ik heb geen dagboekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:26 schreef Crimyclown het volgende:
Bedankt voor de mededeling, maar de volgende keer kun je het misschien beter in je dagboek schrijven.
ik ben half Nederlands, soekul!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
houd gewoon je bek en rot op naar je eigen land als je het niet bevalt dan
we moeten iets te klagen hebben, maar het is niet zo dat we met een bol buikje vol vliegjes in de woestijn staan toch? dus klagen we over elkaarquote:
half marokkaans, half nederlands! Ha-ha-ha!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoe kun je nou half Nederlands zijn? Is je moeder op de grens bevallen?
opbokken trollquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:31 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
half marokkaans, half nederlands! Ha-ha-ha!
marokkaans!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:30 schreef arjan1212 het volgende:
wat is de andere helft dan
maar klagers geen nood
boeren klagen ook altijd
Dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
houd gewoon je bek en rot op naar je eigen land als je het niet bevalt dan
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
Marokkaans met een hoofdletter, bolle!
jij misschien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef LompeHork het volgende:
Kutsneeuw.
Zonder klagen leef je niet.
lompequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee iedereen, jij ook, kijk maar naar dit topic.
Ik maakte me al ongerustquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
die ken ik niet. Was maar een gokje!
DAMES KUNNEN OOK HOMO ZIJN JIJ DOMME HOMO!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik ben een dame!jij flikker op Lesbie!
volgens mij ben je het zelf, en nu je toch kans hebt, kom je uit de kast, dankzij mijn topic!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
DAMES KUNNEN OOK HOMO ZIJN JIJ DOMME HOMO!
wat is xelal, mijn woordenschat is wat magertjesquote:
dert persaniquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
wat is xelal, mijn woordenschat is wat magertjes
que significa eso? is dat perzischquote:
galema gelemaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:46 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
que significa eso? is dat perzisch
que mierda te pasa?quote:
ik voel me gediscrimineerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:50 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
nee spaans, en sneeuwtje valt me lastig. alsof ik al nie genoeg heb van dat sneeuw buiten! ben speciaal binnen gebleven vandaag...kom ik een virtuele sneeuwtje tegen
en terecht. smelt weg!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
en terecht. smelt weg!
kom met wat anders!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:56 schreef BlueNumber het volgende:
Voor een dame heb je wel veel snorhaar. Weet je zeker dat je niet door een Perzische kat bent uitgepoept?
waar komt sneeuwtje vandaan?quote:
jAaaaaaaahaaaaaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:58 schreef kurdische_watermeloen het volgende:
[..]
waar komt sneeuwtje vandaan?
obviouslyquote:
hahahhaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef IPA35 het volgende:
Klacht 1:
Dat een kut reacties hier![]()
Klacht 2:
Het is de schuld van links.
klacht 3:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef IPA35 het volgende:
Klacht 1:
Wat een kut reacties hier![]()
Klacht 2:
Het is de schuld van links.
comedyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef IPA35 het volgende:
Klacht 4:
Pitten in watermeloenen.
Klacht 5:
Mensen zonder ondertitel.
omdat ik zelf ook een halfbloedje nl ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:33 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Waarom staat "halve" tussen haakjes?
Dan blijf je half in Nederland. Kun je de helft die domme topics opent dan a.u.b. wegsturen?quote:
jank verderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan blijf je half in Nederland. Kun je de helft die domme topics opent dan a.u.b. wegsturen?
Ach laat dat keind met rust.quote:
TS denkt dat het Nederlander is, maar vergeet het kutmarokkaan gedeeltequote:
je ken beter met marokkanen dan nederlanders zaken doen marokkanen snitchen niet als pussy als ze worden gepakt nederlanders gaan gelijk alles bekennen dit dat dus wrrm zijn marokkanen slechter in jo0 ooogquote:Op donderdag 18 april 2013 07:34 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
TS denkt dat het Nederlander is, maar vergeet het kutmarokkaan gedeelte
Heb jij het geheugen van een goudvis? Hoeveel accounts heb je wel niet versleten met het sneeuwwitje variatietje?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef sneeuwtjeemm het volgende:
[..]
iemand voelt zich aangesproken?
Genoeg om een fikse boete aan Danny te moeten betalen denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij het geheugen van een goudvis? Hoeveel accounts heb je wel niet versleten met het sneeuwwitje variatietje?
Prima kick.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef sneeuwtjeemm het volgende:
[..]
iemand voelt zich aangesproken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |