miljoentje meer bied en dan heb je twee weken voor niks lopen onderhandelen.Het bestuur bij Fenerbahce is echt kut als het gaat om de transfers.
Google anders even naar puush. Met dat programma kun je makkelijk screenshots van je team posten. hoef je niet te klooien met foto's, ben je opstelling alweer vergeten, en heb niet zo veel zin om terug te bladerenquote:
staat ergens een foto. Maar ik heb echt geen centjes. :pquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wat was je team? Ik wil ook wel ff voor je kijken anders
Eventjes al mijn contractjes te koop gezet aan 450,-quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef jackson het volgende:
Ik denk even wat contracten te kopen op de PS3... Watsgeburt?
13 wedstrijden - 1000 coins
28 wedstrijden - 1500+ coins.
Dit was echt 200 / 400 coins.
Stuur me een naaktfoto, krijg je 1000 coins.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:21 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
staat ergens een foto. Maar ik heb echt geen centjes. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt bizar gewoon.... Aanbod is ook heel matig qua hoeveelheid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:21 schreef Philos het volgende:
[..]
Eventjes al mijn contractjes te koop gezet aan 450,-
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stuur me een naaktfoto, krijg je 1000 coins.1500?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef jackson het volgende:
Ik denk even wat contracten te kopen op de PS3... Watsgeburt?
13 wedstrijden - 1000 coins
28 wedstrijden - 1500+ coins.
Dit was echt 200 / 400 coins.
Onzin, feesten als Tomorrowland zijn heel wat anders dan feesten waar dezelfde muziek te horen is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je de muziek chill vindt, dan is een festival altijd de moeite waard om naar toe te gaan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
DJ's / locatie / vrienden / wil je naar een festival of pak je liever een feest binnen / etc
Ja, ik zag er ook een aantal staan als ik selecteer op buy-out t/m 400 maar het viel me op dat ze voor zoveel geld weggingen.quote:
Helaas, jij gaat niet bepalen of ik wel of niet naar een feestje gaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Onzin, feesten als Tomorrowland zijn heel wat anders dan feesten waar dezelfde muziek te horen is.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |