PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nu nog steeds denken dat je je gelijk hiermee haaltquote:Haha, nou eens kijken of er nog zo veel op dat meisje gereageerd wordt nu jullie zien dat het niet de Doutzen is die jullie in gedachte hadden.
Na een minuut was er nog geen. Zelfs voor mij is dat langquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
Ik wacht altijd keurig op een nieuwe topic en wanneer ik aan een TT begin is er ineens wel een nieuwe
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij werd er vooral geroepen om pics van haar team.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het wel grappig. Eerst roept men hard PICS dit PICS dat. Krijg je een foto en wordt het veroordeeld omdat je privé gegevens op internet zet
Hey ik ben niet uit op totale oorlog en weet ook wel dat ik loop te stoken. Maar geef eerlijk toe dat het wel gewoon zo is. Wijf op forum met mannen->leuk beetje speelse opmerkingen maken->meisje ziet er anders uit dan gedacht ->over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu nog steeds denken dat je je gelijk hiermee haalt
Lekker belangrijk wat anderen vinden toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef KunsKapare. het volgende:
Ja laat ze lullen man. Diegene die troll riepen zijn uitgelult. Diegene die pics roepen hadden hun zin en ik heb mijn lesje geleerd. Wanneer kunnen we weer voetballen?
Wat is er mis gegaan in je jeugd dat je zo graag je gelijk wilt halen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hey ik ben niet uit op totale oorlog en loop wel te stoken. Maar geef eerlijk toe dat het wel gewoon zo is. Wijf op forum met mannen->leuk beetje speelse opmerkingen maken->meisje ziet er anders uit dan gedacht f->over tot de orde van de dag.
Ja op zijn minst ja... De hond uitlaten niet voor zijn bestwil, maar voor die van mij en een prettige avond!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]precies
ik laat hem ook altijd lekker los lopen in het bos of park, soms hebben honden geen interesse in hem omdat hij zoveel energie heeft
ik loop dan tussen de middag een flink blok, toch al snel 5km anders is hij de hele middag druk
Ik vind je leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef KunsKapare. het volgende:
Ja laat ze lullen man. Diegene die troll riepen zijn uitgelult. Diegene die pics roepen hadden hun zin en ik heb mijn lesje geleerd. Wanneer kunnen we weer voetballen?
Hou het even respectvol zeg! Zij heeft meer vriendelijkheid in dr posts getoond in 1 uur dan jij sinds je hier gekomen bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hey ik ben niet uit op totale oorlog en loop wel te stoken. Maar geef eerlijk toe dat het wel gewoon zo is. Wijf op forum met mannen->leuk beetje speelse opmerkingen maken->lelijk wijf->over tot de orde van de dag.
How did u do?quote:
Ze kan weleens meeclubben ofzoquote:
Als dat is wat je stoortquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hey ik ben niet uit op totale oorlog en loop wel te stoken. Maar geef eerlijk toe dat het wel gewoon zo is. Wijf op forum met mannen->leuk beetje speelse opmerkingen maken->lelijk wijf->over tot de orde van de dag.
Sorry, had het al aangepast.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou het even respectvol zeg! Zij heeft meer vriendelijkheid in dr posts getoond in 1 uur dan jij sinds je hier gekomen bent.
Haha truequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja op zijn minst ja... De hond uitlaten niet voor zijn bestwil, maar voor die van mij en een prettige avond!
Van die mc vragen heb ik er wel 20 goed, vast ook de journalentries wel goed gedaanquote:
Mijquote:
Hoeveel punten moet je hebben voor een 2,5?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van die mc vragen heb ik er wel 20 goed, vast ook de journalentries wel goed gedaanBen wel benieuwd naar het uiteindelijke punt, maar ga de antwoorden niet bekijken
![]()
Moet maximaal een 2.0 voor een 6, die heb ik sowieso dus ik ben tevreden, maar ga er eigenlijk van uit dat ik wel minstens een 6 heb en dus het vak afsluit met een 8
De term geilen is ongeveer tegelijk met het online komen van haar foto verdwenen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dat is wat je stoort
1. Het is geen "lelijk wijf"
2. Als ik in de gelegenheid kom om wederom een speelse opmerkingen te maken, dan doe ik dat gewoon weer.
PS: waar is de term "geilen" nu gebleven? Jij praat alsof iedereen hier zat te fappen
Pics or didn't happenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef jackson het volgende:
Mooie melding zojuist op de webapp:
-----
Sorry!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
------
Fransen in 433...dat moet wel een teampje zijn hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef KunsKapare. het volgende:
Nu wil ik mijn team kunnen posten. Het zijn meerendeel Fransen. Dat weet ik nog..
Wie ben jij überhaupt? Mister big star uit de provincie, scheer je weg en kom nooit meer terug !quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
De term geilen is ongeveer tegelijk met het online komen van haar foto verdwenen.
Alleen de mc vragen moet je dan 15 van goed hebben, en dan dus 0 punten bij journal entriesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel punten moet je hebben voor een 2,5?
Jij praat krom wat recht is. Net zaten we volgens jou nog collectief op haar te geilenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
De term geilen is ongeveer tegelijk met het online komen van haar foto verdwenen.
Je denkt dat ik het uit ga zitten typen die tekstquote:
O dat moet wel lukken hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen de mc vragen moet je dan 15 van goed hebben, en dan dus 0 punten bij journal entries
Pssst...jij kwam toch ook niet bepaald uit een wereldstad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie ben jij überhaupt? Mister big star uit de provincie, scheer je weg en kom nooit meer terug !
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Je denkt dat ik het uit ga zitten typen die tekst?
Ok.quote:
Eindhoven geen wereldstad vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pssst...jij kwam toch ook niet bepaald uit een wereldstad?
Ga nou niet zo politiek correct doen man. Het is toch gewoon zo. 10 minuten geleden was heel het forum geïnteresseerd in haar, wilden haar team zien en iedereen vroeg om foto's. Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij interesseert het nu niemand meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie ben jij überhaupt? Mister big star uit de provincie, scheer je weg en kom nooit meer terug !
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eindhoven geen wereldstad vinden
Interesseerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo politiek correct doen man. Het is toch gewoon zo. 10 minuten geleden was heel het forum geïnteresseerd in haar, wilden haar team zien en iedereen vroeg om foto's. Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij interesseerd het nu niemand meer.
Ik was er niet eens bij, het valt mij gewoon op dat jij nieuw bent hier en meteen praatjes hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo politiek correct doen man. Het is toch gewoon zo. 10 minuten geleden was heel het forum geïnteresseerd in haar, wilden haar team zien en iedereen vroeg om foto's. Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij interesseerd het nu niemand meer.
Klopt en dat is verdwenen toen jullie die foto zagen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij praat krom wat recht is. Net zaten we volgens jou nog collectief op haar te geilen
O, moet ik me eerst bewijzen om in de sekte te mogen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was er niet eens bij, het valt mij gewoon op dat jij nieuw bent hier en meteen praatjes hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
En weer heb je het misquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fransen in 433...dat moet wel een teampje zijn hoor
Wtf, het lijkt ook best serieus...quote:Sorry, dat ik u hiermee overval. Ik ben een alleenstaande moeder die met een financiële probleem zit. Ik ben op zoek naar een bedrijf/fonds/ investeerder/ of iemand die mij een lening zou kunnen geven. Kent u iemand die mij eventueel zou kunnen helpen? Of kunt u mij alstublieft helpen? Zo niet, wilt u dan dan ook laten weten, dat zou ik heel erg op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
An
Lutetia toch? Oh wacht, dat is Parijs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eindhoven geen wereldstad vinden
Maar wat is nu je punt? Wat probeer je hier duidelijk te maken? Dat je gelijk hebt? Oké , je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Klopt en dat is verdwenen toen jullie die foto zagen.
Omdat ik geen Doutzen ben. Rot op dit is internet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Vaag zeg. Daar hebben we toch gewoon banken voor?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Vinno het volgende:
Net op het werk in de 'info-box' :
[..]
Wtf, het lijkt ook best serieus...
Nee. Maar je kunt soms beter je bek houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
O, moet ik me eerst bewijzen om in de sekte te mogen?
Ik vorig jaar de eerste 3 periode'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef Zhano het volgende:
Alles voldoende afgerond deze periode. Laatste keer dat dat gebeurde was in de 1e klas, 2003 ofzolol_hbo
Neuh...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs, ga je die bespreking kijken?
Die privilege zal jij waarschijnlijk nooit gaan krijgen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Gaan we verder met fut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Maar wat is nu je punt? Wat probeer je hier duidelijk te maken? Dat je gelijk hebt? Oké , je hebt gelijk.
En nu?
Bewijzen is een groot woord. Maar als jij hier binnen komt wandelen, je hebt gelijk over iedereen een mening, zonder dat je je in mensen hebt verdiept, dan ben ik snel klaar met je. Dus dan mag je niet in de sektequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Toen was er net zoveel aandacht.... Maar moeten we meteen roepen.... "naaktfoto"?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ow, ik wil nog steeds trouwen hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo politiek correct doen man. Het is toch gewoon zo. 10 minuten geleden was heel het forum geïnteresseerd in haar, wilden haar team zien en iedereen vroeg om foto's. Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij interesseert het nu niemand meer.
Profetische woorden...Fuszy is een orakelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Fuszy het volgende:
Zoals ik vorige week ook al zei. Het is hier ook geen dag rustig
Hahaquote:
Je kan ook foto's van Siemen's moeder posten om er proberen erbij te horen, net als ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bewijzen is een groot woord. Maar als jij hier binnen komt wandelen, je hebt gelijk over iedereen een mening, zonder dat je je in mensen hebt verdiept, dan ben ik snel klaar met je. Dus dan mag je niet in de sekte
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Omdat ik geen Doutzen ben. Rot op dit is internet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, ik wil nog steeds trouwen hoor
Haha je moet eens weten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Toen was er net zoveel aandacht.... Maar moeten we meteen roepen.... "naaktfoto"?
Misschien is iedereen der wel een DM aan het sturen...weet jij veel.....
Ja, ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud blijft privéquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Toen was er net zoveel aandacht.... Maar moeten we meteen roepen.... "naaktfoto"?
Misschien is iedereen der wel een DM aan het sturen...weet jij veel.....
Mja, zal wel geweigerd zijn ofzo... Toch triest hoe het bij sommige mensen gaat hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vaag zeg. Daar hebben we toch gewoon banken voor?
Ja, anders wordt het een banquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud blijft privé
Ah shit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bewijzen is een groot woord. Maar als jij hier binnen komt wandelen, je hebt gelijk over iedereen een mening, zonder dat je je in mensen hebt verdiept, dan ben ik snel klaar met je. Dus dan mag je niet in de sekte
Heb jij haar gedm'd? Faaaaaack....dan kan ik echt niet achterblijvenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud blijft privé
Ja en ja. Ook van zn vrienden though.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:21 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Speelt je vriend ook fut, win je van hem?
Je vriendin wint met FUT van jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:23 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ja en ja. Ook van zn vrienden though.
En ik blijf ook nog wel langer hoor. Kan wel tegen kritiek.
Dat lijkt me niet erg plezierig voor hem. Is het ruim of scheelt het niet veel?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:23 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ja en ja. Ook van zn vrienden though.
En ik blijf ook nog wel langer hoor. Kan wel tegen kritiek.
Ik zou me ps3 gaan verkopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vriendin wint met FUT van je![]()
Ik zou toch slecht slapen als mij dat overkwam
Ik heb een paar keer van Quel verloren. Dat was geen leuke ervaringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mag nooit meer meedoen met toernooitjes. Online tegen vrienden laten ze mij weleens spelen. Kunnen ze diegene later uitlachen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn ex won een keer van mijn broer met fifaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat zonder jouquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is hier zojuist gebeurd?
Even een topic in een uurtje erdoorheen.
Deze dame kwam langs..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is hier zojuist gebeurd?
Even een topic in een uurtje erdoorheen.
Wat schattig! Woordjes stampen met Wrtsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef rolls-reus het volgende:
dit zijn mijn team op dit moment:
http://puu.sh/1PgBB
http://puu.sh/1PgCb
http://puu.sh/1PgCV
http://puu.sh/1PgEf
http://puu.sh/1PgFw
weet niet of dat puush helemaal werkt maar zal wel, iemand nog tips voor m'n teams?
Je moet gewoon 4 x van hem verliezen en de 5e x hem dik inmaken. Is goed voor zijn gevoel van eigenwaardequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
Ik mag nooit meer meedoen met toernooitjes. Online tegen vrienden laten ze mij weleens spelen. Kunnen ze diegene later uitlachen.
Het werkt wel, maar beter maak je er hier plaatjes van. "Voeg afbeelding toe".quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef rolls-reus het volgende:
weet niet of dat puush helemaal werkt maar zal wel, iemand nog tips voor m'n teams?
Tegen mn vriend is het meestal 2-1 ofzo of iets meer. Tegen zijn vrienden rond de 7-0quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet erg plezierig voor hem. Is het ruim of scheelt het niet veel?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef rolls-reus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |